Nominatie voor Sporttrofee 2003

Gestart door Jasper, 30 december 2003 - 20:33:00

« vorige - volgende »

Jasper

Ik kreeg vandaag een brief van de Sportraad van Duffel. 'Aan de personen die een kampioenentitel behaalden of een bijzondere prestatie leverden.'

Op zaterdag 17 januari wordt de Sporttroffe 2003 van Duffel uitgereikt. Daar ben ik voor uitgenodigd, de receptie en de proclamatie.

Ik denk dat onze trainer onze club heeft opgegeven bij de gemeente. De kans dat ik die trofee krijg is nihil, maar de kans dat we met onze club een speciale vermelding krijg schat ik hoog in. Wij waren immers de beste trampolineclub van België dit jaar!

8) 8) :) :)

Racegirl

Dikke proficiat!
Heb die trampolinespringers bezig gezien op Canvas, echt indrukwekkend!!!!

En misschien mag jij binnen enkele jaren ook wel een trofee ontvangen  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Leuk voor je club Jasper.

Zoals Racegirl heb ik ook een stuk gezien op canvas...wel mooi om eens te zien, maar ik bgrijp er niet zoveel van; :oops:

Jasper

Hehe.

Damien Debecker sprong op het Gymgala tamelijk los voor zijn doen... Normaal is hij veel gespannener.

Jasper

Tof iedereen van de club heeft een beker gekregen. :) De winnaars op wedstrijd een grotere dan de anderen maar ik heb er toch ook een. :) :) :)

Mijn eerste. :D :D

Alan Blues

Citaat van: JasperTof iedereen van de club heeft een beker gekregen. :) De winnaars op wedstrijd een grotere dan de anderen maar ik heb er toch ook een. :) :) :)

Mijn eerste. :D :D

Proficiat, Jasper!!!! Koester die eerste maar goed! Ik hoop voor jou dat er nog veel volgen!!  8)  8)  8)

Racegirl

Citaat van: JasperTof iedereen van de club heeft een beker gekregen. :) De winnaars op wedstrijd een grotere dan de anderen maar ik heb er toch ook een. :) :) :)

Mijn eerste. :D :D

Dikke proficiat! Je moet ergens beginnen he, en de eerste is de mooiste :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Lender

www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Raikkie

Proficiat  :wink: en laat het zeker niet de laatste beker worden hé  :D

Mikacouli

Alle proficiat he Jasper.Veel plezier ermee. :wink:

Martin

Goed gedaan Jasper.
Ik weet nog dat ik mijn eerste beker kreeg bij het slotracen.
Dol gelukkig was ik.
Inmiddels heb ik 157 bekers dus valt het nu tegen als ik er geen krijg.

Racegirl

Citaat van: MartinGoed gedaan Jasper.
Ik weet nog dat ik mijn eerste beker kreeg bij het slotracen.
Dol gelukkig was ik.
Inmiddels heb ik 157 bekers dus valt het nu tegen als ik er geen krijg.

157  :shock:  Proficiat!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

sledge

Ik heb bij de diplomauitreiking de hoofdvogel afgeschoten: Trofee voor Doorzetting en spontaniteit gekregen door De padt, burgemeester van Geraardsbergen. Kan tellen hé  :wink:  8)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Lender

Citaat van: sledgeIk heb bij de diplomauitreiking de hoofdvogel afgeschoten: Trofee voor Doorzetting en spontaniteit gekregen door De padt, burgemeester van Geraardsbergen. Kan tellen hé  :wink:  8)

opschepper :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Martin

Citaat van: Racegirl
Citaat van: MartinGoed gedaan Jasper.
Ik weet nog dat ik mijn eerste beker kreeg bij het slotracen.
Dol gelukkig was ik.
Inmiddels heb ik 157 bekers dus valt het nu tegen als ik er geen krijg.

157  :shock:  Proficiat!

159. Gisteren weer een eerste plaats en derde plaats in Uden gehaald.
Brabants kampioenschap.
1/24 Sidedam, Group 15 en Group 12.