De E-klasse onder mijn kont...

Gestart door Bjorn, 13 mei 2004 - 09:22:29

« vorige - volgende »

Bjorn

Een 'vervangwagen', zo heette het bij de garage. Omdat het A-klasje van mijn moeder problemen heeft met de centrale vergrendeling moest hij binnen voor herstelling. Tot haar eigenste verbazing kreeg ze een spiksplinternieuwe E-klasse tot haar beschikking. Zoon lief zal deze E-klasse dezenamiddag eens uitvoerig testen.  :twisted:  Iemand co-piloot?  :wink:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

Citaat van: BjornEen 'vervangwagen', zo heette het bij de garage. Omdat het A-klasje van mijn moeder problemen heeft met de centrale vergrendeling moest hij binnen voor herstelling. Tot haar eigenste verbazing kreeg ze een spiksplinternieuwe E-klasse tot haar beschikking. Zoon lief zal deze E-klasse dezenamiddag eens uitvoerig testen.  :twisted:  Iemand co-piloot?  :wink:  :lol:

Bij mijn vriendin thuis hebben ze deze wagen sinds enkele maanden. donkerdonkergoren(bijna zwart) met wit lederen zeteltjes, GPS-DVD speler,alles wat je wil, maakt allemaal niet uit. ik weet niet welke motor erin steekt,heb og niet opgelet,  ik gok op 220 CDI, maar die kart trekt en verdomd lekker. Veel plezier ermee, maar plak hem niet rond een boom zou ik zeggen ;-)
God save Mclaren

Bjorn

Het was de 220 waarmee ik reed. Geschift gewoon, die haalt énorm op! Ik heb me kostelijk geamuseerd aan de rode lichten.  :wink:  :lol:
Enorm mooi ook vanbinnen. Ik ben er weer een leuke ervaring rijker.  :D
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: BjornEen 'vervangwagen', zo heette het bij de garage. Omdat het A-klasje van mijn moeder problemen heeft met de centrale vergrendeling moest hij binnen voor herstelling. Tot haar eigenste verbazing kreeg ze een spiksplinternieuwe E-klasse tot haar beschikking. Zoon lief zal deze E-klasse dezenamiddag eens uitvoerig testen.  :twisted:  Iemand co-piloot?  :wink:  :lol:

Some people have all the luck  :lol:  :wink:

Roel

Bij ons zeggen ze dan:
Ge ziet, ge moet ni schoon zijn om chance te hebben eh :)
God save Mclaren

Bjorn

Citaat van: RoelBij ons zeggen ze dan:
Ge ziet, ge moet ni schoon zijn om chance te hebben eh :)

Ben ik blij dat ik niet schoon ben...  :wink:  :lol:  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]