Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Bruno

Als ik voor een ophaalbrug over een waterloop sta en die brug is open dan is die eigenlijk voor mij dicht, en vice versa. Of niet?

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Doefie

Citaat van: FerrariManBeste vrienden, zou ik een baard laten groeien? Schijnt 'hip' te zijn bij de jeugd...

Ga voor het wereldrecord: 5m  :wink:

Martin

Broodje kroket met mosterd svp.

MS Fan

Voor mij een grote pint; en geeft de rest ook iets!
A sick mind is a true delight ...

Schumi nr1

Ok, voor mij een Duvel :p

brechtie

Citaat van: Schumi nr1Ok, voor mij een Duvel :p
Zorg dat ie op is vooraleer Alan Blues voorbij wandelt!!!  :lol:
Seizoen 9, Race 4: G4d-G4d-G4d
Seizoen 12: G3e-G3e-G3e (test-s.14)-G3e-G3e
Seizoen 16: G2a
Seizoen 17: G1
Seizoen 18: G1
-- Retired --

Schumi nr1

Citaat van: brechtie
Citaat van: Schumi nr1Ok, voor mij een Duvel :p
Zorg dat ie op is vooraleer Alan Blues voorbij wandelt!!!  :lol:

Idd, met dat gevaar moet rekening gehouden worden! :( :(

Martin


FerrariMan

Citaat van: MartinHoe laat is het 6 uur?

Over een uurtje of 3000...

tommY saN

bij de volgende piep....


PIEP!!!
gelukkige donderdag!!!
Word lid van de Neerisclub

Doefie

Citaat van: tommY saNbij de volgende piep....


PIEP!!!

Ge waart 3 minute te laat  :lol:

Jasper

Nee de klok van het forum staat verkeerd. Serverklokken staan immers nooit juist. ;)

Ramses

Citaat van: JasperNee de klok van het forum staat verkeerd. Serverklokken staan immers nooit juist. ;)

Te zinnig. Deze post moet eruit.

Jasper

Citaat van: Ramses
Citaat van: JasperNee de klok van het forum staat verkeerd. Serverklokken staan immers nooit juist. ;)

Te zinnig. Deze post moet eruit.
En die post van jou is niet zinnig? :)

Uiteindelijk gaat het erom wat zinnig is en wat niet. Want in enige mate is het onzinnige zinnig, omdat het onzinnige zinnige dingen bevat die door onzinnige mensen als onzinnig beschouwd worden en daardoor lachen tot gevolg hebben. Lachen is zinnig. Dus in welke mate is het onzinnige zinnig? Dus dit onzinnige topic moet dan wel in enige mate als zinnig worden beschouwd, aangezien het onzinnige zinnige dingen tot gevolg kan hebben en dat is niet onzinnig maar zinnig. Daarom is dit topic onzinnig en dan heb je een serieus onzinnige paradox die eigenlijk zinnig is omdat ze onzinnig is en is dat niet onzinnig? Maar als dat onzinnig is, moet dat toch ook zinnig zijn, naar analogie van wat ik hierboven heb gezegd over de zinnige onzinnigheid. Dit topic moet dus verdwijnen omdat de titel een paradox is omdat dit onzinnige zinnig is en een paradox, is iets uit onzinnige films (die dus ook zinnig zijn!) waarmee je een geprogrammeerde zinnige robot onzinnig kan maken.En als dat nu met onze zinnige server gebeurt, zal dat leiden tot een onzinnigwording, en dan is heel de server onzinnig en toch ook zinnig.
Uiteindelijk kom je dan tot een situatie waarin het heelal een grote paradox is, omdat de zinnige onzinnigheid van dingen overslaat (zoals van dit topic naar de server) en zo wordt dus het hele heelal onzinnig en dus ook zinnig.

Oh Alan wat heb je gedaan...

Martin