Champions League

Gestart door eppie, 07 april 2004 - 23:06:08

« vorige - volgende »

Wie wint?

Chelsea
9 (45%)
Monaco
2 (10%)
Porto
6 (30%)
Deportivo
3 (15%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 07 april 2004 - 23:06:08

Raikkonen MASTER

Citaat van: bradgePorto wint de champions league dankzij deco. 1 ding is zeker, tijdens de zomer hebben barcelona en real achter een hele grote gegrepen.

Barcelona heeft Ronaldinho gekocht... Ze hebben nog Riquelme, Luis Enrique...
Het zou geen zin gehad hebben om Deco te kopen, en trouwens ze hebben geld genoeg om hem na dit seizoen nog te kopen mochten ze écht interesse hebben, wat ik niet verwacht.

Hij zou wel naar andere europese topclubs kunnen, maar Barcelona en Real zitten vrij vol met spelers voor zijn plaats...
Ze gaan een Zidane of een Figo niet op de bank zetten om Deco erin te zetten...
Maar wie weet, misschien iets voor Chelsea? ;)

Raikkonen MASTER

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: JasperIk denk een finale Deportivo-Chelsea. En ik hoop dat Chelsea hem wint, ik ben altijd al een voorstander geweest van Engels voetbal en Chelsea is een sympathieke ploeg. :P
Met de finale ben ik het met je eens, alleen Chelsea sympa?
Door $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ uit te geven aan spelers kan ik ook een winnend elftal maken....


Zoals Real Madrid? Zoals Milan??

Chelsea heeft veel geld in hun ploeg gestoken, maar ze moeten nog kunnen samenvoetballen ook...
Abramovic weet genoeg van voetbal om op elk vlak een degelijke ploeg te kopen.
Geld alleen maakt de ploeg niet, kijk naar Real, ze verliezen thuis met 0-3 van Osasuna, een middenmoter, maar wie loopt er rond?
Zidane, Figo, Raul, Ronaldo, Solari...
Individueel misschien de beste spelers, maar het lukt collectief niet super, kijk maar naar de manier waarop ze op sommige momenten hun verdediging compleet in de steek lieten.
Dit zal je veel minder zien bij ploegen als Deportivo of Chelsea, en waarom? Omdat ze bij Real weten dat ze acties moéten maken, zij zijn trouwens dé sterren van de wereld...

Raikkonen MASTER

Chelsea wint van Deportivo in de finale.

Je mag niet vergeten dat de andere ploegen, Monaco en Porto, op Champions League niveau geluk hebben gehad met de loting.
Porto moest in de eerste ronde tegen: Partizan, Real Madrid en Marseille.

In Partizan speelden ze 1-1 gelijk.
Thuis verloren ze kansloos van Madrid met 1-3.
In Marseille wonnen ze mooi met 2-3, een beetje dankzij een paar missers van Drogba.
Thuis werd er met 1-0 gewonnen van Marseille na een vrij zwakke match.
Tegen Partizan werd met 2-1 gewonnen, Partizan is echt zwak...
In Madrid gaat Porto een 1-1 gelijkspel halen.

Tegen Manchester speelt Porto goed voetbal, en laat Manchester dure steekjes vallen. Resultaat: Manchester uitgeschakeld, Porto door.

Porto geeft voetballes aan Lyon, het zwakste broertje in de kwartfinales.
Met een beetje geluk had Anderlecht hier gestaan, maar het mocht niet zijn...

Ik denk niet dat Porto kan herhalen wat ze bij Manchester deden.
Manchester kan al jaren niet echt meer imponeren, en speelde blij vlagen heel slordig tegen Porto.
Porto moet hopen op een slechte dag van Deportivo en op een hele goeie van hen...



Monaco is volgens mij de zwakste ploeg die nog overblijft.
Het heeft in de groepsmatch 1 zware uitschieter gehad toen het thuis Deportivo versloeg met 8-3... Dit zal evenwel niet meer gebeuren in dit stadium van de CL.
AEK Athene en PSV waren niet sterk genoeg voor een toen nog erg verbazend Monaco.

Lokomotiv was ook niet sterk genoeg om Monaco weg te spelen, maar met alle respect voor de Moskovieten, hun spel is ook niet het van het...
Ondanks dat won Monaco met away-goals van hen.

De stunt tegen Madrid was veeleer de hoop op een stunt en het enorm zwakke spel van Real dat de match niet echt serieus nam...


Ik ga dus voor een finale van Chelsea en Deportivo. De ploegen met ervaring en zowel individueel als collectief beter spel.
Deco, Derei, Morientes en co zijn ook goed, maar ik denk niet dat zij de kentering kunnen veroorzaken in het spel zodat ze hun ploeg kunnen laten doorgaan. Daarvoor wegen ze te licht denk ik.

Sorry voor mijn 3 posts op een rij, maar anders had het een beetje enorm onoverzichtelijk geweest, niet dat het nu zoveel beter is ;)

PS: Dit is mijn persoonlijke mening, dus don't shoot me, im allowed to have one :)

Racegirl

Citaat van: Raikkonen MASTER
PS: Dit is mijn persoonlijke mening, dus don't shoot me

Ik zou niet durven!  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Doefie

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkonen MASTER
PS: Dit is mijn persoonlijke mening, dus don't shoot me

Ik zou niet durven!  :wink:

Give me 2 minutes  8)  :lol:

Raikkonen MASTER

I'll even give you 3 ;)

Maaruh, op de 3de minuut en 1 second schiet ik terug hé ;)

Doefie

Zonder geweren duurt het maar 2 minuutjes...Ik kies een "menselijkere" manier :wink: