Autosalon brussel.

Gestart door Mikacouli, 14 januari 2004 - 14:09:05

« vorige - volgende »

Raikkie

Citaat van: eric
Citaat van: Wutputt
Citaat van: MikacouliGeen McLaren? :cry:  :cry:
Buiten de SLR niet nee.
Maar je bedoelde zeker de MP-18 of MP-19? Jammer genoeg niet aanwezig. :(

Hebben die daar ooit al gestaan eigenlijk?

Een paar jaar geleden stond er toch een McLaren van Hakkinen ? Zo ne uitgebeelde pitstop (of hoe zegt ge datte  :?:  :oops: )

Mikacouli

Citaat van: Raikkie
Citaat van: eric
Citaat van: Wutputt
Citaat van: MikacouliGeen McLaren? :cry:  :cry:
Buiten de SLR niet nee.
Maar je bedoelde zeker de MP-18 of MP-19? Jammer genoeg niet aanwezig. :(

Hebben die daar ooit al gestaan eigenlijk?

Een paar jaar geleden stond er toch een McLaren van Hakkinen ? Zo ne uitgebeelde pitstop (of hoe zegt ge datte  :?:  :oops: )

Yep,dat was in het jaar 2000.2 edities geleden dus.Daarmee dat ik dacht dat ie er nu zou staan.

Racegirl

Citaat van: WebMachine
Citaat van: MikacouliDonderdag is het weer zo ver.Wie gaat er allemaal?Ikzelf ga zondag.Ga er vroeg staan want er zal veel volk zijn.Ik kan haast niet meer wachten.Al die prachtige wagens. :shock: En natuurlijk niet vergeten dat er F1 wagens zullen staan want dat is de grootste reden dat ik ga.Maar anders zou ik ook gaan natuurlijk.

Ik wil heel graag gaan, maar ik kan niet.
Examens

Ik kan ook niet door de examens  :evil:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jonas

foto's van f1-wagens in het autosalon?
iemand?
www.f1-geschiedenis.be
----------------
Schumi World Champion in 1994-1995-2000-2001-2002-2003-2004
----------------
But Senna stays the best !!!!

Mikacouli

Citaat van: F1Planetfoto's van f1-wagens in het autosalon?
iemand?

http://www1.kliks.nl/12-adframe.php?12f1pit&0100&00&1&12090

Kimi

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: F1Planetfoto's van f1-wagens in het autosalon?
iemand?

http://www1.kliks.nl/12-adframe.php?12f1pit&0100&00&1&12090

Ik zie enkel een reclameboodschap  :?

Raikkie

Donderdagavond ben ik dus dankzij deze supergeweldigeformidabele site naar het Autosalon geweest  :wink: Eerst erg lang in de file gestaan , dan nog een kwartiertje moeten stappen voor we er waren, dan aangeschoven in de lange rij voor de inkom  :P Maar dan eindelijk binnen  :D  Veel sjieke auto's en motorfietsen gezien , veel mensen gezien , beetje geld opgedaan (aan tshirts :D ) Ik vond het dit jaar echt de moeite , echt veel sjieke bakken gezien  :o  :D  Mercikes f1pits  8)

Ik zie ook enkel de reclameboodschap  :wink:

razzle_dazzle

Citaat van: RaikkieDonderdagavond ben ik dus dankzij deze supergeweldigeformidabele site naar het Autosalon geweest  :wink: Eerst erg lang in de file gestaan , dan nog een kwartiertje moeten stappen voor we er waren, dan aangeschoven in de lange rij voor de inkom  :P Maar dan eindelijk binnen  :D  Veel sjieke auto's en motorfietsen gezien , veel mensen gezien , beetje geld opgedaan (aan tshirts :D ) Ik vond het dit jaar echt de moeite , echt veel sjieke bakken gezien  :o  :D  Mercikes f1pits  8)

Ik zie ook enkel de reclameboodschap  :wink:

emoticonverslaafde  :roll:  :twisted:  :evil:  :wink:  :cry:  :oops:  :P  :x  :shock:  :?  8)  :lol:  :o  :(  :)  :D

McChouffe

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: RaikkieDonderdagavond ben ik dus dankzij deze supergeweldigeformidabele site naar het Autosalon geweest  :wink: Eerst erg lang in de file gestaan , dan nog een kwartiertje moeten stappen voor we er waren, dan aangeschoven in de lange rij voor de inkom  :P Maar dan eindelijk binnen  :D  Veel sjieke auto's en motorfietsen gezien , veel mensen gezien , beetje geld opgedaan (aan tshirts :D ) Ik vond het dit jaar echt de moeite , echt veel sjieke bakken gezien  :o  :D  Mercikes f1pits  8)

Ik zie ook enkel de reclameboodschap  :wink:

emoticonverslaafde  :roll:  :twisted:  :evil:  :wink:  :cry:  :oops:  :P  :x  :shock:  :?  8)  :lol:  :o  :(  :)  :D

:lol:  :lol:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Bruno

Citaat van: F1Planetfoto's van f1-wagens in het autosalon?
iemand?

U vraagt:







Niet bepaald in voorkeursvolgorde.  :wink:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Wutputt

Citaat van: F1Planetfoto's van f1-wagens in het autosalon?
iemand?
Er stonden 2 weken geleden enkele op de site (http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P3076_0_1_70).
Als je wilt kan ik de grotere versies uploaden. Maar momenteel gaat dit nog niet, want mijn webspace is precies overleden...
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.