guess the picture( alleen f1 natuurlijk)

Gestart door Lender, 13 december 2003 - 21:50:15

« vorige - volgende »

Lender

het is simpel. Je moet raden wie er aan het stuur it+ meestal nog andere info. diegene die raad mag natuurlijk beginnen. :wink:

Ik begin:



wie?
waar?
wanneer?
wagen?
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Schumi nr1

Ik wil niet vervelend beginnen doen, maar hoort dit niet bij de F1 kwisjes? :)

Een antwoord kan ik je niet geven, want 'k heb er geen gedacht van. :(

Lender

Citaat van: Schumi nr1Ik wil niet vervelend beginnen doen, maar hoort dit niet bij de F1 kwisjes? :)

kweetniet hoor, mij blijft het zelfde :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Doefie

Yardley McLaren M19 Ford-Cosworth DFV V8 - Denny Hulme (?)

Eric

bij deze verplaatst naar de F1-kwisjes

Martin


Doefie

Citaat van: MartinIk zie alleen maar een kruisje :?

Ik zal ook eerst alleen maar een kruisje, maar als ge de link probeert zie je de foto. Zo heb ik het toch gedaan...

Anonymous

Citaat van: DoefieF1Yardley McLaren M19 Ford-Cosworth DFV V8 - Denny Hulme (?)

Het is een mooie foto, maar erg veel verder zul je niet komen. Net als de 2004 Pirelli kalender: erg vaag.

Doefie

Citaat van: Anonymous
Citaat van: DoefieF1Yardley McLaren M19 Ford-Cosworth DFV V8 - Denny Hulme (?)

Het is een mooie foto, maar erg veel verder zul je niet komen. Net als de 2004 Pirelli kalender: erg vaag.

Op de achtervleugel is "Yardey", met de rollbar ervoor ---> Yardley
de rollbar leidt naar de jaren '70, met die enorm hoge rollbars. De voorvleugel, banden en sidepods leidt naar ergens ongeveer in het midden van de jaren '70. Ik wist gelukkig dat in de jare '70, voor Marlboro, McLaren gesponsord werd door Yardley. Gaan opzoeke wie er allemaal bij McLaren reed in '70. Ik koos uit 6 coureurs voor Denny Hulme (kan ook fout zijn), op een andere site gaan opzoeke hoe de McLaren toen eruitzag. Et voilà.


unknown

Die rollbar is toch eigenlijk een airbox en later gebruikten ze dat toch ook als rollbar.

Doefie

Citaat van: unknownDie rollbar is toch eigenlijk een airbox en later gebruikten ze dat toch ook als rollbar.

Ja. Ik heb de hedendaagse termen gebruikt  :wink:

unknown

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: unknownDie rollbar is toch eigenlijk een airbox en later gebruikten ze dat toch ook als rollbar.

Ja. Ik heb de hedendaagse termen gebruikt  :wink:
Idd, maar nu ist eigenlijk een rollbar/airbox hé. T heeft zowa twee functies.

Doefie

Airbox dat groot en stevig genoeg moet zijn om als rollbar te diene... Meer is dat eigelijk niet.

Anonymous

Nee, het is Peter Revson. Auto klopt. Helm en nummer niet.

Waar? Onmogelijk te zeggen.

Lender?

Doefie

Ik zie de nummer toch niet staan hoor  :? . Daarbij het kunnen Denny Hulme, Peter Gethin, Mark Donohue, David Hobbs, Peter Revson, Brian Redman of Jody Scheckter zijn zolang ge de nummer niet duidelijjk kunt zien.