Beste voetballer

Gestart door Doefie, 08 juni 2004 - 21:22:01

« vorige - volgende »

Doefie

Wie vinden jullie de beste voetballer op de wereld? Of wie zouden jullie nomineren, en waarom? Ik had een kleine discussie met een vriend die zei dat enkele klasseflitsen meer waard zijn dan constante klasse.

Ik zou zeggen Andriy Shevshenko, aanvaller bij AC Milan. Combineert snelheid, samenspel en mooie goede techniek, iets wat voor mij voldoende is  :wink:

Eric

Mag ik mijn petekind opgeven als kandidaat?
:lol:  :wink:

razzle_dazzle

Beste voetballer tot nu toe: Diego Maradona, denk niet dat dit verdere uitleg nodig heeft.

Beste voetballer die op dit moment nog speelt: Zinedine Zidane, De Fransen wonnen het WK 98 en Euro 2000 door draaiende motor Zizou en zijn afwezigheid in de eerste matchen van het WK 2002 nekten Les Bleus.

Roel

op dit moment zonder twijfel Zinedine Zidane.

Allertijden twijfel ik tussen Pele en Maradonna.
God save Mclaren

Alan Blues

Citaat van: RoelOp dit moment zonder twijfel Zinedine Zidane.

Allertijden twijfel ik tussen Pele en Maradonna.

Niets aan toe te voegen. Ik denk hetzelfde.

IVY440

Beste voetballer allertijden is Michael Schumacher  :lol:
Nee, volgens mij is het Zidane. Mss na het EK wel een nieuwe naam.

lieven

mijne kleine teen!! 8)

FerrariMan

Beste aller tijden?

Simpel.



Overal plaatst men hem bij de besten aller tijden maar in mijn ogen (niet objectief natuurlijk) steekt hij er boven uit.

Een speler die normaalgezien op zijn 18de best kon stoppen door constante blessures aan de knie, ging toch verder.

In tegenstelling tot Maradona, geen controverse.

Een ongelooflijke carriere, meer dan 200 goals in Serie A, en nog een pak in alle andere competities. Dit seizoen pas gestopt, enorm veel jaren achter de rug.

In mijn ogen, Roberto Baggio, beste speler aller tijden. De creativiteit alleen al. Het zal raar zijn volgend seizoen.

Alan Blues

Ik zal nooit vergeten hoe Baggio de beslissende penalty, tijdens de finale van de wereldbeker, over de goal trapte.  :?

Baggio, baggioooo, BAGGIOOOOO........... alto....... ;)

FerrariMan

Citaat van: Alan BluesIk zal nooit vergeten hoe Baggio de beslissende penalty, tijdens de finale van de wereldbeker, over de goal trapte.  :?

Baggio, baggioooo, BAGGIOOOOO........... alto....... ;)

Ik zal nooit vergeten hoe hij praktisch op zijn eentje Italië naar de finale kreeg.  8)

Alan Blues

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Alan BluesIk zal nooit vergeten hoe Baggio de beslissende penalty, tijdens de finale van de wereldbeker, over de goal trapte.  :?

Baggio, baggioooo, BAGGIOOOOO........... alto....... ;)

Ik zal nooit vergeten hoe hij praktisch op zijn eentje Italië naar de finale kreeg.  8)

Allé, 't is goed. Je wint... ;)

FerrariMan

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Alan BluesIk zal nooit vergeten hoe Baggio de beslissende penalty, tijdens de finale van de wereldbeker, over de goal trapte.  :?

Baggio, baggioooo, BAGGIOOOOO........... alto....... ;)

Ik zal nooit vergeten hoe hij praktisch op zijn eentje Italië naar de finale kreeg.  8)

Allé, 't is goed. Je wint... ;)

Ik ben dan ook een optimist, zeker zo net voor het EK  :lol:

Mikacouli

Betste aller tijden waren toch Pélé en Maradonna.
De man van het moment is dus wel Zinedine Zidane.Ongetwijfelt.
Maar om Baggio op de eerste plaats te zetten vind ik toch een beetje overdreven vind ik. Een goeie speler, daar niet van, maar toch niet de beste naar mijn mening.

FerrariMan

Citaat van: MikacouliBetste aller tijden waren toch Pélé en Maradonna.
De man van het moment is dus wel Zinedine Zidane.Ongetwijfelt.
Maar om Baggio op de eerste plaats te zetten vind ik toch een beetje overdreven vind ik. Een goeie speler, daar niet van, maar toch niet de beste naar mijn mening.

Naast Pelé en Maradona, wel wat overdreven, ik weet het, Italianen he :-)

Maar toch, Zidane is stelt voor mij niet zoveel voor. Hij is goed, maar soms te agressief, vaak rood, en vooral, weinig charisma  :lol:

Roel

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: MikacouliBetste aller tijden waren toch Pélé en Maradonna.
De man van het moment is dus wel Zinedine Zidane.Ongetwijfelt.
Maar om Baggio op de eerste plaats te zetten vind ik toch een beetje overdreven vind ik. Een goeie speler, daar niet van, maar toch niet de beste naar mijn mening.

Naast Pelé en Maradona, wel wat overdreven, ik weet het, Italianen he :-)

Maar toch, Zidane is stelt voor mij niet zoveel voor. Hij is goed, maar soms te agressief, vaak rood, en vooral, weinig charisma  :lol:

je moet de rode kaarten en agressie van Zizou ook in zijn context zien hè. tien jaar geleden werd er niet zo hard gestampt, gektrokken, geduwd en gezegd als nu. als je ziet naar wat Zizou elke match te verduren krijgt is het logisch dat af en toe potje over kookt, ook maar een mens.

neem de wereldgoal van Maradonna (tegen engeland?) het hele halve veld op zn eentje en dan nog afmaken. laat iemand nu 1 man voorbij gaan, twee is al fantastisch maar bij de derde kunnen ze hem van het veld halen vanwege een toegebrachte blessure.

Qua uitstraling heeft Zidane wel wat minder dan andere voetbalgoden, 100% gelijk, maar in de F1 ken ik nog zo iemand, en die bekijkt men ook tot de beste ;-)
God save Mclaren