bordeaux-brugge

Gestart door Lender, 11 maart 2004 - 21:26:15

« vorige - volgende »

Lender

3-1 verloren :evil:  :evil:  :evil:

ze maken nochtans het eerste doelpunt. complete afgang!!!!
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

3 totaal onverdiende goals.Alle drie de fouten van de defensie.Dit waren doelpunten die gemakkelijk te vermijden waren.Nu wordt het moeilijk maar niet onmogelijk.

razzle_dazzle

Over and out denk ik  :roll:

Bjorn

Ik hou niet van voetbal. Ik hoorde de uitslag gisterenavond op het radionieuws. Wat een afgang...  :roll:  Dan krijgen ze eens de kans, benutten ze die dan niet! Zelfs voor eigen publiek wordt dit nu een héél lastige zaak.
Ken iemand die naar Bordeaux was afgezakt, die moet bloedrood zien nu...  :roll:  :D
De Mens: In Het Gras![/color]

Schumi nr1

We hebben Brugge nog grote achterstanden weten inhalen in een terugwedstrijd, dus ik wanhoop nog niet ...

Was ook wel een beetje te  verwachten tegen Bordeaux denk ik, dus ik was niet ontgoocheld.

Racegirl

Ik had gegokt op 2-1
Het bealngrijkste is dat ze gescoord hebben op verplaatsing.
Dus thuis winnen met 2-0 en alles is in orde.
Brugge kennende zal het wel eerder 3-1 zijn en dan uiteindelijk winnen met de penaltys 8)

We zullen wel zien wat het wordt!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

razzle_dazzle

Wat me vooral opviel voor de match is dat Bordeaux als een hapklare brok werd aanzien  :?, de meeste Brugse spelers en bestuurders,...spraken al over de volgende ronde tegen Valencia (wat ook nog niet zeker is   :roll:). Dergelijke attitude wordt voor een Belgische ploeg altijd afgestraft...
Indien Brugge hun niveau uit de champ. league haalt hebben ze nog een kleine kans maar een gewoon brugge lijkt me geen schijn van kans meer te hebben. Misschien wat beginnen zweven na de achtereenvolgende zeges met als kers op de taart de overwinning tegen Anderlecht?

Ik hoop alleszins dat ze de scheve situatie alsnog rechtzetten, hoe verder een Belgisch team geraakt hoe beter   :wink:

Mikacouli

Citaat van: razzle_dazzleWat me vooral opviel voor de match is dat Bordeaux als een hapklare brok werd aanzien  :?, de meeste Brugse spelers en bestuurders,...spraken al over de volgende ronde tegen Valencia (wat ook nog niet zeker is   :roll:). Dergelijke attitude wordt voor een Belgische ploeg altijd afgestraft...
Indien Brugge hun niveau uit de champ. league haalt hebben ze nog een kleine kans maar een gewoon brugge lijkt me geen schijn van kans meer te hebben. Misschien wat beginnen zweven na de achtereenvolgende zeges met als kers op de taart de overwinning tegen Anderlecht?

Ik hoop alleszins dat ze de scheve situatie alsnog rechtzetten, hoe verder een Belgisch team geraakt hoe beter   :wink:

Nee,vergeet het.Het publiek zag dat Bordeaux een haalbare kaart was.Het bestuur en de spelers zeker niet.

CitaatD'Hooghe: "Aartsmoeilijke wedstrijd"

"Ik merk de voorbije dagen dat men Bordeaux onderschat", begint de voorzitter. "Bordeaux is een ploeg die technisch zeer sterk is. Vergeet niet dat de moeilijkste wedstrijd die we dit jaar gespeeld hebben, die was tegen Monaco in de Brugse metten. Ik heb ook de Franse ploeg gezien tegen de Rode Duivels, onderschat de waarde van het Frans voetbal niet en onderschat zeker Bordeaux niet. We staan morgenavond voor een bijzonder moeilijke opdracht."

Als moeten we dat relativeren. De Franse ploeg bestaat grotendeels uit spelers die in het buitenland spelen en in topconditie zijn, terwijl Bordeaux in een overgangsjaar zit. "Daar heb je natuurlijk volledig gelijk in. Ik wil er gewoon op wijze dat elke Franse voetballer heel vaardig is, ongeacht of die nu in Frankrijk speelt of in het buitenland", zegt D'Hooghe
Bron: belgiumsoccer.be

Na Debrecen was het toernooi al geslaagd en wilde Club Brugge een grote naam. "Bij mijn weten is in voetbal maar één wedstrijd belangrijk, dat is de volgende. Nu die volgende westrijd is Bordeaux tegen Club Brugge, voor mij vandaag de belangrijkste wedstrijd. Ik bedoel maar dat het erger had gekund met Valencia of Barcelona", aldus de Brugge voorzitter.

Dus de wedstrijd tegen Bordeaux biedt nu plotseling perspectieven. "Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken natuurlijk de waarde van Barcelona of Valencia, maar daarom minder waardig doen over Bordeaux? Ze mogen dan al niet in hun beste vorm verkeren, ik vind dit onverantwoord", zegt hij. Dan zullen we het maar houden op het feit dat het goed gaat met Club Brugge. "Dat is zeker waar. We hebben de rust in het huishouden kunnen bewaren, dat is een zeer belangrijke factor. Dit geeft natuurlijk vertrouwen, maar dat vertrouwen mag niet overgaan in zelfoverschatting", weet D'Hooghe.

Het heeft ook minder goed gegaan met Club. Hoe dicht heeft Sollied bij zijn ontslag gestaan. "Er is nooit sprake geweest om de trainer te ontslaan. Het is niet omdat je een paar keer slechte resultaten hebt, dat je alles overboord moet gaan gooien. Wat mij betreft is er nooit of te nooit maar de minste bedenking geweest om Sollied te vervangen", meent de voorzitter.

Morgen bent u één jaar voorzitter bij Club Brugge. Wat is de balans nadat jaar? "Ik denk toch dat we het één en het ander hebben kunnen realiseren. Op het adminstratief vlak bijvoorbeeld. We zitten nu in een prachtig nieuw centrum. Het belangrijkste is dat we terug mensen bij elkaar hebben gekregen. De banden zijn nu veel nauwer, met de spelers, met de supporters, zelfs met oud-spelers. Zo is Brugge meer dan alleen maar een sportclub. Vergeet ook niet dat wij in de jaren 70 twee finales van de Europa-beker hebben gespeeld", zegt D'Hooghe.

Zou dat nog mogelijk zijn een finale spelen in Europa? "Ik zeg altijd "Spring niet verder beste man, dan stokje reiken kan", aldus de voorzitter.

razzle_dazzle

mja ik heb nochtans artikels gelezen waar ze toch al verder keken dan deze ronde, kvond op een bepaald moment dat er meer over Valencia dan over Bordeaux werd gepraat...en ze gaan geen interviews met fans erin zetten e. Trouwes die duivenmelker (ben zijn naam echt ff kwijt) sprak al over een Europese finale  :roll:.

Mikacouli

Citaat van: razzle_dazzlemja ik heb nochtans artikels gelezen waar ze toch al verder keken dan deze ronde, kvond op een bepaald moment dat er meer over Valencia dan over Bordeaux werd gepraat...en ze gaan geen interviews met fans erin zetten e. Trouwes die duivenmelker (ben zijn naam echt ff kwijt) sprak al over een Europese finale  :roll:.

Vanhove ziet altijd verder of het kan,das waar.Maar dat moet ook.Ik ik heb nog geen enkele speler gezegd dat ze gingen spelen tegen Valencia.Wat ze kunnen gezegd hebben is dat ze hopelijk tegen valencia kunnen spelen en dat ze doorgaan.En daar is niks mis mee.
Als je zo'n uitspraken wilt horen moet je in het anderlechtkamp zijn.Daar wisten ze toch dat ze voorbij Bayerern gingen gaan.