moons met oortje

Gestart door Lender, 17 januari 2004 - 14:13:35

« vorige - volgende »

kan dit of niet?

ja
5 (62.5%)
nee
3 (37.5%)

Totaal aantal stemmen: 7

Poll gesloten: 17 januari 2004 - 14:13:35

Lender

Jan Moons speelde tijden de westrijd tegen Brugge met een oortje, zodat hij instructies kon opvolgen van hulptrainer. Wat vinden jullie van dit? Kan dit, of kan dit niet?

Voor mij kan dit nit, als keeper denk ik toch dat je zelf je intuitie moet volgen, en zo een hele wedstrijd naar dat gezaag te luisteren, zou ik niet volhouden :?
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Citaat van: LenderJan Moons speelde tijden de westrijd tegen Brugge met een oortje, zodat hij instructies kon opvolgen van hulptrainer. Wat vinden jullie van dit? Kan dit, of kan dit niet?

Voor mij kan dit nit, als keeper denk ik toch dat je zelf je intuitie moet volgen, en zo een hele wedstrijd naar dat gezaag te luisteren, zou ik niet volhouden :?
Ofwel gebruikt iedereen het ofwel niemand.

Schumi nr1

Ik zie hier geen probleem in, de anderen moeten het maar niet laten.

Scuderia Ferrari

De bondcoach van het Nederlands hockey dameselftal heeft ze al gebruikt. Ze zijn alleen meteen daarna verboden door de FIH

razzle_dazzle

Citaat van: LenderJan Moons speelde tijden de westrijd tegen Brugge met een oortje, zodat hij instructies kon opvolgen van hulptrainer. Wat vinden jullie van dit? Kan dit, of kan dit niet?

Voor mij kan dit nit, als keeper denk ik toch dat je zelf je intuitie moet volgen, en zo een hele wedstrijd naar dat gezaag te luisteren, zou ik niet volhouden :?

Moet kunnen maar ik betwijfel of ander teams het gaan overnemen. Lijkt mij nie echt een betere methode  :roll:. Waarom staat er anders nog een trainer om richtlijnen door te geven :? , lijkt mij eerder een keeper uit concentratie te brengen

Racegirl

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: LenderJan Moons speelde tijden de westrijd tegen Brugge met een oortje, zodat hij instructies kon opvolgen van hulptrainer. Wat vinden jullie van dit? Kan dit, of kan dit niet?

Voor mij kan dit nit, als keeper denk ik toch dat je zelf je intuitie moet volgen, en zo een hele wedstrijd naar dat gezaag te luisteren, zou ik niet volhouden :?

Moet kunnen maar ik betwijfel of ander teams het gaan overnemen. Lijkt mij nie echt een betere methode  :roll:. Waarom staat er anders nog een trainer om richtlijnen door te geven :? , lijkt mij eerder een keeper uit concentratie te brengen

Volledig mee eens!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.