Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Doefie

De koe heeft tegen het varken gezegt dat de broer van de overburen van de zuster van de nonkel van de tante van de moeder van de bazin van het schaap van de boer tegenover de zus van de winkelier een affaire had met de dochter van de baas van de grote firma in de straat tegenover de boerderij van de broer van de boer...

sledge

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Ramses
Citaat van: Alan BluesIk had het idee om hier het hele scenario van The Holy Grail te copy/pasten, maar ik denk dat dit niet in dank zou afgenomen worden door de webmaster.

Dus, for something completely diferent:

http://www.angelfire.com/movies/closedcaptioned/mp-holy.txt


The Holy Grail, heerlijke film :D

Onzinnige grappige film  :wink:

Op de DVD staat een filmpje over hoe je  een kokosnoot in 2 moet kappen en er hoefgeluiden mee te maken :D
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

eppie

Citaat van: JenneOmg noob, leert toch is hoe het moet... iedereen kan leet alleen faggets niet, maarja alle begin is moeilijk zullen we maar denken... begin al maar met dit te zoeken wat deze tekst wil zeggen

Kan zijn, de waarheid is dat ik van l33t ook niks ken buiten n00b.Heel deze tekst is gemaakt door een vriend van mij,ik heb al moeite genoeg met Frans (idiote examens :x ).Dus ik zal je moeten teleurstellen FerrariMan, ik ken er ook niets van.<=Mooi rijmpje,nee?

JVA

Ik ben vanmorgen wakker geworden in een ander bed... :oops:

Schumi nr1

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Alan BluesPfff... ik ben nog altijd aan het zoeken naar ferrariMan en Schumi Nr 1...

Ik kan ze niet vinden!!!!

pssssssssss..............






schumi zit daar --> /////

Achter de backslashes!

Kiekeboe!

Doefie

Citaat van: JVAIk ben vanmorgen wakker geworden in een ander bed... :oops:

Buitengesmeten door je vrouw?

eppie

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: JVAIk ben vanmorgen wakker geworden in een ander bed...

Buitengesmeten door je vrouw?


Reed JVA niet rond met een BMW? :wink:

Rippie

Ik droomde vannacht dat we onterecht verloren van de Tjechen  :roll:

Woepie woepie woei
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Schumi nr1

Citaat van: MrF1Ik droomde vannacht dat we onterecht verloren van de Tjechen  :roll:

Woepie woepie woei

Zo zie je maar dat dromen bedrog zijn :D

Mikacouli

Ik heb net taart gegeten en ik vond ze niet lekker. :?

Juan

gelukkig zitten er enkel mollen in mijn chemieboek
Juan

FerrariMan

Citaat van: eppieKan zijn, de waarheid is dat ik van l33t ook niks ken buiten n00b.Heel deze tekst is gemaakt door een vriend van mij,ik heb al moeite genoeg met Frans (idiote examens :x ).Dus ik zal je moeten teleurstellen FerrariMan, ik ken er ook niets van.<=Mooi rijmpje,nee?

Schitterende rijm. Nu verwacht ik ook wel een kaartje op mijn verjaardag met een nieuw gedicht!

Citaat van: JVA
Ik ben vanmorgen wakker geworden in een ander bed...

Ah gij waart dat vanochtend!!!

FerrariMan

Nu gaan we voor een uitdaging, en geen gemakkelijke:

"Krijg-Luc-In-Dit-Topic" noem ik het.  8)  :wink:

Komaan Luc, laat zien dat je hier ook komt lezen!  :lol:

Jasper

Gisteren heb ik gehoord dat Ramses gezegd heeft dat Alan denkt dat Schumi nr1 weet dat Mikacouli vindt dat FerrariMan is zoals MrF1 die meedeelt dat Scuderia Ferrari beaamt dat Ruud Eric verdenkt van het roddelen over Sledges reactie bij het horen dat Racegirl Monty Python beschouwt als onzinnig.

En JVA, nou ja, die rijdt met ee BMW.

Jasper

Citaat van: FerrariManNu gaan we voor een uitdaging, en geen gemakkelijke:

"Krijg-Luc-In-Dit-Topic" noem ik het.  8)  :wink:

Komaan Luc, laat zien dat je hier ook komt lezen!  :lol:
Ferrari gebruikt teamorders!!