Broers De Boer naar Al Rayyan.

Gestart door Martin, 03 juni 2004 - 22:24:58

« vorige - volgende »

Martin

Frank en Ronald de Boer spelen het volgend seizoen voor Al Rayyan uit Qatar. Beide broers hebben overeenstemming over een tweejarig contract bereikt. De tweeling speelde het afgelopen seizoen voor Glasgow Rangers.

"Officieel zal alles pas woensdag rond worden gemaakt", aldus Frank de Boer tijdens het trainingskamp van het Nederlands elftal in Lausanne. "Maar Ronald is woensdagavond medisch goedgekeurd. Dus helemaal niets kan een overgang nog in de weg staan."

Frank de Boer weet nog weinig over zijn toekomstige ploeggenoten. "Ik heb nog niet vernomen of Hierro en Guardiola blijven. Ik heb wel begrepen dat ze ook met Rivaldo bezig zijn. Ach, ik wacht het allemaal wel rustig af" , aldus de verdediger die in zijn contract heeft opgenomen dat hij onmiddellijk bij Al Rayyan mag vertrekken wanneer hij zich onveilig voelt.

razzle_dazzle

Citaat van: MartinFrank en Ronald de Boer spelen het volgend seizoen voor Al Rayyan uit Qatar. Beide broers hebben overeenstemming over een tweejarig contract bereikt. De tweeling speelde het afgelopen seizoen voor Glasgow Rangers.

"Officieel zal alles pas woensdag rond worden gemaakt", aldus Frank de Boer tijdens het trainingskamp van het Nederlands elftal in Lausanne. "Maar Ronald is woensdagavond medisch goedgekeurd. Dus helemaal niets kan een overgang nog in de weg staan."

Frank de Boer weet nog weinig over zijn toekomstige ploeggenoten. "Ik heb nog niet vernomen of Hierro en Guardiola blijven. Ik heb wel begrepen dat ze ook met Rivaldo bezig zijn. Ach, ik wacht het allemaal wel rustig af" , aldus de verdediger die in zijn contract heeft opgenomen dat hij onmiddellijk bij Al Rayyan mag vertrekken wanneer hij zich onveilig voelt.

De overgang van Rivaldo staat intussen ook vast.

jw83

ze gaan poen verdienen daar

maare martin ik dacht dat je niks met voetbal te maken wil hebben  :lol:

Martin

Citaat van: jw83ze gaan poen verdienen daar

maare martin ik dacht dat je niks met voetbal te maken wil hebben  :lol:

Ik kijk er zelf nooit naar maar dat wil niet zeggen dat ik er geen rare of opvallende berichtjes over plaats.