Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 23 maart 2005 - 11:10:33
Citaat van: Raikkonen MASTER op 22 maart 2005 - 21:31:03
Dat deden wij in het middelbaar ook.
Alleen moesten onze leerkrachten niet eens ziek zijn opdat we dat vroegen  ;D

Doen wij nu nog ;D Ze moeten gewoon maar naar de klas komen en we zitten al te klagen :D :-\

Leerlingen zijn zo erg...ze zitten er al tegen hun zin, komt daar nog zo'n pipo 50 minuten zagen over iets dat hen van geen kl*** interesseert, en de stagairen worden gewoon de tang op gedraaid om uit te testen...
Dat is hetgeen wij het meeste toepassen  ;D ;D
Maar je ziet zo welke leerkracht je zo klein kan krijgen en welke niet, die dat je niet kapot kan krijgen zijn de leukste. Het is leuk om leerkrachten bijna te zien blijten, maar het is nog leuker als de leerkracht een geslaagde grap terugvind om die leerling mee te kl*ten  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2002 op 23 maart 2005 - 13:51:03
Citaat van: DoefieF1 op 23 maart 2005 - 11:10:33
Citaat van: Raikkonen MASTER op 22 maart 2005 - 21:31:03
Dat deden wij in het middelbaar ook.
Alleen moesten onze leerkrachten niet eens ziek zijn opdat we dat vroegen  ;D

Doen wij nu nog ;D Ze moeten gewoon maar naar de klas komen en we zitten al te klagen :D :-\

Leerlingen zijn zo erg...ze zitten er al tegen hun zin, komt daar nog zo'n pipo 50 minuten zagen over iets dat hen van geen kl*** interesseert, en de stagairen worden gewoon de tang op gedraaid om uit te testen...
Dat is hetgeen wij het meeste toepassen  ;D ;D
Maar je ziet zo welke leerkracht je zo klein kan krijgen en welke niet, die dat je niet kapot kan krijgen zijn de leukste. Het is leuk om leerkrachten bijna te zien blijten, maar het is nog leuker als de leerkracht een geslaagde grap terugvind om die leerling mee te kl*ten  ;D ;D ;D ;D

Hebben één leerkracht die dat doet, is altijd wel grappig. Alle anderen op 1-2 na geven gewoon les of zijn boos als ge is een grapke maakt  :-\

Ferrari 2010

#707
Citaat van: DoefieF1 op 23 maart 2005 - 19:28:54
Citaat van: Schumi 2002 op 23 maart 2005 - 13:51:03
Citaat van: DoefieF1 op 23 maart 2005 - 11:10:33
Citaat van: Raikkonen MASTER op 22 maart 2005 - 21:31:03
Dat deden wij in het middelbaar ook.
Alleen moesten onze leerkrachten niet eens ziek zijn opdat we dat vroegen  ;D

Doen wij nu nog ;D Ze moeten gewoon maar naar de klas komen en we zitten al te klagen :D :-\

Leerlingen zijn zo erg...ze zitten er al tegen hun zin, komt daar nog zo'n pipo 50 minuten zagen over iets dat hen van geen kl*** interesseert, en de stagairen worden gewoon de tang op gedraaid om uit te testen...
Dat is hetgeen wij het meeste toepassen  ;D ;D
Maar je ziet zo welke leerkracht je zo klein kan krijgen en welke niet, die dat je niet kapot kan krijgen zijn de leukste. Het is leuk om leerkrachten bijna te zien blijten, maar het is nog leuker als de leerkracht een geslaagde grap terugvind om die leerling mee te kl*ten  ;D ;D ;D ;D

Hebben één leerkracht die dat doet, is altijd wel grappig. Alle anderen op 1-2 na geven gewoon les of zijn boos als ge is een grapke maakt  :-\
Onze wiskunde leraar is zo ene die altijd iets leuks terugvind, en echt heel grappige verhaaltjes kan vertellen, en altijd wel iets vind zodat je je bek zal houden. Gelukkig zit er een hoop humor in die man, anders hielden we het er geen 5 uur per week mee uit. Hopen dat die van wiskunde van 5 en 6 ook meevalt, want die hebben we dan 8 uur. Dan een saaie leerkracht zou dodelijk zijn voor men resultaten...

En van die gasten die het blad met het woord humor uit hun woordenboek hebben gescheurd hebben wij gelukkig maar een paar uur in de week. Helaas zijn er altijd die geen tikje kunnen lachen, en die snappen dan niet dat er plots iemand ligt te slapen. ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racegirl

AAAAAAA ge staat op mijnen teeeeen!  >:( :D
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

dj Peter

Citaat van: Alan Blues op 22 maart 2005 - 17:22:39
Citaat van: DoefieF1 op 22 maart 2005 - 15:58:50
Enkelen van de grote levensvragen:

Als 2 krokodillen achter 5 vissen zwemmen, hoeveel appelen moeten ze dan eten om sneller te gaan dan 4 olifanten die een schildpad achterna zitten?

Als ge een ei in een microgolfoven plaatst ontploft dat, maar wat als ge een kip in de microgolf steekt?

De kip ontploft ook...  :-[ :-[ :-[
Geldt dat ook voor kipfilet ?  8)

Jasper

Citaat van: Raikkonen MASTER op 22 maart 2005 - 21:10:24
Neem iets voordat je gaat slapen.
Neem een Dafalgan Forté als je koorts nog steeds 37,7° is. Dafalgan Forté is 1g, het werkt niet harder, het werkt alleen langer.

Morgenvroeg gaat je temperatuur sowieso gedaald zijn, dat doet het altijd 's nachts.
Als het maar een tijdelijke koortsopvlieging is, zou die weg moeten zijn. Anders elke avond en elke ochtend temperatuur meten, in de gaten houden en desnoods als het een paar dagen zo blijft, naar de dokter gaan.

Opletten op spierpijn, zorgen dat je goed naar toilet kan gaan, en dergelijke... ;)
Gij zou nog een goeie moeder zijn. ;) :P ;)

'k Heb dinsdagavond nen afebryl genomen. Woensdagochtend 37.1°C, een halve afebryl genomen want ik wist dat ik lang niet thuis ging zijn, maar ik wou ook niet volledig onder de medicamenten staan op 't examen. En toen ik thuiskwam om halfvijf (wel juist een goeie twintig minuten gefietst) 39.1° koorts... Gisteren heb ik dan een afebryl, later nog een halve afebryl, en dan dafalgan genomen. Deze nacht niet teveel geslapen (onder mijn deken te warm, niet onder mijn deken te koud >:(). Vanmorgen om 8 uur kwam dan mijn moeder op mijn kamer, had ik 37.6. Nog een dafalgan genomen. Nu laat ik me vangen omdat ik me even beter voel, zal ik sewwes wel moeten bekopen.

Ik hoop dat ik morgen niet naar school moet (vandaag is het sowieso verlof).

Raikkonen MASTER

Je zou als het morgen nog zo is, eens naar de dokter moeten gaan.

Kan beginnend griepje zijn. Ofwel een ontsteking ergens.

Ik een goeie moeder? Gewoon een goede verpleegkundige zal al voldoende zijn ;)

Jasper

Ik heb alleen koorts en soms een foute stoelgang, maar geen hoofd-/buikpijn of whatever...

Btw, offtopic... Nu ja, al wat onzin is hoort hier, en een ziekte is onzin.

Racegirl: sorry van op uwen teen te gaan staan.

Doefie

Citaat van: Schumi 2002 op 23 maart 2005 - 20:34:06
Citaat van: DoefieF1 op 23 maart 2005 - 19:28:54
Citaat van: Schumi 2002 op 23 maart 2005 - 13:51:03
Citaat van: DoefieF1 op 23 maart 2005 - 11:10:33
Citaat van: Raikkonen MASTER op 22 maart 2005 - 21:31:03
Dat deden wij in het middelbaar ook.
Alleen moesten onze leerkrachten niet eens ziek zijn opdat we dat vroegen  ;D

Doen wij nu nog ;D Ze moeten gewoon maar naar de klas komen en we zitten al te klagen :D :-\

Leerlingen zijn zo erg...ze zitten er al tegen hun zin, komt daar nog zo'n pipo 50 minuten zagen over iets dat hen van geen kl*** interesseert, en de stagairen worden gewoon de tang op gedraaid om uit te testen...
Dat is hetgeen wij het meeste toepassen  ;D ;D
Maar je ziet zo welke leerkracht je zo klein kan krijgen en welke niet, die dat je niet kapot kan krijgen zijn de leukste. Het is leuk om leerkrachten bijna te zien blijten, maar het is nog leuker als de leerkracht een geslaagde grap terugvind om die leerling mee te kl*ten  ;D ;D ;D ;D

Hebben één leerkracht die dat doet, is altijd wel grappig. Alle anderen op 1-2 na geven gewoon les of zijn boos als ge is een grapke maakt  :-\
Onze wiskunde leraar is zo ene die altijd iets leuks terugvind, en echt heel grappige verhaaltjes kan vertellen, en altijd wel iets vind zodat je je bek zal houden. Gelukkig zit er een hoop humor in die man, anders hielden we het er geen 5 uur per week mee uit. Hopen dat die van wiskunde van 5 en 6 ook meevalt, want die hebben we dan 8 uur. Dan een saaie leerkracht zou dodelijk zijn voor men resultaten...

En van die gasten die het blad met het woord humor uit hun woordenboek hebben gescheurd hebben wij gelukkig maar een paar uur in de week. Helaas zijn er altijd die geen tikje kunnen lachen, en die snappen dan niet dat er plots iemand ligt te slapen. ;D ;D ;D

Dat doet onze geschiedenisleerkracht ook, maar dan van die subtiele droge humor die maar weinigen verstaan  ;D Jammer genoeg hebben we die maar één uurtje in de week.

Supermariobros


Doefie

Citaat van: Supermariobros op 24 maart 2005 - 12:02:25
Jabbedabedoe  :D

Simpson, Homer Simpson, he's the greatest man in history. From the town of Springfield, he's going to just not hit the tree... aaaaah  8)

sledge

Citaat van: DoefieF1 op 24 maart 2005 - 13:35:36
Citaat van: Supermariobros op 24 maart 2005 - 12:02:25
Jabbedabedoe  :D

Simpson, Homer Simpson, he's the greatest man in history. From the town of Springfield, he's going to just not hit the tree... aaaaah  8)

't is wel:

Simpson, Homer Simpson, he's the greatest man in history. From the town of Springfield, He's about to hit a chestnut tree!

Vlam  8)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Doefie

Citaat van: sledge op 24 maart 2005 - 15:34:21
Citaat van: DoefieF1 op 24 maart 2005 - 13:35:36
Citaat van: Supermariobros op 24 maart 2005 - 12:02:25
Jabbedabedoe  :D

Simpson, Homer Simpson, he's the greatest man in history. From the town of Springfield, he's going to just not hit the tree... aaaaah  8)

't is wel:

Simpson, Homer Simpson, he's the greatest man in history. From the town of Springfield, He's about to hit a chestnut tree!

Vlam  8)

'k zat der dichtbij ...  ;)

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 24 maart 2005 - 11:49:59
Citaat van: Schumi 2002 op 23 maart 2005 - 20:34:06
Citaat van: DoefieF1 op 23 maart 2005 - 19:28:54
Citaat van: Schumi 2002 op 23 maart 2005 - 13:51:03
Citaat van: DoefieF1 op 23 maart 2005 - 11:10:33
Citaat van: Raikkonen MASTER op 22 maart 2005 - 21:31:03
Dat deden wij in het middelbaar ook.
Alleen moesten onze leerkrachten niet eens ziek zijn opdat we dat vroegen  ;D

Doen wij nu nog ;D Ze moeten gewoon maar naar de klas komen en we zitten al te klagen :D :-\

Leerlingen zijn zo erg...ze zitten er al tegen hun zin, komt daar nog zo'n pipo 50 minuten zagen over iets dat hen van geen kl*** interesseert, en de stagairen worden gewoon de tang op gedraaid om uit te testen...
Dat is hetgeen wij het meeste toepassen  ;D ;D
Maar je ziet zo welke leerkracht je zo klein kan krijgen en welke niet, die dat je niet kapot kan krijgen zijn de leukste. Het is leuk om leerkrachten bijna te zien blijten, maar het is nog leuker als de leerkracht een geslaagde grap terugvind om die leerling mee te kl*ten  ;D ;D ;D ;D

Hebben één leerkracht die dat doet, is altijd wel grappig. Alle anderen op 1-2 na geven gewoon les of zijn boos als ge is een grapke maakt  :-\
Onze wiskunde leraar is zo ene die altijd iets leuks terugvind, en echt heel grappige verhaaltjes kan vertellen, en altijd wel iets vind zodat je je bek zal houden. Gelukkig zit er een hoop humor in die man, anders hielden we het er geen 5 uur per week mee uit. Hopen dat die van wiskunde van 5 en 6 ook meevalt, want die hebben we dan 8 uur. Dan een saaie leerkracht zou dodelijk zijn voor men resultaten...

En van die gasten die het blad met het woord humor uit hun woordenboek hebben gescheurd hebben wij gelukkig maar een paar uur in de week. Helaas zijn er altijd die geen tikje kunnen lachen, en die snappen dan niet dat er plots iemand ligt te slapen. ;D ;D ;D

Dat doet onze geschiedenisleerkracht ook, maar dan van die subtiele droge humor die maar weinigen verstaan  ;D Jammer genoeg hebben we die maar één uurtje in de week.
Bij ons is die van geschiedenis ook nen hele grappige, maarja, leerkrachten die meer over dingen bezig zijn die niet bij de les horen (zoals zijn ruime wapencolectie en hoe zijn broer de politiecommisaris goed voor schut heeft gezet). Wat ook wel opvalt: Hoe ouder de leerkracht, hoe grappiger. Hoe jonger, hoe meer ze onze humor en onze manier van doen begrijpen. Indien tussenin, dan is er meestal niets mlee aan te vangen  :'(

Nu jasper over examens bezig was. Die hebben wij niet meer met pasen, weet niet of ik het goed moet vinden of niet, maar ik vind dat wij buiten het feit dat we morgen maar een halve dag hebben toch ook recht hebben op die donderdag vrijaf   :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2002 op 24 maart 2005 - 18:14:25
Bij ons is die van geschiedenis ook nen hele grappige, maarja, leerkrachten die meer over dingen bezig zijn die niet bij de les horen (zoals zijn ruime wapencolectie en hoe zijn broer de politiecommisaris goed voor schut heeft gezet). Wat ook wel opvalt: Hoe ouder de leerkracht, hoe grappiger. Hoe jonger, hoe meer ze onze humor en onze manier van doen begrijpen. Indien tussenin, dan is er meestal niets mlee aan te vangen  :'(

Ken ik ook. Zes jaar geleden een fantastische leerkracht gehad, die is nu op pensioen. Nu hebben we een leerkracht van 24-25 jaar, die is even goed. Leerkrachten rond de 30-40 zijn altijd zo serieus... (sorry JVA, weet niet hoe dat in u geval is he). Onze leerkracht geschiedenis verteld meestal over zijn studententijd (de tijd van al die betogingen in Leuven enz...), zijn legertijd en zijn reizen naar Praag. Is altijd wel grappig ;D.

Citaat van: Schumi 2002 op 24 maart 2005 - 18:14:25
Nu jasper over examens bezig was. Die hebben wij niet meer met pasen, weet niet of ik het goed moet vinden of niet, maar ik vind dat wij buiten het feit dat we morgen maar een halve dag hebben toch ook recht hebben op die donderdag vrijaf   :(

Heb net rapport gekregen, twee weken examens achter de rug... hoewel ik de eerste week na de vakantie nog 2 kan gaan inhalen :( :'(