verkiezingen

Gestart door viperke82, 11 juni 2004 - 12:12:35

« vorige - volgende »

ik stem voor

VLD / vivant
11 (34.4%)
sp.a / spirit
5 (15.6%)
CD&V / N-VA
7 (21.9%)
Groen!
1 (3.1%)
Vlaams Blok
8 (25%)
andere
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 11 juni 2004 - 12:12:35

viperke82

naar aanleiding van een ander topic (over het VB) zou ik wel eens willen weten wat jullie gaan doen nu de zondag op de verkiezingen.

met ander woorden, op wie ga je stemmen.

ik heb enkel de vlaamse partijen geplaatst want in nederland zijn het al verkiezingen geweest.

ik kies voor cd&v / n-va, ze zijn een zeer sterk kartel

Tim C

Ik maak er geen geheim van de ik liberaal ben :)

Ik heb gisteren Audit 04 gezien:

het positief en alternatief droop er vanaf. Toen de vraag "Respect, het is leuk, maar wat wil het nu zeggen?" kwam was het eerst een paar seconden stil voor ze met een bs antwoord afkwamen dat eigenlijk niks met de vraag te maken had.

"Ons programma staat vol met dingen die realiseerbaar zijn" enkel minuten eerder "Er staan enkele dingen in die enkel federaal realiseerbaar zijn".

Zeer sterk kartel ja...

Jasper

Ik heb VLD/Vivant gekozen. Ik ben wel minderjarig. :P

Voorkeursstem voor Duchatelet.

Schumi nr1

Qua stemmen volg ik met Tim en Jasper, een echte voorkeurstem heb ik niet.

Ruud

Viperke, je hebt misschien wel de belangrijkste optie weggelaten: 'ik stem niet'.

Het opkomstpercentage hier in Nederland lag slechts op 37%, waarvan rond de 10% van de stemmen naar Europa Transparant en de LPF ging. Dit zegt genoeg over de affiniteit die de bevolking heeft met de EU.

Juan

Citaat van: RuudViperke, je hebt misschien wel de belangrijkste optie weggelaten: 'ik stem niet'.

Het opkomstpercentage hier in Nederland lag slechts op 37%, waarvan rond de 10% van de stemmen naar Europa Transparant en de LPF ging. Dit zegt genoeg over de affiniteit die de bevolking heeft met de EU.
In België is het "Stemplicht", dus iedereen moet gaan stemmen (boven de 18 jaar natuurlijk ;))
Juan

Ruud

Citaat van: Juan
Citaat van: RuudViperke, je hebt misschien wel de belangrijkste optie weggelaten: 'ik stem niet'.

Het opkomstpercentage hier in Nederland lag slechts op 37%, waarvan rond de 10% van de stemmen naar Europa Transparant en de LPF ging. Dit zegt genoeg over de affiniteit die de bevolking heeft met de EU.
In België is het "Stemplicht", dus iedereen moet gaan stemmen (boven de 18 jaar natuurlijk ;))

Sorry, dat was ik even vergeten  :oops:

Eric

Ik hou het op blauw...

In de CD&V heb ik geen vertrouwen...en diene Yves Leterme heeft een heimelijk smoelwerk.
Leterme is steeds de eerste om naar de VLD en SPA uit te halen, nadien komt hij af dat andere partijen graag met modder gooien.

Alan Blues

Ik stem ook VLD.

In 2006 zal mijn kop ook op de affiche staan in Zaventem. ;)

Doefie, je bent gewaarschuwd... ;)

Eric

Citaat van: Alan BluesIk stem ook VLD.

In 2006 zal mijn kop ook op de affiche staan in Zaventem. ;)

Doefie, je bent gewaarschuwd... ;)

Gelukkig woon ik in Brugge...je zal maar wakker worden en de gordijnen opentrekken en dan daar zo een groot affiche met Alan zijn kop....AAAAAAAARRRRGGGGHHHHH  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:

Tim C

mag ik bij deze onmiddellijk tekenen voor dit resultaat op Zondag:
VLD / vivant 66%

:lol:

viperke82

Citaat van: Tim Cmag ik bij deze onmiddellijk tekenen voor dit resultaat op Zondag:
VLD / vivant 66%

dat geloof je nu zelf toch ni hé?
de VLD gaat zwaar verliezen.

Eric

Citaat van: Tim Cmag ik bij deze onmiddellijk tekenen voor dit resultaat op Zondag:
VLD / vivant 66%

:lol:

ik teken direct mee  :lol:  :wink:

FerrariMan

Blauw.



Of zou ik toch voor het blok gaan  :twisted:
Neen, dan zou mijn pa me nogal een oorveeg verkopen... :lol:  8)

Alan Blues

Ik vrees ook dat de VLD achteruit zal gaan ten voordele van CD&V en het blok.  :cry:  :cry: