Dit gaat het worden

Gestart door Eric, 27 januari 2004 - 22:07:01

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: MartinHele mooie wagen. Daar kan je mee aankomen.
Welk type is het precies?
Een 9-3 of 9-5?

de 9³

Martin

Citaat van: eric
Citaat van: MartinHele mooie wagen. Daar kan je mee aankomen.
Welk type is het precies?
Een 9-3 of 9-5?

de 9³

En welke uitrusting precies.
Kan ik eens kijken wat die wagen in Nederland kost.
Een Linear, Arc, Vector of Aero?
En welke moter?
Ze gaan van 122 tot 210 PK.

Eric

122 pk, hier in België alleen als linear te verkrijgen voorlopig, pas in april de andere versies.

opties: verwarmde lederen zetels, karkit gsm, 17" velgen, radio/cd speler met 13 luidsprekers, Aerokit en verlaging

Ramses

Citaat van: eric122 pk, hier in België alleen als linear te verkrijgen voorlopig, pas in april de andere versies.

opties: verwarmde lederen zetels, karkit gsm, 17" velgen, radio/cd speler met 13 luidsprekers, Aerokit en verlaging

uhm Eric, lees ik dat goed: 13 luidsprekers  :shock:
Ik stel het met "slechts" 6

Eric

Citaat van: Ramses
Citaat van: eric122 pk, hier in België alleen als linear te verkrijgen voorlopig, pas in april de andere versies.

opties: verwarmde lederen zetels, karkit gsm, 17" velgen, radio/cd speler met 13 luidsprekers, Aerokit en verlaging

uhm Eric, lees ik dat goed: 13 luidsprekers  :shock:
Ik stel het met "slechts" 6

Tja, ik wil nu eenmaal een stevige brok muziek...komt er ook nog bij...twee subwoofers die nu in de Pug zitten :oops:

Ramses

Citaat van: eric
Citaat van: Ramses
Citaat van: eric122 pk, hier in België alleen als linear te verkrijgen voorlopig, pas in april de andere versies.

opties: verwarmde lederen zetels, karkit gsm, 17" velgen, radio/cd speler met 13 luidsprekers, Aerokit en verlaging

uhm Eric, lees ik dat goed: 13 luidsprekers  :shock:
Ik stel het met "slechts" 6

Tja, ik wil nu eenmaal een stevige brok muziek...komt er ook nog bij...twee subwoofers die nu in de Pug zitten :oops:

Dat wordt een VETTE wagen Eric! Kzal er eens op letten als ik een zwarte 9-3 zie pronken in het stadscentrum van Brugge :wink:

Martin

Citaat van: eric122 pk, hier in België alleen als linear te verkrijgen voorlopig, pas in april de andere versies.

opties: verwarmde lederen zetels, karkit gsm, 17" velgen, radio/cd speler met 13 luidsprekers, Aerokit en verlaging

Lease wagen of 34.050 euro (ex audio) uit eigen zak?
Deze wagen kan ik echt nooit betalen.

Eric

Citaat van: Martin
Citaat van: eric122 pk, hier in België alleen als linear te verkrijgen voorlopig, pas in april de andere versies.

opties: verwarmde lederen zetels, karkit gsm, 17" velgen, radio/cd speler met 13 luidsprekers, Aerokit en verlaging

Lease wagen of 34.050 euro (ex audio) uit eigen zak?
Deze wagen kan ik echt nooit betalen.

Nederland is veel duurder dan België  :wink:

Bjorn

Citaat van: eric
Citaat van: Martin
Citaat van: eric122 pk, hier in België alleen als linear te verkrijgen voorlopig, pas in april de andere versies.

opties: verwarmde lederen zetels, karkit gsm, 17" velgen, radio/cd speler met 13 luidsprekers, Aerokit en verlaging

Lease wagen of 34.050 euro (ex audio) uit eigen zak?
Deze wagen kan ik echt nooit betalen.

Nederland is veel duurder dan België  :wink:

Dat noemen ze nu nog eens 'de vraag ontwijken'...  :lol:
Schitterende wagen, wil ik wel es inzitten...  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

Wutputt

Mooie wagen!
300W audiosysteem precies -> zeer goede keuze ;)
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Roel

Welke job heb jij Eric? :)
God save Mclaren

Ramses

Je begrijpt toch eric, dat je door de aankoop van deze wagen je dienstwagen van f1pits moet afgeven he :wink:

Eric

Citaat van: RoelWelke job heb jij Eric? :)

bediende bij de stad Brugge, huisbewaarder om precies te zijn...

Eric

Citaat van: RamsesJe begrijpt toch eric, dat je door de aankoop van deze wagen je dienstwagen van f1pits moet afgeven he :wink:

Eindelijk verlost van mijn Trabantje :lol:

Martin

Citaat van: eric
Citaat van: RamsesJe begrijpt toch eric, dat je door de aankoop van deze wagen je dienstwagen van f1pits moet afgeven he :wink:

Eindelijk verlost van mijn Trabantje :lol:

Ja shit, dat word mijn 'nieuwe' wagen.
Bedankt Eric voor dat afgetrapte ding. :lol:  :lol:
Volgend jaar wil ik die Saab wel in een goede staat krijgen.  8)  8)