bril of niet

Gestart door viperke82, 16 februari 2004 - 11:52:04

« vorige - volgende »

draag je een bril?

ja
13 (31.7%)
nee
28 (68.3%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 16 februari 2004 - 11:52:04

viperke82

ik zou wel eens willen weten wie hier een bril draagt en wie niet.

laat ook weten of je verziend of bijziend bent en hoelang je hem al draagt.

ik ben bijziend en draag al 9 jaar een bril, kben ondertussen wel aan men tweede montuur.

Scuderia Ferrari

Sinds 2 maanden lensdragend ;)

FerrariMan


Schumi nr1

Ik draag bril noch lenzen.

Soms wel een zonnebril 8)  8)

Alan Blues

Ik moet een bril dragen om tv te kijken en om auto te rijden. Maar meestal hou ik hem gewoon aan. Behalve onder de douche en als ik slaap... ;)

sledge

Nee, geen bril hier (noch lenzen  :wink: )
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Bjorn

Draag sinds mijn tweede leerjaar een bril. Ik ben nu 24. Reken zelf maar uit, het is al een hele tijd. Ben bijziend of verziend? Ik vergeet dat steeds...  :oops:  8) Ik denk verziend, want als m'n ogen verslechteren zie ik de letters op de borden langs de weg niet meer goed.

Ik zit nu met beide ogen dicht bij de -7. Dat is niet al te best!!  :roll:

Iemand al een laserbehandeling geprobeerd?
De Mens: In Het Gras![/color]

JimPunkRawker

geen bril of contactlenzen voor mij. eigenlijk zou ik er wel een moeten hebben. het zou niet veel zijn maar een beetje verziend ben ik wel. maar kvind het de moeite nog niet om er een aan te schaffen.  :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Alan Blues

Citaat van: BjornDraag sinds mijn tweede leerjaar een bril. Ik ben nu 24. Reken zelf maar uit, het is al een hele tijd. Ben bijziend of verziend? Ik vergeet dat steeds...  :oops:  8) Ik denk verziend, want als m'n ogen verslechteren zie ik de letters op de borden langs de weg niet meer goed.

Ik zit nu met beide ogen dicht bij de -7. Dat is niet al te best!!  :roll:

Iemand al een laserbehandeling geprobeerd?

Een vriend van mij heeft een laserbehandeling gedaan en is er zeer blij mee. Zijn ogen zullen de komende 20 jaar niet verslechteren. Maar het heet hem wel €2000 gekost.  :?

Maar als ik me goed herinner heeft Geert hier ook al eens iets over geschreven en was hij niet zo positief.

Lender

geen bril noch lenzen
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Raikkie

Geen bril / geen lenzen , maar ergens hier in huis ligt wel een bril van mij die ik nie meer aandoe (roze enzo :? ). Eerlijk gezegd zou het wel beter zijn van die aan te doen, want op school heb ik soms wel problemen  :wink:

Kimi

Geen bril, maar ik zou wel eens naar de dokter moeten gaan want tegenwoordig kan ik soms de letters op het bord niet meer lezen  :?

Ramses

Geen bril, wel een zonnebril 8)

Jasper

Een bril om ver te zien heb ik. Dus op het bord in de klas, en als ik tv kijk. Verder niet.

Ik probeer die bril ook zoveel mogelijk af te laten, je ogen verslechteren er alleen maar door. :roll:

Mikacouli

Hier staat geen bril op m'n neus.