Pronostiekje EK

Gestart door Doefie, 12 juni 2004 - 13:51:11

« vorige - volgende »

Tim C

Denemarken - Italie: 0-2

Mikacouli

Denemarken-Italië 1-0

Denemarken zal sterk spelen vermoed ik. Al hoop ik op een overwinning van Italië

jw83

Denemarken - Italië 1-0
Zweden - Bulgarije 2-0

Scuderia Ferrari

Denemarken - Italië 0-1
Zweden - Bulgarije 2-0

Jasper

Ik zweer je dat ik nog niets afweet van de eerste 25 :?: minuten die al gespeeld zijn.

Denemarken - Italië: 1-3
Zweden - Bulgarije: 2-1

Tim C

Citaat van: JasperIk zweer je dat ik nog niets afweet van de eerste 25 :?: minuten die al gespeeld zijn.
Dat is duidelijk, 3-1 is quasi onhaalbaar ;)

Doefie

Citaat van: Tim C
Citaat van: JasperIk zweer je dat ik nog niets afweet van de eerste 25 :?: minuten die al gespeeld zijn.
Dat is duidelijk, 3-1 is quasi onhaalbaar ;)

Mja, moesten beide ploegen al hun kansen al gescoord hebben stond het nu ongeveer 3-2 voor Italië  :?

De Denen hebben duidelijk last van de warmte en drukken het tempo serieus omlaag.

FerrariMan

Typisch Trappatoni  :roll:

Totti, Del Piero en Vieri opstellen...en ze lekker achteraan laten spelen in plaats van aan te vallen.

Totti krijgt van mij nog een kans, maar Vieri en zeker Del Piero verdienen niet van volgende wedstrijd te starten.

Vieri kopt er af en toe nog ééntje binnen (ook al kan hij niet dribbelen of lopen).

Nee ik ben ontgoocheld in de taktiek.

Racegirl

Citaat van: eppieIk heb als eerste een pronostiek juist. :D Frankrijk-Engeland 2-1
Gelieve allemaal 1 euro op te sturen naar mij. :wink:

Ik had het ook juist, dus gelieve van elke euro die je ontvangt een halve naar mij te sturen  :lol:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

eppie

Maar ik had eerst gepost...

Zweden tegen Bulgarije  2-0

Scuderia Ferrari

Het staat al 5-0 :?

Alan Blues

België-Frankrijk 2-0

Euh... nee...  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

:roll:  :roll:  :roll:  :roll:

Tim C

Duitsland - Nederland: 1-1

FerrariMan

Duitsland 3 - 2 Nederland

viperke82

Tjechië 3 - 1 Letland

Duitsland 2 - 0 Nederland