Rivaldo

Gestart door razzle_dazzle, 06 januari 2004 - 19:56:15

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Rivaldo 1 jaar bij Cruzeiro:

Rivaldo (31) gaat van AC Milaan naar de Braziliaanse
landskampioen Cruzeiro Belo Horizonte...terug naar
de heimat dus. Hij heeft een contract tot eind 2004.


Toch zonde dat zo een speler niet optimaal kan gebruikt worden bij ac milaan :? Ik hoop alleszins dat hij gauw terug om de Europese velden te bewonderen zal zijn :cry:

Racegirl

Hij kan iets dat is een feit, maar krijgt geen kans om het te tonen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

razzle_dazzle

Citaat van: RacegirlHij kan iets dat is een feit, maar krijgt geen kans om het te tonen!

mja is ook wel begrijpelijk he...de leuze luidt never change a winning team ...en aangezien AC Milan de champ/ league vorig seizoen won is vrij normaal...blijft toch spijtig :(

Raikkonen MASTER

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: RacegirlHij kan iets dat is een feit, maar krijgt geen kans om het te tonen!

mja is ook wel begrijpelijk he...de leuze luidt never change a winning team ...en aangezien AC Milan de champ/ league vorig seizoen won is vrij normaal...blijft toch spijtig :(

Hij is 31, Kaká een pak jonger en misschien evenveel talent en toekomst als Rivaldo.
Dan is het normaal dat ze voor Kaka kiezen, maar inderdaad jammer dat we hem niet meer terugzien op de Europese velden :(
Maar ja wie weet, Chelsea heeft geld :)

Doefie

Chelsea zal Rivaldo nooit aannemen, hoe spijtig het ook is...

Ik zag hem in ieder geval graag spelen, maar dienen Hollander bij Barcelona heeft het voor hem verknoeid :? Bwa, hij zal nog wel in de Braziliaanse nationale ploeg te zien zijn.