Nieuw frequentieplan lokale radio's

Gestart door dj Peter, 26 mei 2004 - 21:04:40

« vorige - volgende »

Luister je wel eens  naar lokale radio ?

nooit
4 (25%)
heel zelden
8 (50%)
regelmatig
4 (25%)
vaak
0 (0%)
altijd
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 26 mei 2004 - 21:04:40

dj Peter

Door de invoering van het nieuwe frequentieplan voor lokale radio's  zit er heel wat beweging in dit wereldje. Via dit forum wil ik wel eens te weten komen wie van jullie naar welke zenders luistert: lokaal?commercieel of openbare omroep ? En als radio-dj kan ik het natuurlijk niet laten om even te vertellen dat Radio Saffier vanuit Wuustwezel vanaf heden uitzendt via 107.2 FM, voor de Noorderkempen (B) en West-Brabant (NL)  8)

Eric

Citaat van: SaffierFMDoor de invoering van het nieuwe frequentieplan voor lokale radio's  zit er heel wat beweging in dit wereldje. Via dit forum wil ik wel eens te weten komen wie van jullie naar welke zenders luistert: lokaal?commercieel of openbare omroep ? En als radio-dj kan ik het natuurlijk niet laten om even te vertellen dat Radio Saffier vanuit Wuustwezel vanaf heden uitzendt via 107.2 FM, voor de Noorderkempen (B) en West-Brabant (NL)  8)

Bij mij is het vooral Stu Bru

Martin

Ik luisterde tot afgelopen week altijd naar Stenders vroeg in de auto.
Op 3FM in Nederland, publieke omroep.
Maar Stenders gaat commerciel.
En nu zit die lul van Giel Belen met zijn iritante stem en grapjes tussen 06.00 - 09.00 op 3FM.

Dus ga ik ook commerciel luisteren naar - Evers staat op - op 538.
Alles is beter dan die Belen.
10 sec van zijn stem of een van zijn grapjes is voor mij genoeg om een week ziek op bed te liggen.

Scuderia Ferrari

ID&T Radio, nu op de kbel dus niet lokaal. Andere zenders luiter ik niet.

Martin

Citaat van: Scuderia FerrariID&T Radio, nu op de kbel dus niet lokaal. Andere zenders luiter ik niet.

Wat voor een soort muziek zenden die uit :?:  :?:

Scuderia Ferrari

Citaat van: Martin
Citaat van: Scuderia FerrariID&T Radio, nu op de kbel dus niet lokaal. Andere zenders luiter ik niet.

Wat voor een soort muziek zenden die uit :?:  :?:
Dance muziek, van trance tot gabber, van progressive tot techno

McChouffe

Ik luister zelden naar de radio, eerder naar mijn cd's en mp3's. Er zijn eigenlijk maar 2 programma's die ik zo vaak mogelijk probeer mee te pikken. Rock Show op BBC 6Music (met Bruce Dickinson), kan ik wel alleen maar beluisteren via internet. Het andere is De Afrekening van StuBru, tesamen met Was het nu '70 ... zowat het enige programma op StuBru met deftige muziek.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Angel

Ik luister zelden naar de radio want ik heb een gloeiende hekel aan al dat gewauwel tussen en tijdens de verschillende liedjes.
Want het is altijd hetzelfde: staat de radio op en hoor je één van je favorieten, dan kan je er donder op zeggen dat ze ofwel het liedje onderbreken voor reclame of nieuws ofwel zitten ze er gewoon over te praten zodat je de muziek nauwelijks nog hoort ofwel zitten ze mee te zingen!  :(  :(  :x :evil:


Schumi nr1

Heel zelden, ik heb enkele zenders die voorgeprogrammeerd zitten en ik switch dan tot ik iets hoor dat mij aan staat :)

Alan Blues

Ik luister enkel Radio 1. Ik ben er zelfs verslaafd aan geraakt.
Vroeger was ik een fervente Studio Brussel-luisteraar, maar dat is een jongerenzender en die moeten dus ook mee met hun tijd. Zodoende dat de muziek die ze daar nu spelen niet echt de muziek is die ik graag hoor.

Op Radio 1 vind ik alles wat me interessert. De muziek die ze vroeger speelden op StuBru draaien ze daar nu, veel actualiteit, cultuur en veel politiek.

Jongens & Wetenschap is bvb een schitterend programma!!