TopGear

Gestart door McChouffe, 09 mei 2004 - 13:16:49

« vorige - volgende »

Tim C

Ik blijf het een geweldig programma vinden.

Zitten ze zichzelf te amuseren met een sportwagen die meer kost dan enkele jaarsalarissen en dan: "Well this car is absoulte shit" ;D

McChouffe

Ik wil een Bugatti Veyron!!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 12 december 2005 - 23:00:23
Ik wil een Bugatti Veyron!!

Hehehe, jij hebt het ook gezien  ;D ;D
Das echt een wagen om van te dromen. Enkel de lichtknop kost 4500£ :o
1001 pk, mmmmm. Moet wel een duwtje geven  ;D

McChouffe

Citaat van: Mikacouli op 15 december 2005 - 18:17:50
Citaat van: McChouffe op 12 december 2005 - 23:00:23
Ik wil een Bugatti Veyron!!

Hehehe, jij hebt het ook gezien  ;D ;D
Das echt een wagen om van te dromen. Enkel de lichtknop kost 4500£ :o
1001 pk, mmmmm. Moet wel een duwtje geven  ;D

Een Veyron heeft eigenlijk 3000pk. 1000 Gaan naar de koeling, 1000 naar het uitlaatsysteem en er blijven dus nog 1000 over voor de wielen  :)
Als al die 3000pktjes nu eens naar de wielen zouden gaan...  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

dan kan niemand op de wereld die wagen nog besturen ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

En waarom niet. Ik dacht dat Dragstars meer dan 10000 PK hadden. Nuja, ze hoeven enkel maar op een rechte lijn te rijden.

Ferrari 2010

#36
Citaat van: Mikacouli op 20 december 2005 - 13:31:53
En waarom niet. Ik dacht dat Dragstars meer dan 10000 PK hadden. Nuja, ze hoeven enkel maar op een rechte lijn te rijden.
kweet niet, neem met 3000PK eens een bochtje? Het starten alleen al zou de wagen in een slip kunnen brengen. Zoveel PK op de wieltjes, neen, is niet goed denk ik. Zeker niet als je de bocht uitaccelereert ;)
Nuja, dragstars, dat zou mss wel kunnen ja, maar is toch veel hoor. Het is dat ze altijd rechtdoor moeten, anders lijkt het mij onbestuurbaar.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2005 op 20 december 2005 - 17:35:52
kweet niet, neem met 300PK eens een bochtje? Het starten alleen al zou de wagen in een slip kunnen brengen. Zoveel PK op de wieltjes, neen, is niet goed denk ik. Zeker niet als je de bocht uitaccelereert ;)

Daarvoor bestaat traction control  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Ja hallo, en jij denkt dat die traction control dan toch nog een hoge acceleratie zal toelaten? Dan kun je er even goed 1000PK insteken hoor ;)
Die traction ontrol gaat het dan gewoon heel hard doen vertragen hé, wat heb je dan aan zoveel PK's?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumi 2005 op 20 december 2005 - 21:55:13
Ja hallo, en jij denkt dat die traction control dan toch nog een hoge acceleratie zal toelaten? Dan kun je er even goed 1000PK insteken hoor ;)
Die traction ontrol gaat het dan gewoon heel hard doen vertragen hé, wat heb je dan aan zoveel PK's?

De Veyron heeft TC, en ik kan toch moeilijk zeggen dat die een lage acceleratie heeft.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: McChouffe op 21 december 2005 - 08:22:34
Citaat van: Schumi 2005 op 20 december 2005 - 21:55:13
Ja hallo, en jij denkt dat die traction control dan toch nog een hoge acceleratie zal toelaten? Dan kun je er even goed 1000PK insteken hoor ;)
Die traction ontrol gaat het dan gewoon heel hard doen vertragen hé, wat heb je dan aan zoveel PK's?

De Veyron heeft TC, en ik kan toch moeilijk zeggen dat die een lage acceleratie heeft.

Idd, het is de snelste roadcar op het moment. Hij heeft een super wegligging en net zoals McChouffe het zei, hij heeft nog een degelijke accelleratie hoor ;)

McChouffe

De Winter Olymics Special was gewoon geweldig  ;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe

Er is weer een nieuwe reeks begonnen. Het belooft weer mooi te worden  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Vanaf nu ook te bekijken op canvas,eindelijk :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Een week terug was de eerste aflevering al, maar soit ;) Heb het gisteren gemist omdat ik op de trein zat, verleden week was het wel best geestig :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.