Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Racegirl


Ik rij met een grijze Opel Combo Tour Enjoy van 2005.
Veel plaats voor hond.



You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

meatball

Citaat van: Racegirl op 18 maart 2007 - 14:04:31

Ik rij met een grijze Opel Combo Tour Enjoy van 2005.
Veel plaats voor hond.




grote hond waarschijnlijk :D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Momenteel met de Toyota Avensis van mijn ouders.
Over ongeveer 6 maanden met een Ford Fiesta (bedrijfswagen).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie



Ben aan het leren rijden met de Ford Fiesta van mijn ma, zij het wel met Belgische nummerplaat en in het lichtgrijs. Ik heb zelf misschien binnenkort een Renault Clio'ke.

Ferrari 2010


Hyundai Excell, zelfde kleur en model als op deze foo afgebeeld. Handig wagentje, alleen nogal slechte spiegels :( ;D Ik rijdt hier nu mee, heb een voorlopig rijbewijs, de wagen is van men ouders, vooral ik (met men vader als begeleider momenteel) en men broer rijden er eigenlijk mee. Men ouders hebben hun eigen wagen, deze gebruiken zij enkel zelf als ze beide weg moeten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Ik wacht met smart op mijn nieuwe Hyundai Getz. Een zwarte dit keer.
Mijn grijze Getz is bijna 3 jaar oud. 60.000 km. Ik kreeg een prima inruilprijs.
€ 2700 bijtellen voor een nieuwe wagen is niet slecht.
1 juni gekocht en ik heb 'm nog steeds niet. Balen.

Jasper

Als ik een nieuwe wagen zou kopen, zou ik toch eens iets anders willen, denk ik... ???

McChouffe

Volgens de laatste geruchten zou het een Corsa worden i.p.v. een Fiesta. Nog een dikke maand geduld  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER

Ik rij sinds een paar weken rond met een Mazda 2 :)

Ouders hebben die voor mij en m'n zus gekocht om naar onze stageplaatsen te kunnen rijden.
Hier een foto. Is zelfde kleur. Een erg handige wagen, is véél meer plaats in dan je zou denken.

Ik vind hem persoonlijk niet mooi maar jah... Ik ben student dus welke eisen zou ik nu stellen... een auto is een auto ;)




meatball

Een auto is een auto????
Rare menig op een F1 forum vind ik,voor mij in elk geval niet,het moet wel iets fatsoenlijk zijn.
Liever een goede auto van een paar jaar oud dan een nieuw koekendoosje hoor.
Een alfa ,bmw of audi moet het zijn.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McChouffe

Citaat van: meatball op 06 augustus 2007 - 21:31:38
Een alfa ,bmw of audi moet het zijn.

Een leasebak, zij het dan een Corsa of Fiesta, is toch wel handig  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Hamilton MASTER

Citaat van: meatball op 06 augustus 2007 - 21:31:38
Een auto is een auto????
Rare menig op een F1 forum vind ik,voor mij in elk geval niet,het moet wel iets fatsoenlijk zijn.
Liever een goede auto van een paar jaar oud dan een nieuw koekendoosje hoor.
Een alfa ,bmw of audi moet het zijn.

Ik ben 22 jaar, nog student en heb de auto gekregen van m'n ouders om samen met m'n zus stages te gaan doen.

Deze was een occasie van 2 jaar oud, 8000 euro en 25.000 kilometer.
Mijn zus gebruikt hem in hoofdzaak.

Dan ga ik toch geen neen zeggen tegen een cadeau?
Btw wat maakt het uit of je nu op een formule 1 forum zit of op een aquarium forum ? Een auto is een auto en dat rijdt. Dat is nog steeds de belangrijkste functie van een auto, iemand van de ene plek naar de andere brengen.
Ik heb wel degelijk dromen van mooiere auto's maar ik ben nu blij met deze om mee te starten.

Djeez meatball je begint me mateloos te ergeren.



Racerke007

CitaatBtw wat maakt het uit of je nu op een formule 1 forum zit of op een aquarium forum ? Een auto is een auto en dat rijdt. Dat is nog steeds de belangrijkste functie van een auto, iemand van de ene plek naar de andere brengen.
Ik heb wel degelijk dromen van mooiere auto's maar ik ben nu blij met deze om mee te starten.

Veel succes alvast en het is wel een leuke foto moet ik zeggen ... !
zit snelheid in

meatball

Citaat van: Hamilton MASTER op 06 augustus 2007 - 22:31:29
Citaat van: meatball op 06 augustus 2007 - 21:31:38
Een auto is een auto????
Rare menig op een F1 forum vind ik,voor mij in elk geval niet,het moet wel iets fatsoenlijk zijn.
Liever een goede auto van een paar jaar oud dan een nieuw koekendoosje hoor.
Een alfa ,bmw of audi moet het zijn.

Ik ben 22 jaar, nog student en heb de auto gekregen van m'n ouders om samen met m'n zus stages te gaan doen.

Deze was een occasie van 2 jaar oud, 8000 euro en 25.000 kilometer.
Mijn zus gebruikt hem in hoofdzaak.

Dan ga ik toch geen neen zeggen tegen een cadeau?
Btw wat maakt het uit of je nu op een formule 1 forum zit of op een aquarium forum ? Een auto is een auto en dat rijdt. Dat is nog steeds de belangrijkste functie van een auto, iemand van de ene plek naar de andere brengen.
Ik heb wel degelijk dromen van mooiere auto's maar ik ben nu blij met deze om mee te starten.

Djeez meatball je begint me mateloos te ergeren.
Dat was niet de bedoeling,maar als een auto enkel dient om van a naar b te rijden dan is de f1 totaal belachlijk want ze eindigen precies waar ze begonnen zijn.
En natuurlijk is die mazda een toffe wagen voor iemand van 22 ,maar het ging vooral over de uitspraak een auto is een auto.
Ik weet zeker dat iemand op een aquarium forum nooit zou zeggen een vis is een vis. ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Hamilton MASTER