Champions League

Gestart door eppie, 07 april 2004 - 23:06:08

« vorige - volgende »

Wie wint?

Chelsea
9 (45%)
Monaco
2 (10%)
Porto
6 (30%)
Deportivo
3 (15%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 07 april 2004 - 23:06:08

eppie

Het ligt aan de stand van de sterren.Gisteren Real en vandaag Milan,alletwee waren ze zo goed als zeker van kwalificatie en nu liggen ze er samen met Arsenal eruit.Dat maakt dat de Cl nu heel open is en is dus de vraag wie wint heel wat moeilijker te beantwoorden.

razzle_dazzle

Citaat van: eppieHet ligt aan de stand van de sterren.Gisteren Real en vandaag Milan,alletwee waren ze zo goed als zeker van kwalificatie en nu liggen ze er samen met Arsenal eruit.Dat maakt dat de Cl nu heel open is en is dus de vraag wie wint heel wat moeilijker te beantwoorden.

Ja amai, er gebeurt vanalles in de Champions League dit jaar  :shock:. Wat een spektakel, ik ben als redelijk neutrale supporter echt wel in de watten gelegd de laatste dagen: eerst Monaco-Real maar vooral Deportivo-AC milan...wat een schitterend spektakelstuk, langs de Spaanse kant althans.

Er blijven verrassingen komen en ik weet op dit moment echt niet op welke ploeg ik zou moeten stemmen. Na Deportivo gezien te hebben denk ik aan hen maar als je dan vergelijkt met die wedstrijd tegen Monaco en in Milan :?. Porto heeft ook een sterke ploeg maar lijkt me niet het niveau van Bv Monaco te kunnen halen. Chelsea is door hun aankoopbeleid ook enorm sterk geworden en ze konden eindelijk nog eens winnen van Arsenal ( deed me een beetje denken aan de wedstrijd Anderlecht-Standard van een aantal jaar geleden  :P).

Ik kan maar een ding zeggen: Bis bis bis  :D

FerrariMan

Na de match kon ik maar één ding zeggen:


miljaar.

bradge

Porto wint de champions league dankzij deco. 1 ding is zeker, tijdens de zomer hebben barcelona en real achter een hele grote gegrepen.

Voor de finale verwacht ik ook chelsea, gewoon omdat ze een hele ruime goeie kern hebben. Met duff, cole, gronkjaer, ... hebben ze keuze zat op het middenveld en in de spits zit ook alles goed (en dan willen ze nog sheva kopen gewoon omdat de vriend is van die Rus).

Monaco mag de finale NIET spelen, dat is geen topploeg naast het veld, hun spelers kunnen er nog door maar hun supporters waarvan er tijdens een gewone competitiematch slechts 5000 komen opdagen niet.

Deportivo zal ook in de halve finale stranden gewoon omdat ze thuis deze keer wel op afgewerkte counters zullen stoten alleen omdat deco die veel beter op gang kan brengen dan seedorf of zo.
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Jasper

Ik denk een finale Deportivo-Chelsea. En ik hoop dat Chelsea hem wint, ik ben altijd al een voorstander geweest van Engels voetbal en Chelsea is een sympathieke ploeg. :P

Scuderia Ferrari

Citaat van: JasperIk denk een finale Deportivo-Chelsea. En ik hoop dat Chelsea hem wint, ik ben altijd al een voorstander geweest van Engels voetbal en Chelsea is een sympathieke ploeg. :P
Met de finale ben ik het met je eens, alleen Chelsea sympa?
Door $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ uit te geven aan spelers kan ik ook een winnend elftal maken....

Mikacouli

Volgens mij wint Monaco de CL. Zeer sterk bezig de laatste tijd en hebben heel veel vertrouwen. Maar mijn voorkeur gaat wel naar Chelsea

Bjorn

Ik kijk nooit voetbal maar woensdag was dat eventjes anders. Toen speelden Chelsea en (die andere Engelse ploeg) tegen elkaar. Tjonge jonge, dat was lang geleden dat ik nog zo geboeid heb gekeken naar voetbal. Toen heb ik er echt van genoten.
De Mens: In Het Gras![/color]

Jasper

Citaat van: BjornIk kijk nooit voetbal maar woensdag was dat eventjes anders. Toen speelden Chelsea en (die andere Engelse ploeg) tegen elkaar. Tjonge jonge, dat was lang geleden dat ik nog zo geboeid heb gekeken naar voetbal. Toen heb ik er echt van genoten.
Yup. Ik was Siter Act aan 't zien op VT4 tijden die match. Maar twee van de goals zijn gevallen tijden een reclamepauze, dus heb ik die gezien (de 2 van Chelsea). Supermatch idd.

Alan Blues

PORTO

Omdat het lekker is... ;)

razzle_dazzle

Dan toch maar op Chelsea gestemd, ik hou van het engels voetbal en heel de sfeer die erond hangt (de goede sfeer althans :wink:). Maar waar ik veel meer op hoop is dat we nog zulke spektakelmatchen te zien zouden krijgen, dat was echt genieten :D!!

Doefie

Milan ! Milan ! Milan ... allee, toch tot gisterenavond. Nu zit ik hier ook al zonder favoriet... :(

Racegirl

Ik hoop op finale Monaco - Deportivo

En na wat ik gisteren heb mogen aanschouwen is Deportivo zeker een waardige Cl-winnaar!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

ondanks ik weinig tot niks afweet van voetbal heb ik gekozen voor Porto...

om dezelfde reden als Alan :lol:  :wink:

Bjorn

Citaat van: ericondanks ik weinig tot niks afweet van voetbal heb ik gekozen voor Porto...

om dezelfde reden als Alan :lol:  :wink:

Ik denk dat we hier toch weldra een AAA forum zullen moeten openen zu!! Zo kan dit niet verder...  :wink:  :lol:  :lol:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]