guess the picture( alleen f1 natuurlijk)

Gestart door Lender, 13 december 2003 - 21:50:15

« vorige - volgende »

Eric

Jongens hou jullie aan het spel...

Volgens Lender is het nu aan Doefie om hier een foto te plaatsen met de nodige vragen bij. :wink:

Anonymous

Citaat van: ericJongens hou jullie aan het spel...

Volgens Lender is het nu aan Doefie om hier een foto te plaatsen met de nodige vragen bij. :wink:

Hou je aan het spel?
Ik heb Lender nog niet zien bevestigen dat 't goed is!

Anonymous

Citaat van: DoefieF1Ik zie de nummer toch niet staan hoor  :? . Daarbij het kunnen Denny Hulme, Peter Gethin, Mark Donohue, David Hobbs, Peter Revson, Brian Redman of Jody Scheckter zijn zolang ge de nummer niet duidelijjk kunt zien.

'k Heb de foto in Paint Shop Pro wat "enhanced".

'T lijkt op 14....dat zou Revson moeten zijn  :D

Anonymous

Citaat van: Anonymous
Citaat van: DoefieF1Ik zie de nummer toch niet staan hoor  :? . Daarbij het kunnen Denny Hulme, Peter Gethin, Mark Donohue, David Hobbs, Peter Revson, Brian Redman of Jody Scheckter zijn zolang ge de nummer niet duidelijjk kunt zien.

'k Heb de foto in Paint Shop Pro wat "enhanced".

'T lijkt op 14....dat zou Revson moeten zijn  :D

'k Heb net gevonden dat in '72 in Oostenrijk Revson met 14 reed, maar in ItaliĆ«.....Hulme   8)

Ga nu m'n aandacht naar de helm verleggen!

Anonymous

Citaat van: Anonymous
Citaat van: Anonymous
Citaat van: DoefieF1Ik zie de nummer toch niet staan hoor  :? . Daarbij het kunnen Denny Hulme, Peter Gethin, Mark Donohue, David Hobbs, Peter Revson, Brian Redman of Jody Scheckter zijn zolang ge de nummer niet duidelijjk kunt zien.

'k Heb de foto in Paint Shop Pro wat "enhanced".

'T lijkt op 14....dat zou Revson moeten zijn  :D

'k Heb net gevonden dat in '72 in Oostenrijk Revson met 14 reed, maar in ItaliĆ«.....Hulme   8)

Ga nu m'n aandacht naar de helm verleggen!

Mja, Oostenrijk '72..Revson....qua auto ben ik 't met Doeffie eens!

Lender

oplossing was: Yardly Mclaren, Oostenrijk,Peter Revson, 1972.
Doefie, jouw beurt :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Doefie


eppie

Een rood kruisje,en als ik hem met plakken en kopieren moet ik betalen voor Forix.

Doefie


IVY440

Jaques Villeneuve in de BAR-Honda 003 in Monaco

Lender

jaques villeneuve,01, monaco. In de opstropping nadat denkik de la rosa gespind was :?
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Citaat van: Lenderjaques villeneuve,01, monaco. In de opstropping nadat denkik de la rosa gespind was :?

Yep,was tegen Bernoldi denk ik.Of Bernoldi tikte De La Rosa eruit.Was eigenlijk wel en makkelijke he doefie.

Lender

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Lenderjaques villeneuve,01, monaco. In de opstropping nadat denkik de la rosa gespind was :?

Yep,was tegen Bernoldi denk ik.Of Bernoldi tikte De La Rosa eruit.Was eigenlijk wel en makkelijke he doefie.

nog ff leven in blazen



wagen, circuit, jaar en rijder
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Rippie

Spirit-Honda, Stefan Johansson, 1983, GP van Nederland (??)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Martin

Moet goed zijn, kan een foto van mij zijn.
Veel fofo's naar persburaues gestuurt.