laatste Playoff wedstrijd Nederland-Schotland

Gestart door JimPunkRawker, 19 november 2003 - 21:34:21

« vorige - volgende »

JimPunkRawker

Op dit moment begint de 2de helft en we hebben al 3 hele mooi goals gezien aan nederlandse kant!!  :lol: een hele mooi goals van sneijder en 2 goede assiste van hem voor ooijer en van nistelrooy Op naar Portugal!!!  :lol:  :lol:



uiteindelijk 6-0 gewonnen. een hatrick voor van nistelrooy en ik vond zelf van der meyde de sterspeler van de wedstrijd; 3 assists en 1 goal een superwedstrijd! Nederland is het nog niet verleerd :!:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Martin

Jammer, ik haat voetbal, stom spel.
Kunnen ze nog verliezen?
Zijn we van dat gezeik af.

Scuderia Ferrari

Citaat van: MartinJammer, ik haat voetbal, stom spel.
Kunnen ze nog verliezen?
Zijn we van dat gezeik af.
Ik denk van niet 6-0 8)

jw83

Schade Berti alles ist vorbei  


het is stil aan de overkant (van het water)

Alan Blues

Héhé!! Nederland staat er terug!!

Ik heb het in het verleden nooit gedaan, maar door het feit dat België niet mee doet zal ik dit kampioenschap voor Nederland supporteren!!

Nuja, ik ga ook niet in het oranje beginnen rondlopen...  :wink:

Bjorn

6-0. Voetbal interesseert me niet. Maar dit was sterk... Nederland terug? Of efkes maar...  :roll:
De Mens: In Het Gras![/color]

Racegirl

Citaat van: Bjorn6-0. Voetbal interesseert me niet. Maar dit was sterk... Nederland terug? Of efkes maar...  :roll:

Nederland even terug, als de trainer nogmaals zo slim is om hun vedetten met een dikke nek (o.a. Kluivert) op de bank te laten beginnen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

JimPunkRawker

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Bjorn6-0. Voetbal interesseert me niet. Maar dit was sterk... Nederland terug? Of efkes maar...  :roll:

Nederland even terug, als de trainer nogmaals zo slim is om hun vedetten met een dikke nek (o.a. Kluivert) op de bank te laten beginnen!

idd ik vond het een hele goede set van advocaat om kluiver en seedorf op de bank te zetten in het begin. en zonder die oude vedetten gaat het ook best goed zoals we gezien hebben. vooral meijers, van der vaart en van der meyde echt hele goede spelers. wat ik het grote verschil met vorige wedstrijdv vond is dat ze de bal erg goed controleerden en overspeelden. vorige wedstrijd tegen schotland hadden ze veel te vaak balverliez door verkeerde passen. nu niet waardoor ze goede kansen konden creeren.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Scuderia Ferrari

Citaat van: jimpunkrawker
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Bjorn6-0. Voetbal interesseert me niet. Maar dit was sterk... Nederland terug? Of efkes maar...  :roll:

Nederland even terug, als de trainer nogmaals zo slim is om hun vedetten met een dikke nek (o.a. Kluivert) op de bank te laten beginnen!

idd ik vond het een hele goede set van advocaat om kluiver en seedorf op de bank te zetten in het begin. en zonder die oude vedetten gaat het ook best goed zoals we gezien hebben. vooral meijers, van der vaart en van der meyde echt hele goede spelers. wat ik het grote verschil met vorige wedstrijdv vond is dat ze de bal erg goed controleerden en overspeelden. vorige wedstrijd tegen schotland hadden ze veel te vaak balverliez door verkeerde passen. nu niet waardoor ze goede kansen konden creeren.
Meijers? Sneijder zal je bedoelen :P
Nee maar goed dat deze jongens een kans krijgen. Dan gaan ze er ook voor. Ik stel dan ook, naast dat Stam terug moet komen, voor dat Overmars, die ik niet zoveel heb gezien gister te vervangen door Robben, nog iemand die jong en gretig is 8)

Scuderia Ferrari

De loting is geweest:
Definitieve poules:

Poule A:
Portugal
Griekenland
Spanje
Rusland

Poule B:
Frankrijk
Engeland
Zwitserland
Kroatie

Poule C:
Zweden
Bulgarije
Denemarken
Italie

Poule D:
Tsjechie
Letland
Duitsland
Nederland

Dat gaat nog leuk worden: eerste wedstrijd Nederland - Duitsland :twisted:

jw83

en natuurlijk nemen we revance op de tjechen  :D

over de letten niet te spreken die rollen we op

razzle_dazzle

Citaat van: jw83en natuurlijk nemen we revance op de tjechen  :D

over de letten niet te spreken die rollen we op

no offence, maar indien de spelers van oranje met zulke mentaliteit op het veld komen kunnen ze wel eens tegen de  :idea: lamp lopen :wink:. Anderzijds het oranje zoals het duel tegen schotland is subliem  :)