Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 19 maart 2005 - 05:53:42
Citaat van: Schumi 2002 op 18 maart 2005 - 19:58:23
Er is iemand onze profielen aan het bekijken, onder andere dat van mij wen Webmachine  ;D ;D ;D
Googlebot, Yahooslurp, MSNbot, in ieder geval vangen ze bot want het enige wat ze te zien krijgen is een "Je mag dit niet stoute jongen!".  Tenzij ze zich inschrijven
lol ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Racegirl is spotted by a bot, ze is dan toch nog voor iets aantrekkelijk  ;D ;D ;D ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 05:46:55
Citaat van: Jasper op 18 maart 2005 - 23:14:06
Citaat van: Schumi 2002 op 17 maart 2005 - 20:02:07
Citaat van: Ramses op 17 maart 2005 - 19:57:30
Jij ligt ziek in bed, Daan!  ;D
Haha, das waar, dat heeft ie eergisteren geschreven. Waar dat dat is? In een Irish pub ergens in België, je had de afgelopen dagen wat meer naar Donna moeten luisteren ;) ;D ;D ;D

Tja, welke man luistert er nu ook naar een commerciële wijvenzender hé. ::) ;) :P
Als ge het over Donnan hebt, IKKE. Ik vind die zender best meevallen, het gaat mij niet omwat ze zeggen hé, maar wat ze draaien, als je aandachtig bezig ben hoor je niks van dat getetter :P
Inderdaad, wat ze draaien is commerciële wijvenmuziek.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 19 maart 2005 - 12:36:23
Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 05:46:55
Citaat van: Jasper op 18 maart 2005 - 23:14:06
Citaat van: Schumi 2002 op 17 maart 2005 - 20:02:07
Citaat van: Ramses op 17 maart 2005 - 19:57:30
Jij ligt ziek in bed, Daan!  ;D
Haha, das waar, dat heeft ie eergisteren geschreven. Waar dat dat is? In een Irish pub ergens in België, je had de afgelopen dagen wat meer naar Donna moeten luisteren ;) ;D ;D ;D

Tja, welke man luistert er nu ook naar een commerciële wijvenzender hé. ::) ;) :P
Als ge het over Donnan hebt, IKKE. Ik vind die zender best meevallen, het gaat mij niet omwat ze zeggen hé, maar wat ze draaien, als je aandachtig bezig ben hoor je niks van dat getetter :P
Inderdaad, wat ze draaien is commerciële wijvenmuziek.
maakt mij ni uit, zoalng ze snappie niet draaien is het bij mij donna wat de pot schaft, daarna C-dance, als da op de desbetreffende radio al is ingesteld
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 19 maart 2005 - 12:36:23
Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 05:46:55
Citaat van: Jasper op 18 maart 2005 - 23:14:06
Citaat van: Schumi 2002 op 17 maart 2005 - 20:02:07
Citaat van: Ramses op 17 maart 2005 - 19:57:30
Jij ligt ziek in bed, Daan!  ;D
Haha, das waar, dat heeft ie eergisteren geschreven. Waar dat dat is? In een Irish pub ergens in België, je had de afgelopen dagen wat meer naar Donna moeten luisteren ;) ;D ;D ;D

Tja, welke man luistert er nu ook naar een commerciële wijvenzender hé. ::) ;) :P
Als ge het over Donnan hebt, IKKE. Ik vind die zender best meevallen, het gaat mij niet omwat ze zeggen hé, maar wat ze draaien, als je aandachtig bezig ben hoor je niks van dat getetter :P
Inderdaad, wat ze draaien is commerciële wijvenmuziek.
yeah yeah, always Hardcore noemde gij da wijvenmuziek? :-\ :-\ :-\ :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ken ik nie. Voor hardcore ga ik ook niet naar de radio luisteren zenne...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 19 maart 2005 - 13:33:36
Ken ik nie. Voor hardcore ga ik ook niet naar de radio luisteren zenne...
ja se, als ek echt hardcore wil hebeb kijkek gewoon op menen broer zijn HS, maar gewoon als achtergrondmuziek neem ik donna. Maar dit is een van die momenten dat ik zap naar C-dance, donnan draait momenteel Snoopdog, om koppijn van te krijgen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

I needed a new heel for my shoe, so I had to take the ferry to Morganville, which is what they called Shelbyville in those days. I had an onion on my belt, because it was the style at the time. Of course, you couldn't get white onions, because of the war. You could only get the big yellow ones. Now the ferry ride to Morganville, which is what they called Shelbyville in those days, cost a nickel, but back in those days, nickels had pictures of bumblebees on them. Gimme 5 bees for a quarter, you'd say. Now the important thing was, I had an onion on my belt, which was the style at the time...

Jasper


Tim C

oh, er is nog meer

Now, my story begins in 19-dickety-two. We had to say "dickety" 'cause that Kaiser had stolen our word "twenty". I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles...

You see, back in those days, rich men would ride around in Zeppelins, dropping coins on people, and one day I seen J. D. Rockefeller flying by. So I run of the house with a big washtub. I just used it that morning to wash my turkey, which in those days was known as a "walking bird". We'd always have walking bird on Thanksgiving with all the trimmings: cranberries, injun eyes, yams stuffed with gunpowder. Then we'd all watch football, which in those days was called "baseball".

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 19 maart 2005 - 17:46:12
oh, er is nog meer

Now, my story begins in 19-dickety-two. We had to say "dickety" 'cause that Kaiser had stolen our word "twenty". I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles...

You see, back in those days, rich men would ride around in Zeppelins, dropping coins on people, and one day I seen J. D. Rockefeller flying by. So I run of the house with a big washtub. I just used it that morning to wash my turkey, which in those days was known as a "walking bird". We'd always have walking bird on Thanksgiving with all the trimmings: cranberries, injun eyes, yams stuffed with gunpowder. Then we'd all watch football, which in those days was called "baseball".
pfff, allemaal goed en wel, maar nu in het Nederlands graag :P :P :P :P :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

#671
- At my age you always and everywhere meet death... Death !
- That's just Maggie
- Oh ... death !
- That's our cat
- Oh ... death !
- That's our dog
- Death !
- That's Maggie again
- Death !
- That's just the reeper
- Death

Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 18:59:56
Citaat van: Tim C op 19 maart 2005 - 17:46:12
oh, er is nog meer

Now, my story begins in 19-dickety-two. We had to say "dickety" 'cause that Kaiser had stolen our word "twenty". I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles...

You see, back in those days, rich men would ride around in Zeppelins, dropping coins on people, and one day I seen J. D. Rockefeller flying by. So I run of the house with a big washtub. I just used it that morning to wash my turkey, which in those days was known as a "walking bird". We'd always have walking bird on Thanksgiving with all the trimmings: cranberries, injun eyes, yams stuffed with gunpowder. Then we'd all watch football, which in those days was called "baseball".
pfff, allemaal goed en wel, maar nu in het Nederlands graag :P :P :P :P :P :P

Origineel blijft altijd beter  ;)

Ferrari 2010

eender welk woord je ook neemt, je komt altijd bij sex uit als je erop doorgaat
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

#673
Now homer, it's your task to keep Barney away from the Duffman who delivers the beer. Now every Tuesday at this time ... hey where's Barney? ... oh oh ...
(achtergrond)
Hey, I'm here to deliver ... oh no, it's you again. No no nooooooooooo (Barney: Come to papa)
geweerschot, rioleringsdeksel dat rolt, Barney's boer

Moe: Oh damn
----------------------------
Te zalig stuk  ;D ;D

Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 20:18:25
eender welk woord je ook neemt, je komt altijd bij sex uit als je erop doorgaat

Sex sex sex, de jeugd van tegenwoordig denk aan niks anders meer (Monty Python)  ;D

Ferrari 2010

Citaat van: DoefieF1 op 19 maart 2005 - 20:28:07
Now homer, it's your task to keep Barney away from the Duffman who delivers the beer. Now every Tuesday at this time ... hey where's Barney? ... oh oh ...
(achtergrond)
Hey, I'm here to deliver ... oh no, it's you again. No no nooooooooooo (Barney: Come to papa)
geweerschot, rioleringsdeksel dat rolt, Barney's boer

Moe: Oh damn
----------------------------
Te zalig stuk  ;D ;D

Citaat van: Schumi 2002 op 19 maart 2005 - 20:18:25
eender welk woord je ook neemt, je komt altijd bij sex uit als je erop doorgaat

Sex sex sex, de jeugd van tegenwoordig denk aan niks anders meer (Monty Python)  ;D
daar gaat het niet om, het is gewoon zo ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.