Pronostiekje EK

Gestart door Doefie, 12 juni 2004 - 13:51:11

« vorige - volgende »

Doefie

Vanavond Portugal-Griekenland (18.00uur) en Spanje - Rusland (20.45uur)

Wie denken jullie dat zal winnen?

Mijn pronostiek:
Portugal-Griekenland     2-1
Spanje-Rusland             3-1

Scuderia Ferrari

WK? :lol:
Portugal - Griekenland 3-1
Spanje - Rusland 2-0 ;)

Doefie

Sorry, had mij mistypt (of hoe ge het ook zegt...)
Heb het ondertussen aangepast  :wink:

Mikacouli

Vanavond gaan kijken op groot scherm.
Portugal-Griekenland 3-1
Spanje-Rusland 2-1

razzle_dazzle

Portugal-Griekenland:3-0
Spanje-Rusland:2-0

Jasper

Portugal-Griekenland: 3-1
Spanje-Rusland: 4-2

Tim C

Portugal - Griekenland: 2-0
Spanje - Rusland: 2-1

eppie

Portugal is al begonnen en ze zijn slecht bezig dus ik zal nog een prono geven voor Spanje-Rusland : 3-0

Tim C

Mag ik mijn pronostiekje omdraaien? :lol:

Doefie

Citaat van: Tim CMag ik mijn pronostiekje omdraaien? :lol:

:lol:  :lol:

Nee, pronostiek kunt ge niet omdraaien he. :wink:

Jasper

0-2 Griekenland zalig!!!!!!

Doefie

Niemand de eerste pronostiek juist :D

razzle_dazzle

Ik heb Portugal nooit zo een bijzonder sterk team gevonden en heb hen ook nooit getipt als mogelijke winnaar maar dit had ik niet verwacht, ze stonden vandaag werkelijk nergens en met nog een match tegen Spanje in het vooruitzicht zal het dus zeer moeilijk worden. Griekenland daarentegen verraste me enorm, hun eerste plaats in de poule met Spanje blijkt dus toch niet louter toeval te zijn. Een goed georganiseerd elftal die zeer moeilijk ontwrichtbaar is zeker als ze een voorsprong kunnen nemen, duidelijk de invloed van Otto Rehagel.

Jasper

Portugal stond achterin te bibberen op hun benen. De druk werd hen teveel denk ik, ze hadden gewoon geen vertrouwen.

De Grieken legden goed de druk op die verdediging en hielden dat ook vol. Getuige van die druk is het balverlies dat de basis was van het eerste doelpunt.

De penalty was terecht, de 1-2 verdiend aangezien Portugal naar het einde toe toch meer kon dreigen.


De verdediging van de Russen was eigenlijk ook niet slecht, al heb ik van die match enkel de laatste 10-15 minuten gezien. De Spanjaarden konden de baklijn maar moeilijk binnen vond ik...

Doefie

Vanavond Zwitserland-Kroatiƫ en Frankrijk-Engeland...

Zwitserland-KroatiĆ«    2-2
Frankrijk-Engeland     1-1