Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: meatball op 07 augustus 2007 - 20:21:57
Dat was niet de bedoeling,maar als een auto enkel dient om van a naar b te rijden dan is de f1 totaal belachlijk want ze eindigen precies waar ze begonnen zijn.

Zijn ze dan geen 300 km verder?  ???

Citaateen auto is een auto.

Die uitspraak klopt nochtans perfect hoor. Het zou maar raar zijn moest een auto ineens een vis zijn!

CitaatIk weet zeker dat iemand op een aquarium forum nooit zou zeggen een vis is een vis. ;)

Ah nee, want vissen kunnen niet spreken, laat staan typen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

CitaatIk weet zeker dat iemand op een aquarium forum nooit zou zeggen een vis is een vis.

Ah nee, want vissen kunnen niet spreken, laat staan typen.

En een vis gebruik je niet om van punt A naar punt B te gaan.
Het is dus perfect mogelijk om F1-freak te zijn en dat gewone auto's je niets interesseren.

Hamilton MASTER

Dank u Racerke ;)


Ik vind mijn vissen in mijn aquaria ook gewoon vissen hoor.
Er zijn er bij die mooier zijn en die je liever niet kwijt zou raken maar voor de rest is een vis een vis :)

En bij vissen moet je wel vrij zorgvuldig zijn. Vissen houden is bijvoorbeeld moeilijker dan een hond of kat hoor.
Zelfs een vogeltje komt in de verste verte niet in de buurt van het aquarium houden ;)



Jasper

Pff, wat zeg jij nu, elke dag of zelfs om de twee dagen kap je daar wat eten in en het is klaar. Om de twee weken en eemmer water erin zwieren en misschien om de maand eens de filter kuisen.

Dan denk ik dat je met een kattenbak of het uitlaten van de hond wel wat meer werk hebt. Of laat jij je vissen ook uit? :P

Edit: ik besef nu pas hoe geweldig off-topic dit is ;D

McChouffe

Citaat van: Jasper op 09 augustus 2007 - 21:21:16
Of laat jij je vissen ook uit? :P

Dan eens in bad, dan in de vijver van de buren, dan in de vijver van het park, ...  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Voila zo heb jij ook even vakantie... .
Even geen eten geven, geen water geven, ...  ;D ;D ;D

Hamilton MASTER

Citaat van: Jasper op 09 augustus 2007 - 21:21:16
Pff, wat zeg jij nu, elke dag of zelfs om de twee dagen kap je daar wat eten in en het is klaar. Om de twee weken en eemmer water erin zwieren en misschien om de maand eens de filter kuisen.

Dan denk ik dat je met een kattenbak of het uitlaten van de hond wel wat meer werk hebt. Of laat jij je vissen ook uit? :P

Edit: ik besef nu pas hoe geweldig off-topic dit is ;D

Waterwaardes die heel goed moeten zijn ?!
Heb je bij katten niet. Die ademen gewoon, honden ook.

Mijn water van de kraan is niet goed genoeg dus ik moet mengen met ander water.
Regelmatig controleren of de bacteriƫn in m'n aquarium nog sterk genoeg zijn om de afvalstoffen te verwijderen enzo.
Het is een makkelijk werkje als je waterwaardes in orde zijn, anders is het vrij frustrerend ;)



Racerke007

Citaatanders is het vrij frustrerend

Ineens de reden waarom ik even graag een aquarium zie als kinderen ... graag op een ander  ;)
Maar soit, redelijk off topic ondertussen...  ;D

meatball

Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 22:31:29
Citaat van: meatball op 06 augustus 2007 - 21:31:38
Een auto is een auto????
Rare menig op een F1 forum vind ik,voor mij in elk geval niet,het moet wel iets fatsoenlijk zijn.
Liever een goede auto van een paar jaar oud dan een nieuw koekendoosje hoor.
Een alfa ,bmw of audi moet het zijn.

Ik ben 22 jaar, nog student en heb de auto gekregen van m'n ouders om samen met m'n zus stages te gaan doen.

Deze was een occasie van 2 jaar oud, 8000 euro en 25.000 kilometer.
Mijn zus gebruikt hem in hoofdzaak.

Dan ga ik toch geen neen zeggen tegen een cadeau?
Btw wat maakt het uit of je nu op een formule 1 forum zit of op een aquarium forum ? Een auto is een auto en dat rijdt. Dat is nog steeds de belangrijkste functie van een auto, iemand van de ene plek naar de andere brengen.
Ik heb wel degelijk dromen van mooiere auto's maar ik ben nu blij met deze om mee te starten.

Djeez meatball je begint me mateloos te ergeren.
Help ik zit op een aquariumforum,lieve god straf mij niet langer,ik zal nooit meer zeggen dat een vis een vis is,ik wil zelf nog toegeven dat een auto een auto is.
Maar kunnen we het a.u.b. terug over iets anders dan vis hebben pleeeeeees ???
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

ok ... de kipkebab van vandaag ....  ;D

neenee nu serieus

razzle_dazzle

http://www.b92.net/news/pics/2005/06/205288194942ba7fb9e5ea7020194727_extreme.jpg

Momenteel rij ik met een opel Astra van 99 rond. Zelfde kleur, alleen velgskes eronder.
Ben er eigenlijk heel content van tot nu toe  :).

Supermariobros

Citaat van: Razzle_dazzle op 13 augustus 2007 - 23:54:21
http://www.b92.net/news/pics/2005/06/205288194942ba7fb9e5ea7020194727_extreme.jpg

Momenteel rij ik met een opel Astra van 99 rond. Zelfde kleur, alleen velgskes eronder.
Ben er eigenlijk heel content van tot nu toe  :).

Leuke wagen  ;)

Racegirl



Heb net een 'nieuwe' auto gekocht: Volkswagen Polo 1.4 Open Air.

Nog even ongeduldig wachten op de nummerplaat en verzekering in orde brengen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Hamilton MASTER

Dat gaat vrij snel toch?

Nummerplaten krijg je 1 dag na aanvraag thuisgestuurd en verzekeringen zijn maar papiertjes :)



Martin

Nu een Hyundai Getz en binnenkort een Hyundai Getz. De auto bevalt zo goed dat ik weer een nieuwe heb gekocht.
Nu een grijs metalic, maar straks een zwarte. 1 juni gekocht, maar hij moet uit Zuid Korea komen. Goed nieuws, hij staat op de boot.