Brugge overwintert in Europa!

Gestart door Jakke Jr, 09 december 2003 - 23:36:01

« vorige - volgende »

Jakke Jr

YES !!!!!

Brugge verslaat Ajax en speelt na nieuwjaar in de Uefa Cup.
Jammer dat Milan zich heeft laten aftroeven door Celta de Vigo ... vooral jammer voor Ajax, want zij liggen nu uit de Europese competities.

Dit was genieten en bibberen tegelijkertijd.
Een overwinning op fysiek en karakter!

8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Alan Blues

Oké, Jakke, ik dacht dat vanavond nog met jou te vieren maar je was er niet. Ik heb gewacht tot nu!!! Zeg nu niet dat dat het mijn schuld is dat ik zo laat in mijn bed lig... ;) ;) ;) ;)

Graptje, ik heb na mijn gitaarles de laatste 20 minuten nog gezien. Proficiat voor Brugge.

Maar ik hoop van harte dat Anderlecht straks (!) wel nog in de CL is. :)

Jasper

Zeer onverdiende zege van Vigo.

Club had met andere woorden de achtste finale van de CL moeten halen. :(

razzle_dazzle

Citaat van: JasperZeer onverdiende zege van Vigo.

Club had met andere woorden de achtste finale van de CL moeten halen. :(

Zeer mooie match, met een verdiende winnaar==> Club Brugge! Enerzijds een gevoel van euforie door het verslaan van Ajax en het Europese overwinteren anderzijds een gevoel van ontgoocheling doordat Celta kon winnen van het "B"-elftal van AC Milaan. Ik denk wel dat Milaan toch nog voor de overwinning is gegaan. Zeker toen ik de kansen zag die zij in de eerste helft crëerden! Toch een goede zaak voor het Belgisch voetbal :wink:

Racegirl

Rune Rune Lange O OOOO  :wink:

Zeer verdiend gewonnen, spijtig dat ze de volgende ronde van de CL missen, maar dan moeten ze maar eens in de UEFA CUP tonen wat ze waard zijn. 8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Een beetje gemengde gevoelens.Jammer dat we niet in CL zitten maar blij dat we in de uefa cup zitten.Weer afgesproken tussen die grote clubs.Ben zeker dat Milan en Vigo afgesproken hebben.Dat is zo met die grote clubs.
Maar ben al blij dat we voor Ajax gestrand zijn.en we hadden eigenlijk wel een moeilijke poele.

FerrariMan

Citaat van: MikacouliWeer afgesproken tussen die grote clubs.Ben zeker dat Milan en Vigo afgesproken hebben.Dat is zo met die grote clubs.

Ja he, en de grote ploegen spreken met elkaar af...op die manier moeten de grote ploegen in de 2de ronde weer tegen de grote ploegen. Dat zullen ze liever hebben dan...

Maar goed dat hier voetbalkenners zitten, dan kan ik hier terecht met al mijn vragen.  :lol:  :roll:

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: MikacouliWeer afgesproken tussen die grote clubs.Ben zeker dat Milan en Vigo afgesproken hebben.Dat is zo met die grote clubs.

Ja he, en de grote ploegen spreken met elkaar af...op die manier moeten de grote ploegen in de 2de ronde weer tegen de grote ploegen. Dat zullen ze liever hebben dan...

Maar goed dat hier voetbalkenners zitten, dan kan ik hier terecht met al mijn vragen.  :lol:  :roll:

Mss niet echt afgesproken maar ben er zeker van dat ze er niet meer voor gegaan zijn in de tweede helft.Die grote ploegen trekken meer aandacht dan de kleine  clubs.Zal altijd zo zijn.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: MikacouliWeer afgesproken tussen die grote clubs.Ben zeker dat Milan en Vigo afgesproken hebben.Dat is zo met die grote clubs.

Ja he, en de grote ploegen spreken met elkaar af...op die manier moeten de grote ploegen in de 2de ronde weer tegen de grote ploegen. Dat zullen ze liever hebben dan...

Maar goed dat hier voetbalkenners zitten, dan kan ik hier terecht met al mijn vragen.  :lol:  :roll:

Mss niet echt afgesproken maar ben er zeker van dat ze er niet meer voor gegaan zijn in de tweede helft.Die grote ploegen trekken meer aandacht dan de kleine  clubs.Zal altijd zo zijn.

Afgesproken ?

Nooit gehoord van 'geen risico's nemen' ?
Die mannen zitten in een zware competitie en zelfs een 'b-team' hoeft dan niet voluit te gaan. Om dat al afgesproken te noemen...

Mexico - Italië op het WK 2002, de laatste 15 min. van die wedstrijd nooit gezien ?

Martin

Ajax-vip trapt deur in

De politie in Brugge heeft rond de wedstrijd Club Brugge - Ajax (2-1) zes Amsterdammers aangehouden, onder wie volgens haar een ,,heel belangrijk persoon''. Die vermeende Ajax-vip had uit frustratie of balorigheid een deur ingetrapt.

De man weigerde een minnelijke schikking en loopt nu de kans zwaarder te worden beboet en een stadionverbod te krijgen.

,,We weten inmiddels wie hij is, maar hij is binnen Ajax absoluut onbekend'', benadrukte een woordvoerder van Ajax donderdag. ,,We betreuren het zeer dat de suggestie is gewekt dat het om een bestuurslid van Ajax ging. De man in kwestie komt zelfs uit Rotterdam.''

De politie pakte vier supporters dinsdagavond op omdat ze geen kaartje hadden, één ander wegens ordeverstoring. Zij sloot twee Brugse fans in wegens dronkenschap. De politie maakte woensdag bekend dat het voor, tijdens en na de wedstrijd betrekkelijk rustig is gebleven. Wel sneuvelde een dertigtal stoeltjes in het stadion.

Laurens

Club bRugge heeft wel een goede loting in de UEFA-cup tegen het onbekende Debrecen.

Racegirl

Citaat van: LaurensClub bRugge heeft wel een goede loting in de UEFA-cup tegen het onbekende Debrecen.

Of net niet, tegen grote clubs kunnen ze altijd net iets meer, tegen mindere ploegen (zoals Heusden-Zolder) dreigt het (soms) fout te lopen  :roll:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.