Rellen in Rome

Gestart door Doefie, 22 maart 2004 - 18:38:16

« vorige - volgende »

Doefie

S.S.Lazio Roma - A.S. Roma werd na de 49ste minuut stilgelegd omdat er naar het schijnt een jongetje werd doorgereden door de politie. Weet iemand hier iets van of het werkelijk gebeurd is of niet ?

Gevolgen waren wel een 6-uur lange guerrilla-oorlog tussen de supporters en de politie, 121 politieagenten gewond en ook een aantal supporters (ben vergeten hoeveel).

Martin

Dat heb ik ook gelezen in de krant.

Roel

bericht van het doodgereden kind bleek onjuist te zijn...
er waren 14 supporters gewond tgo meer dan 100 politieagenten: conclusie:

Romeinen zijn niet de mensen die je wil uitdagen, zo moeten ze ten tijde van Caesar ook al gedacht hebben trouwens...
God save Mclaren

Eric

tja, voetbal hé...je krijgt altijd meerdere sporten voor je geld...

Eerst ga je kijken naar het voetbal, dan krijg je boks te zien en als je wil kan je zelf ook deelnemen, zoniet kan je nog gaan lopen.
:roll:

Racegirl

Citaat van: erictja, voetbal hé...je krijgt altijd meerdere sporten voor je geld...

Eerst ga je kijken naar het voetbal, dan krijg je boks te zien en als je wil kan je zelf ook deelnemen, zoniet kan je nog gaan lopen.
:roll:

Dat geldt dan niet voor de 'echte' supporters! Die komen naar het voetbal kijken om hun ploeg te steunen, zeker niet om te vechten!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Lender

Citaat van: Racegirl
Citaat van: erictja, voetbal hé...je krijgt altijd meerdere sporten voor je geld...

Eerst ga je kijken naar het voetbal, dan krijg je boks te zien en als je wil kan je zelf ook deelnemen, zoniet kan je nog gaan lopen.
:roll:

Dat geldt dan niet voor de 'echte' supporters! Die komen naar het voetbal kijken om hun ploeg te steunen, zeker niet om te vechten!

compleet mee akkoord. mensen die boel komen zoeken, blijf gewoon thuis, je verpest er de anderen hun avond mee! :evil:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Citaat van: erictja, voetbal hé...je krijgt altijd meerdere sporten voor je geld...

Eerst ga je kijken naar het voetbal, dan krijg je boks te zien en als je wil kan je zelf ook deelnemen, zoniet kan je nog gaan lopen.
:roll:

Das zever hoor Eric. Ik ben een club supporter in hart en nieren en zou nooit iemand kwaad doen. Ook heb ik nog geen incidenten gezien van mensen die ik ken. Op een vol stadion zijn er mss 100 hooligans maar daar veralgemeen je de zaak teveel. We zijn niet allemaal als hen.

Jasper

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: erictja, voetbal hé...je krijgt altijd meerdere sporten voor je geld...

Eerst ga je kijken naar het voetbal, dan krijg je boks te zien en als je wil kan je zelf ook deelnemen, zoniet kan je nog gaan lopen.
:roll:
Op een vol stadion zijn er mss 100 hooligans
Je vergeet de spelers...

Mikacouli

Citaat van: Jasper
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: erictja, voetbal hé...je krijgt altijd meerdere sporten voor je geld...

Eerst ga je kijken naar het voetbal, dan krijg je boks te zien en als je wil kan je zelf ook deelnemen, zoniet kan je nog gaan lopen.
:roll:
Op een vol stadion zijn er mss 100 hooligans
Je vergeet de spelers...

Nee Jasper, nee.

Bjorn

Ja, maar het is net die harde kern die steeds voor negatieve 'reclame' zorgt bij het voetbal. Ik kan me nog levendig het beeld herinneren toen ik voor het eerst naar de F1 ging in België. De zondagmiddag was ik nog onderweg via Brussel naar het circuit in Spa. Op de'n heizel was het blijkbaar voetbal. Politiecombi's die ik toen die richting zag rijden. Eens aangekomen in Spa was er van politie haast geen sprake, tenzij om het verkeer te regelen. F1 is en blijft veel proper dan voetbal.  :roll:
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: BjornJa, maar het is net die harde kern die steeds voor negatieve 'reclame' zorgt bij het voetbal. Ik kan me nog levendig het beeld herinneren toen ik voor het eerst naar de F1 ging in België. De zondagmiddag was ik nog onderweg via Brussel naar het circuit in Spa. Op de'n heizel was het blijkbaar voetbal. Politiecombi's die ik toen die richting zag rijden. Eens aangekomen in Spa was er van politie haast geen sprake, tenzij om het verkeer te regelen. F1 is en blijft veel proper dan voetbal.  :roll:

Hahahah, Bjorn. Er zijn altijd politieagenten op en voetbalmatch. Gewoon om alles in goede banen te leiden. Niet omdat er weer rellentjes waren. Het is dus niet omdat je die combi's ziet dat er relletjes zijn. :wink:

Jasper

En dat 'in goede banen leiden' is blijkbaar in F1 niet nodig omdat dat veel rustiger is. Hallo?

En de spelers, mja misschien heb ik daar te snel gesproken. Soms zijn het de grootste janetten, en dan beginnen ze weer te vechten voor niets. Ik weet niet wat het nu zijn, hooligans of mensen die bang zijn voor een blauwe plek op hun scheenbeen (en daar dan ook voor moeten roepen van op het veld tot Tokio)... :roll:

Mikacouli

Citaat van: JasperEn dat 'in goede banen leiden' is blijkbaar in F1 niet nodig omdat dat veel rustiger is. Hallo?

En de spelers, mja misschien heb ik daar te snel gesproken. Soms zijn het de grootste janetten, en dan beginnen ze weer te vechten voor niets. Ik weet niet wat het nu zijn, hooligans of mensen die bang zijn voor een blauwe plek op hun scheenbeen (en daar dan ook voor moeten roepen van op het veld tot Tokio)... :roll:

Ja, dat is voetbal he. Je hebt er een totaal verkeerde kijk op. Trouwens een blauwe plek op het scheenbeen kunnen ze nie hebben want ze hebben scheenlappen. :lol:
Soms worden er wel overtredingen gemaakt(soms wel veel) maar dat is in het heetst van de strijd en dus niet omdat ze bv een hooligan zijn eh.

Jasper

Mja maar iemand op z'n gezicht slagen bijvoorbeeld is niet zomaar een overtreding he. En dan gewoon omdat het slachtoffer fuck you gezegd heeft tegen een teamgenoot van de 'slager'.

En als ze dan scheenlappen hebben, waarom liggen ze dan altijd te kermen?

Mikacouli

Citaat van: Jasper

En als ze dan scheenlappen hebben, waarom liggen ze dan altijd te kermen?

Mja, dat is voetbal. Maar het kan gebeuren dat ze een 'warme' spier raken. Wil zeggen dat als al je spieren opgewarmd zijn en je er een tik opkrijgt dat je enorm veel pijn hebt. Of als je een verrekking oploopt.