TopGear

Gestart door McChouffe, 09 mei 2004 - 13:16:49

« vorige - volgende »

McChouffe

Vanaf vanavond begint een nieuwe reeks van het Britse autoprogramma TopGear. Clarkson en co zullen vandaag o.a. de Aston Martin DB9 en de Lotus Exige aan de tand voelen. Niet te missen, vanavond om 21u op BBC2  :wink:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Bart VD

Weer een heel leuke aflevering.

Heeft iemand trouwens een Aston Martin DB9 te veel?  Zalig bakske  :shock:
This space for rent

Bruno

Heb het (nog) niet gezien, moest weg en zag net vooraleer op weg te gaan dat het top Gear was, gelukkig de video dus nog zijn werk laten doen.

Ik weet al op voorhand dat het weer een goede aflevering zal zijn maar ga er vanavond ns languit bij voor de buis liggen.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Wutputt

TopGear is echt wel leuk om naar te zien. Niet bepaald erg objectief, maar het is wel genieten.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Roughneck

Citaat van: WutputtTopGear is echt wel leuk om naar te zien. Niet bepaald erg objectief, maar het is wel genieten.

Schijnbaar was deze aflevering met de SLR ook de moeite.. Ben op zoek naar filmpjes, maar kan ze nog niet vinden.
Roughneck

pablo

heeft er iemand gisteren die porsche gezien?  :shock:
bey bey slr... i love that car  :wink:

Ruud

Citaat van: pabloheeft er iemand gisteren die porsche gezien?  :shock:
bey bey slr... i love that car  :wink:

Ik heb een stukje gezien, daar kwam echt een gigantisch mooi geluid uit. Wat een superauto, zelfs Stiggy had er moeite mee.

BTW: weet iemand wie The White Stig speelt? Ik heb ergens gehoord dat dit Johnny Herbert is, maar weet het niet zeker. Hij heeft iig een mooie vloeiende rijstijl, al stukken beter als de 'Black Stig'  :)

pablo

geen gedacht van, heb enkel eens horen zeggen dat the black stig damon hill zou geweest zijn. het enige dat ik er met zekerheid over kan zeggen is dat ze een verchrikkelijke smaak van muziek hebben  :wink:

McChouffe

The Stig zou een zekere Perry McCarthy zijn.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Anonymous

nooit van gehoord

Ruud

Citaat van: WebMachineThe Stig zou een zekere Perry McCarthy zijn.

Dat was de Black Stig, de witte zal nog wel ontmaskerd moeten worden  :roll:

http://f1rejects.com/drivers/mccarthy/biography.html

pablo

Citaat van: WebMachineThe Stig zou een zekere Perry McCarthy zijn.
cool, wist ik niet,
heeft men dit ooit gezegd in het programma?

eppie

De black stig doet nu mee in de SEAT Cupra cup in Groot-Brittaniƫ

MS Fan

Citaat van: Roughneck
Citaat van: WutputtTopGear is echt wel leuk om naar te zien. Niet bepaald erg objectief, maar het is wel genieten.

Schijnbaar was deze aflevering met de SLR ook de moeite.. Ben op zoek naar filmpjes, maar kan ze nog niet vinden.

http://gear.viper007bond.com/
A sick mind is a true delight ...

Hankster