Bijna boksduel bij WK snooker.

Gestart door Martin, 19 april 2004 - 20:05:06

« vorige - volgende »

Martin

Snooker is doorgaans een keurige sport waarin geen onvertogen woord valt. En zeker niet gedurende een WK met miljoenen tv-kijkers als getuigen. Quinten Hann had daar gisteren even geen boodschap aan. Na zijn nederlaag in de eerste ronde tegen Andy Hicks (10-4) dreigde de Australiër zijn tegenstander naar de strot te vliegen. Scheidsrechter Lawrie Annandale voorkwam een handgemeen door tussen beide spelers in te gaan staan.

Hann (nummer 14 van de wereld), die tijdens de wedstrijd al een waarschuwing had gekregen wegens vloeken, ontplofte bijna toen Hicks na afloop tegen hem zei: ,,Je bent een leuke speler, maar volgend jaar bij het WK sta je niet in de top-16.''

Hann reageerde vervolgens furieus: ,,Jij Hicks, jij bent klein en kaal en dat zal altijd zo zijn. En als je zo'n flinke vent bent, gaan we nu naar buiten om het uit te vechten.'' Daarop voorkwam arbiter Annandale een bokswedstrijd in de snookerhal.

Schumi nr1

'k heb die beelden gezien :) Zoiets  zien we zelden in snooker, maar het niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer zijn.

Jasper

Laten we hier gewoon onze commentaren over het WK plaatsen. ;)

Ik volg snooker altijd héél graag en ik ben een grote fan van de oude rotten (dit jaar Parrot en Davis), en ook van Ken Doherty en Stephen Hendry.

Spijtig dat Parrot en Doherty al uitgeschakeld zijn, maar in het geval van Parrot: het zou spijtig zijn om een titelkandidaat als Hunter te verliezen. Wat heeft meester Steve Davis gedaan? (ik denk verloren maar je weet maar nooit ;)).

Oh ja, ik heb iets tegen Mark 'Zuurpruim' Williams.

Schumi nr1

Ik ben vooral fan van Ronny O'Sullivan en John Hingins, twee spelers waar het altijd alles of niets bij is, maar als het alles is, is het een plezier om die twee bezig te zien.

Wie ik niet zo graag zie spelen is Drago, hij speelt veel te vlug en maakt daardoor domme fouten, 'k heb hem al veel spelletjes zien verliezen op die manier. Vorig jaar had hij ook een licht conflict met Peter Ebdon, Peter ging volgens hem ietsje te veel naar het wc tussen de spelletjes in en dat werkte op zijn zenuwen. Achteraf heeft hij zich wel geëxcuseerd, maar dan nog, 't zijn geen manieren om daarvoor uit te vliegen.

Jasper

Tony Drago, the Star of Malta. :) Nuja het gaat wel goed vooruit als hij speelt.

Wie ik mis is Marco Fu. Hij deed het vorig jaar zeer goed in het Cruicible's Theatre maar nu zit mag hij er zelfs niet spelen...

Higgins en O'Sullivan zie ik inderdaad ook graag spelen, vooral Ronny dan. :) Maar met Ken Doherty en Peter Ebdon zijn er toch ook twee prachtspelers uitgeschakeld. :cry:

eppie

Ik ben wel fan van Paul Hunter en Ronny O'Sullivan.De finale van de Masters was zalig.

Marco Fu is nog maar 17,vorig jaar was hij er eerder met een gelukje bij,geef hem nog enkele jaartjes en dan zullen we nog veel van hem zien.

Ken Doherty,die heeft het record om ter snelst alle gekleurde ballen van de tafel te spelen,hij doet dat in 24 seconden.Inderdaad spijtig dat hij er nu al uit ligt.

Maar wat heb je tegen Williams?Ik zag hem om 5 uur spelen en hij liet toch weer een mooi stukje snooker zien.

Jasper

Williams laat wel wat snooker zien, maar zijn gezicht is ééécht niet om aan te zien. En ik ben niet zo voor z'n persoonlijkheid ook. ;)

McChouffe

Ik kijk ook wel eens graag een partijtje snooker, maar speel eigenlijk liever zelf.  Ik ga echter nog heeeeeeeel veeeeeeel mogen oefenen als ik op 't niveau van die mannen wil spelen  :lol:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

eppie

Hier ook,6 ballen in 1 break is bij mij nog altijd het record,en zelfs dat is nog maar enkele keren voorgekomen.