Persoonlijke uitnodiging.

Gestart door Martin, 07 januari 2004 - 22:02:15

« vorige - volgende »

Martin

Ik heb er weer een. Een uitnodiging.
Zaterdag 24 januari mag ik een proefrit maken in de hybride Toyota Prius. Onder het genot van een hapje en een drankje.
Als een van de eerste Nederlanders in deze unieke wagen.

Later lees je meer.

Eric

Citaat van: MartinIk heb er weer een. Een uitnodiging.
Zaterdag 24 januari mag ik een proefrit maken in de hybride Toyota Prius. Onder het genot van een hapje en een drankje.
Als een van de eerste Nederlanders in deze unieke wagen.

Later lees je meer.

Het gaat bergaf met je, Martin...verleden mocht je nog genieten van de Porsche Cayene en nu moet je het stellen met Toyota :wink:

McChouffe

Citaat van: eric
Citaat van: MartinIk heb er weer een. Een uitnodiging.
Zaterdag 24 januari mag ik een proefrit maken in de hybride Toyota Prius. Onder het genot van een hapje en een drankje.
Als een van de eerste Nederlanders in deze unieke wagen.

Later lees je meer.

Het gaat bergaf met je, Martin...verleden mocht je nog genieten van de Porsche Cayene en nu moet je het stellen met Toyota :wink:

Ik zou eerder zeggen dat het beter gaat. Van Duitse makelij naar Japanse makelij. Nu is hij tenminste zeker dat hij z'n testrit kan afmaken  :wink:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachine
Citaat van: eric
Citaat van: MartinIk heb er weer een. Een uitnodiging.
Zaterdag 24 januari mag ik een proefrit maken in de hybride Toyota Prius. Onder het genot van een hapje en een drankje.
Als een van de eerste Nederlanders in deze unieke wagen.

Later lees je meer.

Het gaat bergaf met je, Martin...verleden mocht je nog genieten van de Porsche Cayene en nu moet je het stellen met Toyota :wink:

Ik zou eerder zeggen dat het beter gaat. Van Duitse makelij naar Japanse makelij. Nu is hij tenminste zeker dat hij z'n testrit kan afmaken  :wink:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Martin

Afgelopen jaar ook met een Audi TT testgereden.
Die Toyota lijkt mij een leuke ervaring.
Een Hybride wagen, nog nooit in gereden.
Eens moet de eerste keer zijn.