Misbaksels

Gestart door Eric, 01 januari 2004 - 23:01:45

« vorige - volgende »

Zeeuw

Moderne BMW's vallen ook niet direct in de smaak bij mij. Het steeds groter worden van de nieren komt het ontwerp vaak niet echt ten goede. Als ik reacties her en der lees ben ik ook niet de enige bemerk ik.

Wings

Ik vind auto's vooral duur worden. Ik heb laatst een MINI samengesteld, wel een JWC en één uit de hoogste klasse maar het blijft een MINI 3-deurs, ik schrok van een prijskaartje van bijna 70.000 piek. Dat zijn 155.000 guldens. Voor een MINI. Dan schrik ik wel even en krab ik mijzelf achter de oren. Is dit het nog wel?

Mickey

Ik schrik van mensen die nog in guldens omrekenen. ;D


 ;)

Hoi Wings!

Sabai

Citaat van: Wings op 04 november 2023 - 11:36:14Ik vind auto's vooral duur worden. Ik heb laatst een MINI samengesteld, wel een JWC en één uit de hoogste klasse maar het blijft een MINI 3-deurs, ik schrok van een prijskaartje van bijna 70.000 piek. Dat zijn 155.000 guldens. Voor een MINI. Dan schrik ik wel even en krab ik mijzelf achter de oren. Is dit het nog wel?

Nee dat is van de zotte! En het ook niet waard i.m.o.


Robbert65

Eerst een stukkie mee rijden en dan oordelen, misschien is het wel een wonder op wieltjes?!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel