Met welke wagen rij jij?

Gestart door Ramses, 28 februari 2004 - 11:41:12

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: Roughneck
Citaat van: RamsesWat is er mis met deze halve limo , Roughneck :lol:

@ Eric, die 9-3 is écht een lekkere wagen ! Nice choice!

Niks :D Maar 't ding verbruikt nogal wat... Ik zit gemiddeld op 12 a 13 liter/100 km. Zaterdag lag dat tegen de 17 - 18 liter :D

Hou uwe rechtervoet eens iets hoger.... :lol:  :lol:  :wink:

Ik heb altijd al een zwak gehad voor Jaguar, ik blijf het mooie wagens vinden. 8)

lieven

te zien welke auto thuis staat, ja nog niet echt het geld om me er zelf een te kope
dus ofwel van de papa: ford galaxy 135pk geloof ik kan ook 124 zijn ben niet zeker :s
make: mitsubitshi ..... (i donno een nieuw model naart schijnt zegt ze :) nog ma 2 maand oud ofzo hare auto)
zus: mitsubitshi (tzelfde model als ma ma dan het oude model)
broer: renault mégane
andere boer: ook nen mitsubitshi kweet ook ni welk merk
(ja mn schoonzus her pa werkt bij mitsubitshi ;) )

Nick1985


Schumi

Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD. Azuurblauwe kleur (neigt meer naar het blauwgrijze eigenlijk (GELUKKIG))

En na deze auto kan ik gerust zeggen dat de meeste vooroordelen over Alfa Romeo's met de haren getrokken zijn, althans wat techniek betreft.

De mijne had 44.000 km toen ik hem kocht in september vorig jaar. Nu staan er 85.000 op de teller. De voordelen zijn legio:
-> Enorm zuinig. Als ik 120 km/u rijdt op de autostrade verbruikt hij gemiddeld 4,5 tot 5 ltr/100 km.
-> Vinnig genoeg. Natuurlijk geen racemachine, maar toch genoeg paarden onder de motorkap.
-> Luxueus genoeg ingericht, binnen de beperkingen van het model.
-> Goede zithouding. Aangename zetels.
-> Zalig interieur (vooral de ronde klokken).
-> Mooie, sportieve lijn.
-> Nog geen technische of electronische problemen gehad.

Er zijn natuurlijk ook nadelen (zoals aan elke auto):
-> Enorme draaicirkel (tot een halve meter verder tot de gemiddelde andere auto).
-> Duur in onderhoud en als je dagelijks 210 km maakt, dan sta je regelmatig in de garage.
-> Wisselstukken zijn pokkeduur. Ik heb ooit de vangrails gekust (was nog in opleiding, hé mensen) en dat grapje heeft 3.000 EUR gekost.

En dan nog persoonlijk: de service in de garage is perfect. Deze mensen (Italianen natuurlijk) leven voor de auto's en leveren perfecte wagens af, zowel bij verkoop als bij onderhoud.

Als de portefuille het toelaat zullen ook de volgende auto's Alfa Romeo's worden. Mijn droom nu is om een Alfa GT te kunnen kopen binnen vier jaar, als deze auto zijn taken gedaan heeft.
La Scuderia Ferrari: orgoglio rosso della Formula una.
KRC Genk: pride and fame

Jasper

Mijn vader is terug bij het bedrijf gaan werken waar hij vroeger werkte. Hij was zelfstandig dus had hij geen bedrijfwagen, nu krijgt hij die wel. Een Saab 95.

Slechte wagen: lelijk langs buiten, heeft rare dingen. Contactsleutel zit op de plaats waar normaal je handrem zit, je moet de wagen in achteruit zetten om de sleutel eruit te kunnen nemen, om in achteruit te zetten moet je eerst de pook omhoog trekken. Claxonneert als je hem op slot doet. Om in te stappen moet je over een boord van 10cm. Heeft hoofdsteunen zonder gaten in zodat je niks kan zien als je achteraan zit. En als je een kotser bent: de zetels vooraan zijn megabreed en hoog. Dus je kan niks zien.

We hebben nu wel 3 wagens thuis. :lol: Een Mercedes A, een Opel Frontera 4x4 en nu dus die Saab95.

KVDracer


Dit is de wagen van mijn broer.


Dit is de wagen van mij pa, maar dan standaard en niet zo sportief.



Dit is mijn wagen sinds een maand of drie. juist andere velgen bij mij

raikkonen18


Mikacouli

hmmmmm, beetje een overdreven spoiler als je het mij vraagt. :?

raikkonen18

valt wel mee hoor die andere passen niet bij het model daarom en deze sluit aan op het model :wink:

Eric

Citaat van: raikkonen18valt wel mee hoor die andere passen niet bij het model daarom en deze sluit aan op het model :wink:

Diene vleugel achteraan is die van cesnavliegtuig?  :lol:  :wink:

Schone wagen hoor, met een Mazda zal je normaal weinig tot geen probleem kennen. :wink:

raikkonen18

Citaat van: eric
Citaat van: raikkonen18valt wel mee hoor die andere passen niet bij het model daarom en deze sluit aan op het model :wink:

Diene vleugel achteraan is die van cesnavliegtuig?  :lol:  :wink:

Schone wagen hoor, met een Mazda zal je normaal weinig tot geen probleem kennen. :wink:
jja ik zeg ook smaken veschillen gelukkig .maar voor de rest hij roest totaal niks en er gaat ook bijna niks kapot behalve banden en uitlaatje he

Martin

Fiat Bravo, een leenwagen.
Mijn Saxo staat bij een autoherstelbedrijf.
Voor de schade aan de deur van de diefstal van mijn autoradio.

Koop deze wagen nooit als 2de hands, een butwagen.
Ik moet er twee dagen mee rijden.
Het kreng is niet op gang te krijgen.

meatball

When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

M3 uit 2002, met zijschade gekocht en met een vriend (schadehersteller) weer topfit gemaakt.
Some things are too important to be left in the past.

KVDracer

Van vorige zomer toer ik rond in een BMW M3 cabrio van '96.