Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Fluke

een konijn met een hazelip is nooit grappig  ::)

Doefie

Enkelen van de grote levensvragen:

Als 2 krokodillen achter 5 vissen zwemmen, hoeveel appelen moeten ze dan eten om sneller te gaan dan 4 olifanten die een schildpad achterna zitten?

Als ge een ei in een microgolfoven plaatst ontploft dat, maar wat als ge een kip in de microgolf steekt?

Alan Blues

Citaat van: DoefieF1 op 22 maart 2005 - 15:58:50
Enkelen van de grote levensvragen:

Als 2 krokodillen achter 5 vissen zwemmen, hoeveel appelen moeten ze dan eten om sneller te gaan dan 4 olifanten die een schildpad achterna zitten?

Als ge een ei in een microgolfoven plaatst ontploft dat, maar wat als ge een kip in de microgolf steekt?

De kip ontploft ook...  :-[ :-[ :-[

Scuderia Ferrari

Een schizofreen is nooit alleen :)

Doefie

Citaat van: Alan Blues op 22 maart 2005 - 17:22:39
Citaat van: DoefieF1 op 22 maart 2005 - 15:58:50
Enkelen van de grote levensvragen:

Als 2 krokodillen achter 5 vissen zwemmen, hoeveel appelen moeten ze dan eten om sneller te gaan dan 4 olifanten die een schildpad achterna zitten?

Als ge een ei in een microgolfoven plaatst ontploft dat, maar wat als ge een kip in de microgolf steekt?

De kip ontploft ook...  :-[ :-[ :-[

Net uitgetest?  ;D ;D

Ferrari 2010

Er zitten er nu eenmaal meer op dit forum die al vanalles in de microgolfoven hebben gestoken denk ik.  :P :P Ik zou gewoon nooit een kip erin steken, ik denk altijd eerst na wat het effect kan zijn als ik iets in de moircogolfoven steek, niets dat kan oploffen ofzo dus...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Scuderia Ferrari

Stel je voor dat je dat als een kip zonder kop moet doen zeg :-X

Jasper

Heb 37.7° koorts maar wil dit niet zeggen tegen mijn moeder omdat ik ten eerste morgen het tweede deel van het examen van wiskunde heb, en graag 100% wil halen, en ten tweede omdat we na dat examen met een paar vrienden gaan bowlen. Onzin... Nu ja, ik neem morgen wel iets voor ik naar school vertrek...

Raikkonen MASTER

Neem iets voordat je gaat slapen.
Neem een Dafalgan Forté als je koorts nog steeds 37,7° is. Dafalgan Forté is 1g, het werkt niet harder, het werkt alleen langer.

Morgenvroeg gaat je temperatuur sowieso gedaald zijn, dat doet het altijd 's nachts.
Als het maar een tijdelijke koortsopvlieging is, zou die weg moeten zijn. Anders elke avond en elke ochtend temperatuur meten, in de gaten houden en desnoods als het een paar dagen zo blijft, naar de dokter gaan.

Opletten op spierpijn, zorgen dat je goed naar toilet kan gaan, en dergelijke... ;)

JVA

Hier zit nog een zieke. Dat is jaren geleden dat ik me zo slecht voelde. En de leerlingen maar zagen at ik naar huis moest gaan.... ;D ;D


Raikkonen MASTER

Dat deden wij in het middelbaar ook.
Alleen moesten onze leerkrachten niet eens ziek zijn opdat we dat vroegen  ;D

Fluke

een dakloze die thuis de leukste is , is nooit grappig  ;D

Supermariobros

Goeiemorgen
Goeiemiddag
Goeieavond
Slaap zacht

Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTER op 22 maart 2005 - 21:31:03
Dat deden wij in het middelbaar ook.
Alleen moesten onze leerkrachten niet eens ziek zijn opdat we dat vroegen  ;D

Doen wij nu nog ;D Ze moeten gewoon maar naar de klas komen en we zitten al te klagen :D :-\

Leerlingen zijn zo erg...ze zitten er al tegen hun zin, komt daar nog zo'n pipo 50 minuten zagen over iets dat hen van geen kl*** interesseert, en de stagairen worden gewoon de tang op gedraaid om uit te testen...

Supermariobros

Citaat van: DoefieF1 op 23 maart 2005 - 11:10:33
Citaat van: Raikkonen MASTER op 22 maart 2005 - 21:31:03
Dat deden wij in het middelbaar ook.
Alleen moesten onze leerkrachten niet eens ziek zijn opdat we dat vroegen  ;D

Doen wij nu nog ;D Ze moeten gewoon maar naar de klas komen en we zitten al te klagen :D :-\

Leerlingen zijn zo erg...ze zitten er al tegen hun zin, komt daar nog zo'n pipo 50 minuten zagen over iets dat hen van geen kl*** interesseert, en de stagairen worden gewoon de tang op gedraaid om uit te testen...

Zo hoort het ook  ;D ;D ;D