Barcelona - Barcelona: 8 tegen 8

Gestart door Doefie, 15 december 2003 - 17:48:55

« vorige - volgende »

Doefie

Derby van het schandaal

"Ik ben Guasch. Ik ben een Catalaan en ik wil me verontschuldigen voor de 'Derby van het schandaal' ". Zo opende de journalist van de Spaanse krant zijn verslag over de wedstrijd.

FC Barcelona - Espanyol Barcelona eindigde op een 3-1 stand en een spelersaantal van 8 tegen 8. Verdedigers die blunderde, doelmannen die slapstickmomenten kenden, fans die met elkaar op de vuist gingen en 6 spelers vroegtijdig onder de douche: een record in het Spaanse voetbal.

Bij Espanyol mochten De la Penya (fysiek aanvallen van de scheidsrechter), Lopo en Soldevilla voor affluiten het veld verlaten, bij FC was die eer weggelegt voor Marquez, Quaresma en Cocu.

Jordi Cruijff scoorde voor Espanyol, Patrick Kluivert scoorde tweemaal voor FC Barcelona.

Bron: Het Laatste Nieuws

Laurens

ik dacht dat het espanyol-barcelona was en niet barcelona-espanyol

Doefie

Ja, komt op 't zelfde neer. Zelfde stadion, zelfde ploege, zelfde spelers...  :roll:

Scuderia Ferrari

Citaat van: DoefieF1Ja, komt op 't zelfde neer. Zelfde stadion, zelfde ploege, zelfde spelers...  :roll:
Espanol speelt in een ander stadion!

Doefie

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: DoefieF1Ja, komt op 't zelfde neer. Zelfde stadion, zelfde ploege, zelfde spelers...  :roll:
Espanol speelt in een ander stadion!

Ook goe  :roll: . 't blijft toch dezelfde wedstrijd ? Met dezelfde spelers, toeschouwers, bankzitters, scheidsrechters, ploegen, ...  :roll: