TopGear

Gestart door McChouffe, 09 mei 2004 - 13:16:49

« vorige - volgende »

someone4u

'k ging gisteren(zondag) kijken om 19:30.  Verandert de zender om 19:00 wel niet zeker: van bbcworld naar arte(franstalig) voor een klassiek concert of zoiets.

Heeft er iemand daar nen verklaring voor!  De kabel krijg ik via telenet..;

someone

MS Fan

Citaat van: someone4u'k ging gisteren(zondag) kijken om 19:30.  Verandert de zender om 19:00 wel niet zeker: van bbcworld naar arte(franstalig) voor een klassiek concert of zoiets.

Heeft er iemand daar nen verklaring voor!  De kabel krijg ik via telenet..;

someone

Bij ons (Interelectra) is dat gewoon uitgezonden op BBC2 tussen 21h en 22h op zondagavond. Zeker dat je niet te vroeg aan't kijken was  :?
A sick mind is a true delight ...

Schumi nr1



Een opgefokte Lada.

Bruno

Citaat van: MS Fan
Citaat van: someone4u'k ging gisteren(zondag) kijken om 19:30.  Verandert de zender om 19:00 wel niet zeker: van bbcworld naar arte(franstalig) voor een klassiek concert of zoiets.

Heeft er iemand daar nen verklaring voor!  De kabel krijg ik via telenet..;

someone

Bij ons (Interelectra) is dat gewoon uitgezonden op BBC2 tussen 21h en 22h op zondagavond. Zeker dat je niet te vroeg aan't kijken was  :?

Ik snapte de posting eerst ook al niet, misschien was hij naar BBC World aan het zien, die zenden regelmatig een herhaling uit.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

dj Peter

Citaat van: Schumi nr1

Een opgefokte Lada.
cool!  :shock:  :D

Wutputt

Citaat van: Schumi nr1

Een opgefokte Lada.
How how, iets dat door Lotus Engineering onderhand genomen is noemt men niet oneerbiedig 'opgefokt', maar dit is prachtige tuning, ware het geschapen door Gods hand ;) :mrgreen:

was wel een prachtig stukje :)
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

someone4u

Nu weet ik hoe dat het kwam, ik was inderdaad naar bbcword ipv bbc2 aan het kijken
merci hé

Citaat van: Bruno
Citaat van: MS Fan
Citaat van: someone4u'k ging gisteren(zondag) kijken om 19:30.  Verandert de zender om 19:00 wel niet zeker: van bbcworld naar arte(franstalig) voor een klassiek concert of zoiets.

Heeft er iemand daar nen verklaring voor!  De kabel krijg ik via telenet..;

someone

Bij ons (Interelectra) is dat gewoon uitgezonden op BBC2 tussen 21h en 22h op zondagavond. Zeker dat je niet te vroeg aan't kijken was  :?

Ik snapte de posting eerst ook al niet, misschien was hij naar BBC World aan het zien, die zenden regelmatig een herhaling uit.

pablo

morgen om 21u begint het spelleke weer op bbc2, i just can't wait  :wink:

Wutputt

Overzichtje van wat er morgen te zien valt:

- The Crap Porsche Challenge
- Ferrari 575M GTC v Aston Vanquish S
- Lamborghini Murcielago Roadster
- New Porsche 911
- BMW 1-Series
- New Ford Focus
- Supercharged Ariel Atom


Heb ook vernomen dat ze voor de aflevering van 31 oktober het geflikt hebben om met de Enzo een paar rondjes op hun circuit af te malen.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Anonymous

mooie tijd van de enzo 1.19 , clarksons visie was ook weer zeer mooi  :P

pablo

doeme weer vergeten in te loggen  :?  :oops:

Bruno

Citaat van: Anonymousmooie tijd van de enzo 1.19 , clarksons visie was ook weer zeer mooi  :P

Yep, je mag zeggen wat je wilt maar zo'n progs kunnen ze aan deze kant van het water niet maken. En ik heb het niet alleen over Top Gear, ook de meeste andere progs kunnen niet tippen aan wat ze in Groot-Br. voorgeschoteld krijgen.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Wutputt

Idd, zeker qua autoprogramma's. Maar in de UK steekt TopGear er ook wel bovenuit tussen de andere Britse autoprogramma's zoals 5th Gear en nog zoeen waar ik de naam van ben vergeten. Nu die programma's zijn dan weer een stuk beter als bij ons.

Een deel daarvan is ook logisch. In de UK is er een veel grotere autocultuur als bij ons en kunnen ze ook een zeer breed publiek aantrekken.

Nu sommige Duitse en Franse autoporgramma's zijn ook van een hoog niveau. Maar TopGear is echt wel onbereikbaar. De manier van filmen, de manier van reportages maken, enz. is gewoonweg zeer goed.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Bruno

Vanavond kijken, Top Gear is sinds vorige week terug bezig.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

sledge

Het was vorige week weer dik in orde :) Dat moment als ze daar alle 3 op the Stig stonden te wachten op Isle of Man en James naar beneden gleed in de gietende regen. Ik denk dat ik vorig seizoen geen éénmaal zo hard gelachen heb. Ik hoop dat ze dit jaar natuurlijk weer een show gaan maken zoals de SLR tegen een Ferry.
Dat wiel dat afbrak van de Liana was ook redelijk schrikken  :o
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)