Blessures

Gestart door Jasper, 22 januari 2004 - 19:27:54

« vorige - volgende »

sledge

Citaat van: JasperKim Bauer, Sledge? :)


Nee, Elisha Cutbert  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Lender

Citaat van: sledgeEnkel eens zwaar verstuikt tijdens het voetbal (Ik val in tijdens een hoekshop, scoor na 2 seconden op het veld te staan, de tegenstanders trappen af, ik loop naar de bal en verstuik m'n voet. Na 1.5 minuut was ik alweer van het veld gedragen  :lol: )

Verder eens een bot in m'n pols gebarsten tijdens een bokspartijtje op een wat volgens mij met bladeren gevulde vuilniszak was. Wist ik dat er metaal inzat  :? Ik heb een maand met pijn rondgelopen, toe ik eindelijk plakken liet nemen. Volgens de dokter was het reeds te laat voor gips  :lol:

thats my brother :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

sledge

Citaat van: Lender
Citaat van: sledgeEnkel eens zwaar verstuikt tijdens het voetbal (Ik val in tijdens een hoekshop, scoor na 2 seconden op het veld te staan, de tegenstanders trappen af, ik loop naar de bal en verstuik m'n voet. Na 1.5 minuut was ik alweer van het veld gedragen  :lol: )

Verder eens een bot in m'n pols gebarsten tijdens een bokspartijtje op een wat volgens mij met bladeren gevulde vuilniszak was. Wist ik dat er metaal inzat  :? Ik heb een maand met pijn rondgelopen, toe ik eindelijk plakken liet nemen. Volgens de dokter was het reeds te laat voor gips  :lol:

thats my brother :lol:  :lol:

Zwijg, mankepoot  :wink:  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Lender

Citaat van: sledge
Citaat van: Lender
Citaat van: sledgeEnkel eens zwaar verstuikt tijdens het voetbal (Ik val in tijdens een hoekshop, scoor na 2 seconden op het veld te staan, de tegenstanders trappen af, ik loop naar de bal en verstuik m'n voet. Na 1.5 minuut was ik alweer van het veld gedragen  :lol: )

Verder eens een bot in m'n pols gebarsten tijdens een bokspartijtje op een wat volgens mij met bladeren gevulde vuilniszak was. Wist ik dat er metaal inzat  :? Ik heb een maand met pijn rondgelopen, toe ik eindelijk plakken liet nemen. Volgens de dokter was het reeds te laat voor gips  :lol:

thats my brother :lol:  :lol:

Zwijg, mankepoot  :wink:  :lol:

ik kan er wel nie aan doen dak ne klompvoet heb hé, gij kunt u stommiteiten wel verhelpen of vermijden :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Ramses

Kapotte knieën van badminton. Ik kan ervan meespreken. Dit seizoen nog geen enkel tornooi gespeeld. Ik was 3 maanden out :(  :?

Racegirl

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: Racegirlen buiten die pols gerekend: beenvliesonstekingen, groeischijf in voet gebroken met basketten, onlangs nog een nekletsel en hersenschudding overgehouden aan voetbalmatch, maar vervelende nekband mag nu eindelijk terug de kast in! Enige jaren geleden pols gebroken door paardrijden.
Dat ist ongeveer!
Wat doe je allemaal als je aan het sporten bent? :? :?

Niks speciaals  :oops:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Bjorn

Citaat van: RamsesKapotte knieën van badminton. Ik kan ervan meespreken. Dit seizoen nog geen enkel tornooi gespeeld. Ik was 3 maanden out :(  :?

Leg me eens het verband uit tussen kapotte knieën en badminton!?!
Als ik badminton heb ik vooral last van mijn onderrug door het krommen van je rug als je een hoge 'pluim' moet terugslaan...  :?  (Ja, ik ben amateur...)
De Mens: In Het Gras![/color]

Ramses

Badminton is een springsport. En heel belastend voor de knien want je moet meer dan eens springen (steeds bij een verre shuttle, om de wisselsprong te doen) Het eerste waar je normaal gezien last van zal hebben als je (intensief) badminton speelt zjin spierontstekingen aan je knien.

Bjorn

Citaat van: RamsesBadminton is een springsport. En heel belastend voor de knien want je moet meer dan eens springen (steeds bij een verre shuttle, om de wisselsprong te doen) Het eerste waar je normaal gezien last van zal hebben als je (intensief) badminton speelt zjin spierontstekingen aan je knien.

Conclusie: Ik spring niet genoeg.  :lol:
Bedankt voor de uitleg!  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Mijn sportblessure dan...HEEEEEEEL lang geleden :lol:  :wink: , tijdens een wedstrijdje handbal heeft de turnleraar een bal naar mij gegooid, ik wou als doelman de straffe uithangen en de bal vangen...wist ik veel dat die klojo uit volle macht ging gooien, gevolg duim uit de kom... :?

s'avonds naar het hospitaal en daar heeft de doktor door een verkeerde handeling om nog eens gebroken ook... :?

Ramses

Citaat van: Bjorn
Als ik badminton heb ik vooral last van mijn onderrug door het krommen van je rug als je een hoge 'pluim' moet terugslaan...

Even een tip: altijd zorgen dat de shuttle voor je is. Zo hoef je je rug niet te krommen, en kan je veel beter de shuttle terugslaan :wink:

Jasper

Nog eens opduiken... Ik zit denk ik met een verrekking in mijn kuitspier. Ik zou niet weten vanwaar ik die heb en ik ben ook nog niet bij een dokter geweest dus ik weet niet of het een verrekking is of een scheurtje. Gisteren is het mij het eerst opgevallen. De laatste trampotraining was zaterdag, dus daar kan het niet van zijn. Dinsdag had ik coopertest (zo ver mogelijk lopen in 12 minuten). Dus ofwel is het daarvan, ofwel misschien door een slechte houding bij het zitten/slapen/...

Ik zou het niet weten maar ondertussen heb ik er zelfs al last van als ik gewoon stap. Van de trap gaan doe ik zoveel mogelijk op één been want dat doet nog meer zeer.

Kleine verrekkinkjes heb ik al dikwijls gehad, vooral bovenaan in de rug (krijg je snel als je slecht neerkomt op de trampoline), maar daar had ik nooit zoveel last van en die gingen na 2-3 dagen over.

Elke keer als ik een tijd op een stoel gezeten heb (les, eten, leren, PC...) en dan rechtsta, doet het weer meer pijn dan de vorige keer. Ik hoop dat het snel vanzelf overgaat. :(