verkiezingen

Gestart door viperke82, 11 juni 2004 - 12:12:35

« vorige - volgende »

ik stem voor

VLD / vivant
11 (34.4%)
sp.a / spirit
5 (15.6%)
CD&V / N-VA
7 (21.9%)
Groen!
1 (3.1%)
Vlaams Blok
8 (25%)
andere
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 11 juni 2004 - 12:12:35

McChouffe

Ik ben blijkbaar sterk in de minderheid, ik ga voor rood.
Europees twijfel ik nog een beetje tussen rood en ... groen (die 2e keuze gaat me hier populair maken :lol: )

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: FerrariManBlauw.



Of zou ik toch voor het blok gaan  :twisted:
Neen, dan zou mijn pa me nogal een oorveeg verkopen... :lol:  8)

Opvliegende karakterkes hé die Italianen...een vriend van mij is ook Italiaan en diene heeft nu bloemkooloren

Doefie

Citaat van: WebMachineIk ben blijkbaar sterk in de minderheid, ik ga voor rood.
Europees twijfel ik nog een beetje tussen rood en ... groen (die 2e keuze gaat me hier populair maken :lol: )

Nah, kan geen kwaad...
Ik zou ook voor Groen gaan wegens gebrek aan andere motivatie (geef de schuld aan de opvoeding  :lol:  :oops: ), gewoon omdat naar mijn mening de andere partijen niet echt "deftig" zijn naar mijn mening. Niet dat Groen dat is, maar gewoon denk ik nog een van de 'betere'...

Jasper

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: WebMachineIk ben blijkbaar sterk in de minderheid, ik ga voor rood.
Europees twijfel ik nog een beetje tussen rood en ... groen (die 2e keuze gaat me hier populair maken :lol: )

Nah, kan geen kwaad...
Ik zou ook voor Groen gaan wegens gebrek aan andere motivatie (geef de schuld aan de opvoeding  :lol:  :oops: ), gewoon omdat naar mijn mening de andere partijen niet echt "deftig" zijn naar mijn mening. Niet dat Groen dat is, maar gewoon denk ik nog een van de 'betere'...
Ik denk dat die denkwijze bij de jeugd frequent voorkomt. Daarom denk ik ook dat Groen! en Vivant een goede toekomst tegemoetgaan als je het bekijkt op basis van het komende decennium.

Dat kan natuurlijk helemaal verkeerd zijn ook.

razzle_dazzle

Kwil niemand zijn keuze afbreken, iedereen stemt ten slotte op wie hij/zij wil maar als er één partij voor veel frustratie onder de bevolking heeft gezorgd is het wel de SPa; De partij die nog steeds met de leuze ' de wil van het volk' moet nageleefd worden lapte de basisnormen van de democratie serieus aan zijn laars door tegen de will van het Vlaamse, zelfs Belgische, volk het migrantenstemrecht in een soort verbond met de PS door onze strot te rammen en dan begin ik nog niet over flitspaalterrorisme en ongelijke bestrijding van bouwovertredingen :roll:

McChouffe

Citaat van: razzle_dazzleKwil niemand zijn keuze afbreken, iedereen stemt ten slotte op wie hij/zij wil maar als er één partij voor veel frustratie onder de bevolking heeft gezorgd is het wel de SPa; De partij die nog steeds met de leuze ' de wil van het volk' moet nageleefd worden lapte de basisnormen van de democratie serieus aan zijn laars door tegen de will van het Vlaamse, zelfs Belgische, volk het migrantenstemrecht in een soort verbond met de PS door onze strot te rammen en dan begin ik nog niet over flitspaalterrorisme en ongelijke bestrijding van bouwovertredingen :roll:

Over alle partijen valt wel iets te zeggen (vestzak-broekzak VLD, kerncentrales Groen, etc...). Niettemin sluit mijn persoonlijke visie op een hoop dingen (niet alle) het dichtste aan bij SP.a.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

razzle_dazzle


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Zijn sommige goei bij  :lol:

David

Ik stem VLD-VIVANT.

CD&V zegt dat de VLD te veel met federale thema's bezig is, maar in audit04 zegt Leterme dat een 13de maand kinderbijslag federaal is. En dat is toch ook één van hun thema's.

En hoe kunnen ze al hun beloftes waarmaken. Ze moeten toch een coalitie vormen die ook zijn beloftes wil nakomen. Dus moeten er compromissen gesloten worden. En daardoor zullen ook bepaalde beloftes van de CD&V niet nagekomen worden.

En waarom de schuld voor het slechte beleid van Vlaanderen (vind zelf van niet) altijd bij de VLD leggen? De SP.A is daar eveneens verantwoordelijk voor.

Bruno

Inderdaad goei grapjes, waar blijven ze het halen...  :lol:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

DerMika

Ha, als alan opkomt zullen we eindelijk zijn echte familienaam te weten komen :D

PS ik stem voor groen! Waarom, als autosportliefhebber? Omdat autosport nu eenmaal ondergeschikt is aan het geheel van de maatschappij, omdat ik iedere zomer geconfronteerd wordt met de realiteit van de vervuiling (hooikoorts), omdat ik nu eenmaal iets tegen alle soorten grootkapitaal heb, omdat ik altijd sympathie voor de underdog heb en omdat ik vind dat dit land een onafhankelijke groene partij in de oppositie moet hebben!

Ik hoop dat ik nu niet geband word  :oops:  :P
The Dude abides

DerMika

Citaat van: RoelCd&V - NVA

Omdat de NVA toch nog een rechts trekje heeft en omdat Leterme mij wel een geschikt man lijkt, al lijkt Verhofstad mij wel een zeer goede diplomaat in verband met onze internationale betrekkingen. Hij mag van mij wel blijven, maar ik vrees er voor.

Belachelijk vind ik de term 'vernieuwing' die altijd maar weer terug komt, vooral Bartje Somers :s Het lijkt mij dat die mensen maar willen vernieuwen om te verniewen. Dan ga ik liever vanuit een conservatisme dat vertrekt vanuit het heden als basis en het goede durft te behouden en niet verandert om te veranderen.

Het migrantenstemrecht zit mij ook bijzonder dwars en de olympische spelen waren erover.

En over de cd&v die met modder gooit: ik zou eens willen zien wat ze bij de VLD doen als ze in de oppositie terecht komt.
De VLD heeft JAAAAAAAAREn in de oppositie gezeten en ik heb nog geen een partij zo slecht weten oppositie voeren als CD&V. Afbreken om af te breken in plaats van een realiseerbaar alternatief te bieden. Ze profiteren gewoon van het interne gerommel bij de VLD.

Migrantenstemrecht? VLD was er tegen! Olympische spelen? Dat was enkel een gedachte, er is een studie rond gebeurd, meer niet...
The Dude abides

Tim C

Ik blijf erbij dat als de VLD de regering had laten vallen door het migrantenstemrecht ze nu met kop en schouders er bovenuit zouden steken...

Maar what's done is done, de VLD stemde tegen en dat is belangrijk. Somers heeft het idee gelanceerd, hij heeft niet gezegd dat de Spelen er moesten komen.

De CD&V?
De vertegenwoordigers van de CD&V hebben enkel in 2004 alleen al op z'n minst 2 keer het halfrond verlaten. Is dit een partij die het been stijf kan houden tegen de Walen, zoals ze nu beweren, ze kunnen nog niet eens aanwezig blijven tijdens stemmingen. Ze trappen het af tijdens de moeilijke stemmingen, en dit moet dan een Vlaamse regering vormen.

En dan hun slogans: Respect en Positief Alternatief.
Respect voor?
Heb je de afgelopen campagne gehoord wat het Positief Alternatief was? Ik niet, ik heb hen enkel gerichte aanvallen weten uitvoeren op de VLD in plek van hun programma voor te stellen.

Alan Blues

Citaat van: DerMikaHa, als alan opkomt zullen we eindelijk zijn echte familienaam te weten komen :D

PS ik stem voor groen! Waarom, als autosportliefhebber? Omdat autosport nu eenmaal ondergeschikt is aan het geheel van de maatschappij, omdat ik iedere zomer geconfronteerd wordt met de realiteit van de vervuiling (hooikoorts), omdat ik nu eenmaal iets tegen alle soorten grootkapitaal heb, omdat ik altijd sympathie voor de underdog heb en omdat ik vind dat dit land een onafhankelijke groene partij in de oppositie moet hebben!

Ik hoop dat ik nu niet geband word  :oops:  :P

Gyssels, binnenkort Gijssels.

En, btw, ik geloof wel dat je als autosportfanaat op Groen! kan stemmen.
Ik heb enkel afgehaakt bij Groen! omdat ze, toen ze in de regering zaten, Francorchamps in de sloot gesmeten hebben wegens de tabaksreclame én toen de levering van 5.500 wapens goedgekeurd hebben om te leveren aan Nepal én subsidies geven aan de tabaksindustrie in Harelbeke. Concequent zijn, a.u.b...