Euro 2004

Gestart door FerrariMan, 31 maart 2004 - 14:41:17

« vorige - volgende »

FerrariMan

Voor Italië-fans, goed nieuws:

CitaatVeteranen krijgen telefoontje bondscoach 30-03-2004  
Italiaans bondscoach Giovanni Trapattoni heeft maandag op een persconferentie gezegd dat hij Maldini en Baggio zal telefoneren over Euro2004.

Het Italiaanse volk zou niets liever zien dan dat oudjes Baggio en Maldini met de Squadra Azurra meegaan naar Portugal. De 35-jarige Paolo Maldini is nog steeds de onbetwistbare linksback van Europese topper AC Milan, maar heeft al te kennen gegeven dat hij niet meer zal uitkomen voor zijn land.

De 37-jarige Roberto Baggio laat nog wekelijks mooie staaltjes van zijn kunnen zien bij zijn club Brescia. Trappatoni zei wel dat een telefoontje nog geen garantie is voor een definitieve selectie.  

Deze keer lijkt de kans toch heel erg groot dat Baggio nog een match mag spelen voor Italië!  8)  :D

Bron: www.sport.be

Doefie

Heel goed nieuws  8)  8)  8)  :P Zou van blijdschap 't Italiaans volkslied kunne zinge  :lol:

De kansen van Italië worden groter en groter  8)

FerrariMan

Vanavond België - Duitsland?

Ik voorspel een overwinning, 2-1 voor de Duivels dankzij een late penalty.

Alan Blues

Citaat van: FerrariManVanavond België - Duitsland?

Ik voorspel een overwinning, 2-1 voor de Duivels dankzij een late penalty.

Wishfull thinking....

Ik vrees voor een 5-1 nederlaag...  :?

Doefie

Met het team van de Belgen nu ? 3-0 verlies...

Rippie

Heb het ff naar het sportforum verplaatst. Denk dat dit topic hier meer thuis hoort.  :roll:

Vanavond ook Nederland - Frankrijk. Eens kijken of die verwende gasten eens hun best gaan doen, denk het niet, dus Frankrijk zal wel winnen (al spelen ze zonder Zidane en nog enkele andere belangrijke spelers).
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Mikacouli

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: FerrariManVanavond België - Duitsland?

Ik voorspel een overwinning, 2-1 voor de Duivels dankzij een late penalty.

Wishfull thinking....

Ik vrees voor een 5-1 nederlaag...  :?

Duitsland kampt met een groot probleem. Ze kunnen niet meer scoren. De spitsen hebben samen in nog geen 40 uren spelen nog niet gescoort. Zegt wel wat. Met Pieroni en Blondel in de basis, dat moet vuurwerk geven.

1-2 dus voor onze Belgen.

razzle_dazzle

Met dat zalig weer kom ik al helemaal in de zomersfeer maw EK-sfeer  :D.
Na een paar Italiaanse schoonheden te hebben leren kennen mag Italie trouwens voor mij winnen  :P.

Wat betreft de match van vanavond tsn Belgie en Duitsland verwacht ik een kleine zege van de Duitsers: 2-1 maar we zullen zeker goed voor de dag komen  :wink:. wat ik wel spijtig vind is dat die Malbranque niet voor Belgie kan uitkomen, zou een geschenk uit de hemel zijn voor ons  :shock:

FerrariMan

Italië neemt het vandaag trouwens tegen Portugal op, leuke match!

razzle_dazzle

Pfff dit was niet wat ik had verwacht  :?...

een ploeg zonder ziel die negentig minuten achter de bal heeft gelopen en geen enkele fatsoenlijke combinatie of kans kon afdwingen   :roll:. Na Frankrijk had ik toch een reactie verwacht maar het was nog slechter nu  :?...Anthenis heeft de weg naar verjonging mss te vroeg doorgevoerd waar door er een gebrek aan evenwicht en automatismen zijn ontstaan maarja er is nu eenmaal geen weg terug, we moeten verder met deze spelers en hopen dat het betert...anders zie ik ons landje voor het eerst sinds zeer lang niet naar een WK trekken  :(

Doefie

3-0. Hehehe, mijn pronostiek klopte  8)  8)

FerrariMan

Ik zat er weer deftig naast... :lol:

2de goal van Duitsland reken ik wel de scheids aan.
Het was duidelijk dat hij niet zeker was. Hij floot, maar stond zelf nog te dromen voor de bal.

Italië 2 - 1 Portugal, interessante wedstrijd met knappe goals. Vooral die van Miccoli! (Hoekschop rechtstreeks binnenkrullen)

Mikacouli

Citaat van: FerrariManIk zat er weer deftig naast... :lol:

2de goal van Duitsland reken ik wel de scheids aan.
Het was duidelijk dat hij niet zeker was. Hij floot, maar stond zelf nog te dromen voor de bal.

Italië 2 - 1 Portugal, interessante wedstrijd met knappe goals. Vooral die van Miccoli! (Hoekschop rechtstreeks binnenkrullen)

Ja ik ook. Pff, als ze het maar kunnen waarmaken met hun stilstaande fases. Trouwens,bij die tweede goal stond niet iedereen al klaar. Wat een amateur die arbiter.

Jasper

Citaat van: FerrariManIk zat er weer deftig naast... :lol:

2de goal van Duitsland reken ik wel de scheids aan.
Het was duidelijk dat hij niet zeker was. Hij floot, maar stond zelf nog te dromen voor de bal.

Italië 2 - 1 Portugal, interessante wedstrijd met knappe goals. Vooral die van Miccoli! (Hoekschop rechtstreeks binnenkrullen)
Kan je aan filmpjes van de goals (zeker die van Miccoli!) geraken?

Doefie

Citaat van: Jasper
Citaat van: FerrariManIk zat er weer deftig naast... :lol:

2de goal van Duitsland reken ik wel de scheids aan.
Het was duidelijk dat hij niet zeker was. Hij floot, maar stond zelf nog te dromen voor de bal.

Italië 2 - 1 Portugal, interessante wedstrijd met knappe goals. Vooral die van Miccoli! (Hoekschop rechtstreeks binnenkrullen)
Kan je aan filmpjes van de goals (zeker die van Miccoli!) geraken?

Het VRT-journaal straks om 1 uur  :lol: