Nieuwe Saab 9-2X

Gestart door Wutputt, 09 december 2003 - 11:55:58

« vorige - volgende »

Wutputt

Uit het GM-recepten boek:

Men neme een Subaru Impreza Plus, men probeert er een Saab-neus op te zetten, men prutst was met de achterlichten, en verkoopt hem daarna aan een duurder prijs.

Proficat, nu hebt u de Saab 9-2X geproduceerd:








Deze kleine Saab zal (gelukkig) enkel in Amerika verkocht worden. En zal onderhuids 100% Subaru Impreza Plus zijn, enkel aan het exterieur zijn enkele wijzigingen aangebracht.


ps: sorry voor de subjectiviteit, maar ik ben niet zo voor re-badging ;)
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Racegirl

Heb het nooit voor Saab gehad, en vind deze ook al helemaal niet mooi...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Het interieur valt best mee maar de vorm vind ik helemaal niet OK.

Ramses

Saabs vind ik doorgaans mooie wagens (behalve de nieuwe 9-3) en natuurlijk deze. Gelukkig hebben ze daar nog dat vrestand dat ze die niet in Europa op de markt brengen!! Oerlelijk is hij !

Wutputt

Ik vind zowel Saabs als Scooby's uitstraling hebben. Maar deze mix trekt nergens op.
Ik snap trouwens ook niet waarom mensen deze wagen zouden kopen, als ze bij de Subaru-dealer net dezelfde wagen kunnen kopen (buiten dan de neus en de badge) maar tegen een lagere prijs.


Men gaat dit binnenkort trouwens ook doen met de Chevy Trialblazer, deze gaat men gaan verkopen onder de naam Saab 9-7, maar dan wel met een meer aangepast exterieur en een aangepast interieur. Maar men gaat er de dikke Amerikaanse motoren inlepelen, helemaal tegen de traditie van Saab-motoren in.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.