jetlagjunkie

Gestart door Luc, 11 maart 2004 - 09:31:22

« vorige - volgende »

Doet Rubens dit uit vrije wil?

Ja?
15 (51.7%)
Neen?
14 (48.3%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 19 maart 2004 - 09:36:10

Luc

Rubens Barichello is een jetlagjunkie.
Hij bouwt zo maar eventjes ongeveer 36 uur jetlag op in een tweetal weken.

Na de Australische Grand Prix sprong Rubens in een airliner, vloog  ongeveer 19 uur via Singapore naar Spanje, doet daar nu een drietal dagen testritten op Valencia, springt vervolgens weer in een airliner, vliegt een twaalftal uur naar Kuala Lumpur en rijdt er dan in zwoele vermoeiende omstandigheden de Grand Prix.

Want terwijl andere rijders, waaronder fitnessfreak Schumacher, zich plat leggen in Pangkor Laut en omgeving; bereidt Rubens zich voor met een extra test. De jetlagjunkie!

Als dat niet getuigt van een ongebreidelde gemotiveerdheid om de wereldtitel te veroveren?

:roll:
mijn gedacht op www.eze.be

Schumi nr1

Geen idee eerlijk gezegd :)

Bruno

Wat is het probleem juist?

Als hij gemotiveerd is dan mag hij testen zoveel hij wil/kan.

Wat me meer stoort is de manier waarop je (weeral eens) probeert om te zeggen dat hij het slaafje van het team is. Of wat wil je juist zeggen met de titel "Doet hij dit uit vrije wil".
Wil je zeggen dat het team hem verplicht om die jetlag op te bouwen terwijl onder andere Schumacher lekker ligt te luieren?

Zoals jij het stelt zou Barri dit niet mogen weigeren...

Nn, op deze manier ben ik het grondig beu, vanaf nu ga ik me verlagen tot jou niveau => om te beginnen: Denk je echt dat het team ermee gebaat is dat de mensen dag en nacht werken => ik ken een team waar de mensen tot stukken in de nacht gewerkt hebben en het resultaat was dat ze nog niet eens een waterpomp op de juiste manier kunnen fabriceren.
Of hebben ze de wagen met hun snelste piloot speciaal laten uitvallen om niet te moeten toegeven dat ze niet mee konden met de rest van het pak.  :?:

Zo, dat lucht ff op (niet echt maar ik ben het eenzijdige gejank stilaan beu aan het worden)


Ik hoop echt voor jou dat McLaren vanaf de volgende races wat mee kunnen want anders zie ik het somber voor je in (ik spring uit een vliegmachien...)

Voor de echte F1 fans, niet getreurd, het jaar is nog lang en de prestaties van in Melbourne waren zeker geen referentie voor het verdere jaarverloop. (hoop ik toch)

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Eric

Oh boy, waarom lezen jullie altijd de posts van Luc zo negatief?

Ik denk niet dat Luc hier de intensie had om tegen Ferrari hun schenen te schoppen...maar wie ben ik hé. :wink:

Leuke post, ik had hier eigenlijk nog niet bij stil gestaan.
Rubens van hier naar daar vliegt om het team te helpen met de testen, kwestie van loyaliteit kan dit best tellen.

Of hij een jetlagjunkie is laat ik in het midden, maar ik denk niet dat dit een gezonde manier van werken is.

Luc

En ik had dan nog heel braaf "ja" gestemd.

Weer niet goed?  :oops:

Er is dus iemand, van hierboven, die "neen" stemde. Ik was het niet. Op mijn erewoord!

Wie stemde dan neen? Bruno? Schumifan of Eric?

Dat we die eens aanvallen!

Jahoe!  :?
mijn gedacht op www.eze.be

Schumi nr1

Citaat van: LucEn ik had dan nog heel braaf "ja" gestemd.

Weer niet goed?  :oops:

Er is dus iemand, van hierboven, die "neen" stemde. Ik was het niet. Op mijn erewoord!

Wie stemde dan neen? Bruno? Schumifan of Eric?

Dat we die eens aanvallen!

Jahoe!  :?

Ik niet :)

Luc

't Wordt spannend?
Bruno of Eric dus.

aha, ik zit al klaar....;)
mijn gedacht op www.eze.be

Bruno

Citaat van: Luc't Wordt spannend?
Bruno of Eric dus.

aha, ik zit al klaar....;)


Ik stem alleen als het een zinnige poll is...

Sorry dat ik het verklapt heb Eric. :wink:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Luc

Wat denkt die Eric wel niet....

Grapje....;)


Maar ik hoop ook dat het bericht is over gekomen.

Pistolen trekken omdat iemand aan je deur belt...het kan Jehova wel zijn.

;)

Ik wist namelijk dat op deze manier een reactie als die van Bruno heel erg goed in de verwachting lag. Terwijl er eigenlijk niks mis was. Met het bericht, met mijn stemgedrag.

Gewoon maar om te stellen dat ik vaak geen eerlijke kans krijg, hier?! ;)

Misschien vliegt Rubens wel KLM volgende week? Te samen met die nieuwe McLaren onderdelen die een wereld verschil zullen maken (niet dus;))....
Mag hij mijn bed gebruiken.

Al moet ik ook eerlijk zijn, ik had ook Pangkor Laut verkozen.

Kijk maar:

http://www.pangkorlautresort.com/info.htm

Mika's stekje tussen Melbourne en Sepang.
mijn gedacht op www.eze.be

Jean Todt

Sta je op commissie bij dat resort Luc?  Niet de eerste keer dat ik die link zie staan  :twisted:

Luc

Jammer genoeg niet.

't Is dat het zo een fantastisch plekje is.

De legende vertelt dat Mika er logeerde tussen de twee Grands Prix in en ook tijdens het raceweekend daar bleef logeren, heen en  weer helicopterde.

Ik herinner me, bron weet ik niet meer, dat er wel meer rijders naar die plek trokken tussen de Australische en Maleisische Grand Prix in.

Nog een linkje
http://www.dubaitravel.de/burjalarab.htm
en nog een legende waarvan ik geen bron meer heb:
Enkele jaren geleden gingen Mika en Michaël en gezin tegelijkertijd op vakantie naar dit hotel.

En ook daar heb ik geen percentje.
mijn gedacht op www.eze.be

Bjorn

Als je stemt hoef je toch niet te posten?  8)  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Luc

jij was het...

Wacht maar! Als je langs komt, ik giet je vol alcohol en dan dit:

bron: Le Nice Matin 29 januari.

"...Les gendarmes ont consaté que l'individu circulait avec un taux de 2,42 grammes d'alcohol dans le sang. Son pénis a immédiatement été retiré..."
mijn gedacht op www.eze.be

Eric

Ik had nog niet gestemd, nu pas heb ik gestemd...en ik heb NEE gestemd.

Rubens zal dit niet meteen uit vrije wil doen, de man moet zich houden aan zijn contract...dus ook testwerk.
Bij Ferrari zullen ze niet meteen wakker liggen van Rubens zijn conditie...het is niet Rubens hé die de titel moet binnenhalen.
:?

Ruud

Citaat van: ericIk had nog niet gestemd, nu pas heb ik gestemd...en ik heb NEE gestemd.

Rubens zal dit niet meteen uit vrije wil doen, de man moet zich houden aan zijn contract...dus ook testwerk.
Bij Ferrari zullen ze niet meteen wakker liggen van Rubens zijn conditie...het is niet Rubens hé die de titel moet binnenhalen.
:?

Idem. Ik kan me me ook niet voorstellen dat Barrichello gevraagd heeft om vlak voor de Maleisische GP nog even te testen in Spanje. Maar dat is simpelweg zijn werk.