FIFA Coca-Cola World Ranking

Gestart door Doefie, 20 mei 2004 - 09:45:15

« vorige - volgende »

Doefie

http://www.fifa.com/en/mens/statistics/index/0,2548,Al,00.html?select11=All&cmbMonth=May&cmbYear=2004

De wereldranking voetbal van mei 2004. Wij Belgen zijn een plaatsje gezakt ten opzichte van april (van 16 naar 17), en moeten nog steeds onderdoen voor de Nederlanders (4de). Slechtste van de wereld blijft nog steeds het Caraïbisch eilandje Monserrat, momenteel op een 204de plaats.

FerrariMan

Zoek maar eens op hoe ze die statistieken berekenen, dan verlies je al snel alle geloofwaardigheid in die ranks.

Rippie

Heb ooit een reportage gezien van een wedstrijd van de (toenmalige) laatste landen in de ranking, Bhutan en Montserrat. Dat was nog eens een leuke wedstrijd. Ik zie dat Bhutan inmiddels met een opmars is begonnen  :lol:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Raikkonen MASTER

Als Portugal onder Iran, Noord-Ierland en Amerika staat is het wel duidelijk.
Amerika is ook niet beter dan België, toch staat Amerika 8ste...

Mexico is ook niet zo goed  :?

Uraine en Wales staan respectievelijk 65 en 66...
Dit is echt niet normaal!

Maar jah, de Fifa hé ;)

Mikacouli

Citaat van: MrF1Heb ooit een reportage gezien van een wedstrijd van de (toenmalige) laatste landen in de ranking, Bhutan en Montserrat. Dat was nog eens een leuke wedstrijd. Ik zie dat Bhutan inmiddels met een opmars is begonnen  :lol:

Ja, ik heb daar eens een reportage van gezien dacht ik. Er was een Nederelander die de twee tegen elkaar wou laten spelen dacht ik. Ze moesten spelen op een veld vol met molshopen en waterplassen. Met andere woorden, nog slechter dan de weiden waar de koeien staan bij ons. :lol:

razzle_dazzle

Ja dat systeem deugt echt niet, Duitsland valt regelmatig buiten de top 10 terwijl een ploeg als Mexico er nu al jaren in staat. Mexico wint veel van hun matchen omdat de tegenstander van hun continent gewoonweg veel zwakker zijn dan in Europa. Deze ranking weerspiegelt dus op een foute wijze de sterkte van een bepaald team.

Raikkonen MASTER

Citaat van: MrF1Heb ooit een reportage gezien van een wedstrijd van de (toenmalige) laatste landen in de ranking, Bhutan en Montserrat. Dat was nog eens een leuke wedstrijd. Ik zie dat Bhutan inmiddels met een opmars is begonnen  :lol:

Ja! Ze staan AL op een 188ste plaats!   :shock:   :P

Doefie

Monserrat - Bhutan was echt wel hilarisch  8) Keeper duikt al een kant op nog voor de vrije trap gezet was  :lol:

Kimi

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: MrF1Heb ooit een reportage gezien van een wedstrijd van de (toenmalige) laatste landen in de ranking, Bhutan en Montserrat. Dat was nog eens een leuke wedstrijd. Ik zie dat Bhutan inmiddels met een opmars is begonnen  :lol:

Ja, ik heb daar eens een reportage van gezien dacht ik. Er was een Nederelander die de twee tegen elkaar wou laten spelen dacht ik. Ze moesten spelen op een veld vol met molshopen en waterplassen. Met andere woorden, nog slechter dan de weiden waar de koeien staan bij ons. :lol:

De wedstrijd werd geloof ik op de zelfde dag georganiseerd als de WK-finale van 2002. Was echt wel grappig om naar te kijken  :lol: