Deze gaat het worden

Gestart door Eric, 28 november 2003 - 11:43:15

« vorige - volgende »

Eric

Volgend jaar is het tijd voor een nieuwe wagen, eindelijk verlost van die Peugeot. :twisted:

Tijd om eens een zwaardere wagen aan te schaffen... 8)





MS Fan

Op de bovenste foto ziet het er niet echt een speciale auto uit  :?. Maar als ge hem koopt zoals op een van de twee onderste foto's, dan ben ik jaloers  :lol:
A sick mind is a true delight ...

Racegirl

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Wutputt

Ik dacht dat je eerst voor een 'bravere' gezinswagen ging gaan. Maar deze is nog vele beter!! 8)

Al zou ik misschien nog twijfelen tussen de Nissan 350Z en dit fantastisch beest.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Eric

Citaat van: WutputtIk dacht dat je eerst voor een 'bravere' gezinswagen ging gaan. Maar deze is nog vele beter!! 8)

Al zou ik misschien nog twijfelen tussen de Nissan 350Z en dit fantastisch beest.

Er komen twee versies uit, eentje met 193 pk en eentje met 230 pk (geloof ik)
Ik ga wel voor de versie van 193, prijs zou zo een 29.499 euro moeten kosten...fel stuk onder de prijs van de Nissan he :wink:

eppie

Wij gaan er volgend jaar zo eentje rijden in de Belcar. 8)  :D  8)

JVA

:shock:  :shock:  :shock:

Prachtige wagen. En Mazda rijdt als de beste!!

Heb er met twee vele kilometers gereden!

Eric

Citaat van: JVA:shock:  :shock:  :shock:

Prachtige wagen. En Mazda rijdt als de beste!!

Heb er met twee vele kilometers gereden!

Mijn eerste wagen was een Mazda, nooit heeft hij dienst geweigerd en nooit enig probleem mee gehad.
Nu rij ik met een Europese wagen en ben er niet zo tevreden van.

Daarom ook mijn keuze voor volgend jaar...een Japanerke 8)

Eric

Je moet eens kijken naar het filmpje, het is van topgear een gekend programma in Engeland.
Luister ook eens naar de man zijn commentaar. 8)  :shock:

McChouffe

Citaat van: ericJe moet eens kijken naar het filmpje, het is van topgear een gekend programma in Engeland.
Luister ook eens naar de man zijn commentaar. 8)  :shock:

Zeer mooie wagen!
Ik heb de test ook gezien in TopGear. Prachtig programma trouwens!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Bjorn

Inderdaad, héél mooie wagen Eric!
Zonder trekhaak hoop ik?  :wink:  :lol:  8)
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: BjornInderdaad, héél mooie wagen Eric!
Zonder trekhaak hoop ik?  :wink:  :lol:  8)

Toch niet, ik reken er namelijk op dat ge nog eens met mij meerijdt. :lol:  :lol:  :wink:

JVA

Citaat van: WebMachine
Citaat van: ericJe moet eens kijken naar het filmpje, het is van topgear een gekend programma in Engeland.
Luister ook eens naar de man zijn commentaar. 8)  :shock:

Zeer mooie wagen!
Ik heb de test ook gezien in TopGear. Prachtig programma trouwens!

Hebben jullie enige tijdd geleden de test met de Opel Vectra gezien (of was het Sigmun) Hilarisch gewoon!!

Prachtig auto(sport)programma!!

Wutputt

Citaat van: JVA
Citaat van: WebMachine
Citaat van: ericJe moet eens kijken naar het filmpje, het is van topgear een gekend programma in Engeland.
Luister ook eens naar de man zijn commentaar. 8)  :shock:

Zeer mooie wagen!
Ik heb de test ook gezien in TopGear. Prachtig programma trouwens!

Hebben jullie enige tijdd geleden de test met de Opel Vectra gezien (of was het Sigmun) Hilarisch gewoon!!

Prachtig auto(sport)programma!!
Idd superporgramma, ik neem het elke week op op video. Heb trouwens ook een paar films van Jeremy Clarkson thuis liggen.

5th gear is ook wel neig (met Tiff en Vicki uit de vroegere Topgear), maar wel minder humoristisch.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

McChouffe

Citaat van: JVA
Hebben jullie enige tijdd geleden de test met de Opel Vectra gezien (of was het Sigmun) Hilarisch gewoon!!

Prachtig auto(sport)programma!!

En wat dan te denken van de Toyota pick-up van vorige week  :shock:  8)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.