bril of niet

Gestart door viperke82, 16 februari 2004 - 11:52:04

« vorige - volgende »

draag je een bril?

ja
13 (31.7%)
nee
28 (68.3%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 16 februari 2004 - 11:52:04

Alan Blues

's Avonds kijk ik wel door andere glazen...

Duvelglazen...  :wink:

Racegirl

Citaat van: viperke82
Citaat van: RacegirlGeen van beide, zie perfect! Maar horen is iets anders  :roll:

horen of luisteren?  :wink:  :lol:  :lol:

Luisteren lukt nog goed, alst interessant is natuurlijk, anders doen we maar alsof he  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Racegirl

Citaat van: Alan Blues's Avonds kijk ik wel door andere glazen...

Duvelglazen...  :wink:

Daardoor zal je wel troebel zien! En naarmate de avond vordert ook nog eens dubbel!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Doefie

Ik draag geen bril. Ik zie alles nog goed genoeg en als 'k iets niet kan lezen vraag ik het wel aan iemand...

Citaat van: razzle_dazzlede enige bril die ik dagelijks gebruik is de wc-bril  :wink:. kzou eigenlijk wel eentje moeten hebben want heb soms moeite om zaken te lezen :?

Ja, een wc-bril helpt niet echt bij het lezen  :wink:

Citaat van: racegirlLuisteren lukt nog goed, alst interessant is natuurlijk, anders doen we maar alsof he  :wink:  

Altijd mooi lachen en jaknikken  :lol:

MS Fan

Citaat van: Alan BluesIk moet een bril dragen om tv te kijken en om auto te rijden. Maar meestal hou ik hem gewoon aan. Behalve onder de douche en als ik slaap... ;)

Ik sluit met hier bij aan  8)
A sick mind is a true delight ...

jw83

beetje late reactie, maar ik draag al 8 jaar een bril en met mijn 2e montuur bezig

die heb ik sinds 1e week januari en gisteren kwam de mentor er pas achter  :shock:

Jasper

Citaat van: razzle_dazzlede enige bril die ik dagelijks gebruik is de wc-bril  :wink:. kzou eigenlijk wel eentje moeten hebben want heb soms moeite om zaken te lezen :?
Gebruik je die wc-bril om op te plassen? ;)

En als je zegt "kzou eentje moeten hebben", heb je het dan over een wc-bril of een gewone bril? :lol: :P

razzle_dazzle

Citaat van: Jasper
Citaat van: razzle_dazzlede enige bril die ik dagelijks gebruik is de wc-bril  :wink:. kzou eigenlijk wel eentje moeten hebben want heb soms moeite om zaken te lezen :?
Gebruik je die wc-bril om op te plassen? ;)

En als je zegt "kzou eentje moeten hebben", heb je het dan over een wc-bril of een gewone bril? :lol: :P

nee ik gebruik die wc bril om erdoor te kijken  :P...tis toch de periode van carnaval zeker e   :lol:.

Jasper

Ik plas door een wc-bril, niet erop. Daar had ik het over. Ik had gehoopt dat je ja had gezegd. :)

Bruno

Ben net terug van de oogarts -> moet dus ook beginnen brillen.

Heb wat last met ver zicht, vooral als er tijdens een cursus wat op het bord staat en ik zit er iets te ver van af.


Rechts - 1.0 en links - 0.75

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Rippie

Alleen als ik in de auto zit draag ik soms een bril. Vergeet dat eigenlijk nog te vaak, maar mijn ogen zijn dan ook niet zo slecht he. Maar voor de rest draag ik er nooit ene.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst