Euro 2004

Gestart door FerrariMan, 31 maart 2004 - 14:41:17

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Euh nee toch niet hoor. Tweede plaats op een EK en vierde plaats op een WK is niet de eerste ronde dacht ik? Oh ja wie hielden we toen in 86 ook weer thuis  :lol:? Ik herriner me slechts twee tornooien op korte tijd na mekaar waar we er in de eerste rond uitlagen nl.: WK98 en Euro 2000.

Jullie hebben talent genoeg, misschien wel het meeste van Europa en toch slagen jullie er niet in altijd een groot tornooi aanwezig te zijn? Kan iemand mij zeggen wanneer de laatste keer was dat we niet naar een WK gingen want dat moet al een hele poos geleden zijn  :wink:.

Doefie

Citaat van: razzle_dazzleKan iemand mij zeggen wanneer de laatste keer was dat we niet naar een WK gingen want dat moet al een hele poos geleden zijn  :wink:.

1978. Sinds 1982 zijn we er altijd bij geweest, 6maal op rij. Kan Nederland niet zeggen  8)

Mja, wij zijn misschien geen vice-wereldkampioen geworden, ik denk niet dat Nederland ooit de wereldkampioen in de openingswedstrijd heeft verslagen, of bovenvernoemde prestatie hebben geleverd...

Scuderia Ferrari

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: razzle_dazzleKan iemand mij zeggen wanneer de laatste keer was dat we niet naar een WK gingen want dat moet al een hele poos geleden zijn  :wink:.

1978. Sinds 1982 zijn we er altijd bij geweest, 6maal op rij. Kan Nederland niet zeggen  8)

Mja, wij zijn misschien geen vice-wereldkampioen geworden, ik denk niet dat Nederland ooit de wereldkampioen in de openingswedstrijd heeft verslagen, of bovenvernoemde prestatie hebben geleverd...
Nederland was op een paar milimiter na bijna WK geweest. Renzenbrink '78, Nederland was beter, maar ja het WK vond plaats in het land van Pinochet. :roll:

Doefie

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: DoefieF1
Citaat van: razzle_dazzleKan iemand mij zeggen wanneer de laatste keer was dat we niet naar een WK gingen want dat moet al een hele poos geleden zijn  :wink:.

1978. Sinds 1982 zijn we er altijd bij geweest, 6maal op rij. Kan Nederland niet zeggen  8)

Mja, wij zijn misschien geen vice-wereldkampioen geworden, ik denk niet dat Nederland ooit de wereldkampioen in de openingswedstrijd heeft verslagen, of bovenvernoemde prestatie hebben geleverd...
Nederland was op een paar milimiter na bijna WK geweest. Renzenbrink '78, Nederland was beter, maar ja het WK vond plaats in het land van Pinochet. :roll:

Kunnen wij ook beginnen, wij Belgen waren op 2 minuten verwijderd van de Europese titel in 1980. Tweede helft waren wij veruit de betere van de Duitsers... :wink:

jw83

Terwijl ik vanmorgen in mijn auto geduldig voor het stoplicht wachtte, kwam er een man met een oranje voetbalpetje naar mijn auto toegelopen. Hij klopte op mijn raam en wenkte mij dat hij me iets wilde vragen. Ik deed het raam een stukje open, waarop hij zei: "Hebt u het al op het nieuws gehoord!?!
Het Duitse voetbalelftal is zojuist gegijzeld en ze vragen 10 miljoen losgeld.Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers met benzine overgoten en levend in brand gestoken en kunnen dus niet deelnemen aan het EK in Portugal"!
"Sjeesus", zei ik, "Het moet toch niet gekker worden." "Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren.", zei de man. Terwijl ik mijn portemonnee tevoorschijn haalde, vroeg ik hem hoeveel men zo'n beetje gaf, waarop hij antwoordde, "De meeste geven 5 liter".


:D  8)

Tim C

Bij deze zit de nieuwe sig goed voor wat vertier ;)

jw83

Citaat van: Tim CBij deze zit de nieuwe sig goed voor wat vertier ;)

ja en  :roll:  wij zitten in portugal en jullie niet

Tim C

Er is een verschil tussen er zitten, en er blijven ;)

Jasper

Een WK is nog steeds belangrijker dan een EK dacht ik zo! (denkt even aan de zomer van 2002) :P