Hoeveel tijd spendeer je aan televisie?

Gestart door Mikacouli, 27 mei 2004 - 19:51:23

« vorige - volgende »

Hoeveel uren kijk je TV per week

>30 uur
2 (8.7%)
tussen 25 en 30 uur
0 (0%)
tussen 20 en 25 uur
4 (17.4%)
tussen 15 en 20 uur
1 (4.3%)
tussen 10 en 15 uur
5 (21.7%)
tussen 5 en 10 uur
6 (26.1%)
< 5 uur
5 (21.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 27 mei 2004 - 19:51:23

Mikacouli

Ik vraag me af hoeveel de gemiddelde Belg en Nederlander TV kijkt. Met een Poll kunnen we eens zien wat het gemiddelde blijkt te zijn.

Ikzelf ben een grote TV-kijker. Als ik een avond geen film heb gezien heb ik maar weinig aan die avond gehad. Tenzij ik niet thuis ben dan. Ik kan echt genieten van mooie films.
Zelf spendeer ik zeker zo'n 20 uur per week aan tv. in een GP weekend kan dit al vlug oplopen naar de 30 uur.
Een beetje multimedia verslaafd dus.

razzle_dazzle

Ik schat dat ik tussen de 5 à 10 uur tv kijk per week. Kan zijn dat de tv wel meer opstaat maar meestal ben ik op mijn aant pc aant werken/surfen/klungelen,... en staat Jim of Tmf of zo op.

IVY440

Hangt er van af. In de week op kot heb ik geen TV, dus is het alleen in het weekend en dan is het toch wel behoorlijk veel. Vrijdag 6 uur, zaterdag ook zoiets en zondag een uur of 3.

Racegirl

Ik kijk enkel naar het nieuws, en naar de finale van Blokken.
Als er voetbal op TV is dan kijk ik wel aanzienlijk meer.
En als ik nog thuis ben of nog niet in mijn bedje lig, dan kijk ik naar 'de slimste mens ter wereld'

Ben helemaal geen tv-kijker dus. Ik kan gewoon niet zo lang stilzitten!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

MS Fan

Ik lig meestal toch wel 2 à 3 uur per daar voor de buis. In't weekend kan dat zelfs meer zijn ... 'k Ben verslaafd aan téveel series  8)
A sick mind is a true delight ...

Doefie

Ik kijk helemaal niet veel televisie (vind ik toch).

In de week (maandag tot en met vrijdag) 25minuten mijn favoriete serie (Friends), dinsdags is dat wel nog een half uurtje extra door de nieuwe afleveringen. Als het toevallig opstaat 's avonds ook nog 'de slimste mens ter wereld'. In het weekend kijk ik helemaal niets, tenzij het Formule 1 is.

Dus uitgerekend zo'n 2 en een half uur per week. Met de Formule 1 erbij ongeveer 4 tot 5 uur.

sledge

4 uur in de week als het geen F1 is, 7 uur als er wel F1 is.
Ik kijk maar naar 1 enkel programma op TV.

(en als ik de namddigshift heb, pak ik donderdag snel nog even CSI mee, dus nog een uur extra)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ramses

Ik kijk nieuws, soms ter zake, soms eens Friends of bij uitzondering eens That 70's show, verder altijd Polspoel en Desmet en als er een goede film is, zet ik die ook op. Maar dan moet hij wel goed zijn :wink:

McChouffe

Ik kijk weinig tv. Ik zit veel meer met mijn pc te klungelen (ge zijt een freak of ge zijt het ni hé :wink: ) . Af en toe eens een film, een debatprogramma (à la Nachtwacht) ... de enige zekerheden zijn F1 en TopGear.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ramses

Citaat van: WebMachineIk kijk weinig tv. Ik zit veel meer met mijn pc te klungelen (ge zijt een freak of ge zijt het ni hé :wink: ) . Af en toe eens een film, een debatprogramma (à la Nachtwacht) ... de enige zekerheden zijn F1 en TopGear.

De vorige Nachtwacht was een toppie :wink:

McChouffe

Citaat van: Ramses
Citaat van: WebMachineIk kijk weinig tv. Ik zit veel meer met mijn pc te klungelen (ge zijt een freak of ge zijt het ni hé :wink: ) . Af en toe eens een film, een debatprogramma (à la Nachtwacht) ... de enige zekerheden zijn F1 en TopGear.

De vorige Nachtwacht was een toppie :wink:

Ik heb em gemist. Momenteel heb ik nog veel minder tijd om voor tv te hangen, de examens staan weer voor de deur  :?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Iedere dag het nieuws, Nova/Den Haag Vandaag.
Becker of Frasier wekelijks.
Een goeie speelfilm mag ik graag zien.
Top Gear en Stapel op auto's.

En de tv staat vaak aan terwijl ik niet kijk.
Al met al een uurtje of 15 - 20.