Compleet onzinnige topic.

Gestart door Alan Blues, 19 juni 2004 - 04:49:57

« vorige - volgende »

Tim C

Het is een onzinnige bezigheid...

Racegirl

Tis veel te warm voor de tijd van het jaar, kbegin te zweten van al die sneeuw!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Citaat van: Tim CIk ben hier maar liefst duizend dagen aanwezig op F1pits!

Berichten: 2360
2.36 berichten per dag

Troost je ik post maar liefst 6.53 berichten per dag  :shock:

Schumi nr1

Aaaaaaaaaargh, daar zijn die stemmen weer, stop ze stop ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Of 'k word zot!!!!!!

Eric

Citaat van: Schumi nr1Aaaaaaaaaargh, daar zijn die stemmen weer, stop ze stop ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Of 'k word zot!!!!!!

Worden?????  :lol:  :wink:

Schumi nr1

Citaat van: eric
Citaat van: Schumi nr1Aaaaaaaaaargh, daar zijn die stemmen weer, stop ze stop ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Of 'k word zot!!!!!!

Worden?????  :lol:  :wink:

Eén van die stemmetjes zei dat ik zo'n antwoord kon verwachten :lol: 'k Zal er toch maar naar luisteren, misschien  win ik zo nog de Lotto. :)

Eric

Citaat van: Schumi nr1
Citaat van: eric
Citaat van: Schumi nr1Aaaaaaaaaargh, daar zijn die stemmen weer, stop ze stop ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Of 'k word zot!!!!!!

Worden?????  :lol:  :wink:

Eén van die stemmetjes zei dat ik zo'n antwoord kon verwachten :lol: 'k Zal er toch maar naar luisteren, misschien  win ik zo nog de Lotto. :)

Als je wint delen hé  :wink:

Schumi nr1

Als je 't heel schoon vraagt ;)

Jasper

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!

NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGHH!!!!!

Eric

Citaat van: JasperWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!

NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGHH!!!!!

last van ongedierte Jasper?

Jasper

Nee er zat een draak in huis en ik riep om hulp en het heeft geholpen want de politie is nu gekomen en ook het leger en de VTM en ook dokters van de psychiatrie en de draak is nu dood en alle muren zijn hier wit en het plafond ook.

MS Fan

Citaat van: JasperNee er zat een draak in huis en ik riep om hulp en het heeft geholpen want de politie is nu gekomen en ook het leger en de VTM en ook dokters van de psychiatrie en de draak is nu dood en alle muren zijn hier wit en het plafond ook.

Hier zijn de muren niet wit en de draak ook niet maar de plafonds wel! Kan ik nu ook VTM bellen?
A sick mind is a true delight ...

Eric

Citaat van: MS Fan
Citaat van: JasperNee er zat een draak in huis en ik riep om hulp en het heeft geholpen want de politie is nu gekomen en ook het leger en de VTM en ook dokters van de psychiatrie en de draak is nu dood en alle muren zijn hier wit en het plafond ook.

Hier zijn de muren niet wit en de draak ook niet maar de plafonds wel! Kan ik nu ook VTM bellen?

nee, maar wel de mannen met de witte jaskes.... :lol:  :lol:  :wink:

daan


Doefie

Citaat van: eric
Citaat van: MS Fan
Citaat van: JasperNee er zat een draak in huis en ik riep om hulp en het heeft geholpen want de politie is nu gekomen en ook het leger en de VTM en ook dokters van de psychiatrie en de draak is nu dood en alle muren zijn hier wit en het plafond ook.

Hier zijn de muren niet wit en de draak ook niet maar de plafonds wel! Kan ik nu ook VTM bellen?

nee, maar wel de mannen met de witte jaskes.... :lol:  :lol:  :wink:

Dat zijn vieze meneren, die nemen andere mensen mee in van die auto's dat ge niet naar binnen kunt zien...