Peugeot 407

Gestart door JVA, 20 november 2003 - 13:28:45

« vorige - volgende »

Mikacouli

Citaat van: sledgesjanten  :wink:

Of wat dacht je dan van "zjanten". Dan is het goed voor iedereen :lol:  :lol:

sledge

Ik vind de 407SW trouwens een van de mooiste wagens van het moment.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

sledge

Gisteren zelf genomen in Essen  :D

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ramses

Die ziet er wel heel vlot uit !!

Bjorn

Mooie foto, mooie kar... :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

als het de opvolger is van de 407 coupé ben ik diep ontgoocheld. Ziet er niet mis uit, helemaal niet, maar heeft 'johnny' trekjes :-)

ik hoop meer dat het een of ander prototype is dat niet de plaats zal innemen van de nog steeds bloedmooie 407 coupé...
God save Mclaren

Wutputt

Je mag op je twee oren slapen Roel, dit is de Peugeot 407 Silhouette. Een prototype van een 407 raceversie. Hij heeft een 3 liter V6 van 350 pk (of is het 320 pk?) achterin en een sequentiële versnellingsbak, weegt maar 1000 kg en heeft een draaicirkel gelijk een boot :D

De 407 coupé zal waarschijnlijk wel wat trekjes hiervan hebben, maar zal er eleganter uitzien, en niet zo'n 'in your face'-look hebben.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Roel

Citaat van: WutputtJe mag op je twee oren slapen Roel, dit is de Peugeot 407 Silhouette. Een prototype van een 407 raceversie. Hij heeft een 3 liter V6 van 350 pk (of is het 320 pk?) achterin en een sequentiële versnellingsbak, weegt maar 1000 kg en heeft een draaicirkel gelijk een boot :D

De 407 coupé zal waarschijnlijk wel wat trekjes hiervan hebben, maar zal er eleganter uitzien, en niet zo'n 'in your face'-look hebben.

'oef!'  :wink:

de 'in you face'-look is idd een veeeeel betere omschrijving over wat ik Johnny trekjes noemde  :D
God save Mclaren