Column van Luc

Gestart door Eric, 12 november 2003 - 20:35:24

« vorige - volgende »

Terugkeer van Luc zijn column?

ja
36 (85.7%)
nee
6 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 34

Poll gesloten: 12 november 2003 - 20:35:24

Luc

Kijk, Tazpas, ik schreef een column. Werd persoonlijk aangevallen. Ik weerlegde met feiten. Werd weer afgeschoten.
Kwam met andere feiten, verduidelijkte.
Er werd naast de kwestie gereageerd.

Al te vaak werden dingen gelezen die ik niet schreef, maar waarvan men dacht dat ik ze bedoelde.
Nu ook weer bij een andere topic alhier.

Ik heb me op het ogenblik in een situatie gemanouvreerd waarbij columns een verkeerde indruk zouden opwekken. En dat kan ik me niet permiteren.

Ik hoop dat iedereen die het goed voor heeft met F1 ooit zal kunnen profiteren van een aantal dingen. Ik hoop het echt.

Ik wil wel, heel graag, blijven reageren op een forum als er iemand is die een topic start die mijn reactie uitlokt.
Echter zelf discussies starten, het kan niet.
Sorry.
mijn gedacht op www.eze.be

JimPunkRawker

ik heb ja geklikt alhoewel ik hem niet ken. maar kben nu wel heel benieuwd :)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

tazpas

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: tazpasOei!
Dat is nu net wat me het meest gestoord heeft in die affaire! Altijd maar zeggen: "En nu kom ik hier niet meer", "En nu is iedereen tegen mij", enz enz, wie is er dan de puber? Discussies uitlokken en dan weglopen als je geen gelijk krijgt? Of als er meer dan een zegt dat het misschien geen waar is? Het is precies een soap, nu ja voor de kijkcijfers...

Het is door kerels zoals jij dat hij uit de redactie gestapt is.Simple as that.

Maar neen, dat geloof ik zelf niet. Moest het zo zijn zou hij dat zelf wel zeggen...als er niemand op reageert wat is het nut dan?
En ik kan gewoon geen gelijk geven als ik voel dat dat gelijk er naar mijn mening nie is...

Bart VD

Jammer, ik las jouw columns heel graag, Luc.
This space for rent

Bart VD

Citaat van: MartinMisschien kan hij zijn mening op de Smember site gaan schrijven.
Daar komen alleen normale mensen.
Goed idee van mij :?:  :?:

Sorry, ik heb net een mailtje gestuurd naar Geert.  't Zal hier rap gedaan zijn met alleen maar normale mensen bij Smember.   8)
This space for rent

tazpas

Ik wou ook smember worden, liever niet zeker?

Martin

Citaat van: tazpasIk heb dat altijd (en zelfs in een persoonlijk bericht aan Luc) gezegd dat ik evengraag op het scherpst van de snede reageer, maar nog eens een paar spreekwoorden om mijn mening onder woorden te brengen:
Wie wind zaait zal storm oogsten...
Als je in een glazen huis woon moet je geen stenen gooien...
Tja, als je direct in een bunker kruipt als het stormt of als er een steen gegooid wordt...moet je er nie telkens uit kruipen wanneer het over is en dan gewoon opnieuw zaaien en gooien

Je dikt het wel erg aan tazpas.
Luc zal eens niet gereageert hebben door te veel gezeik.
En daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

Ik geef toe dat Luc pro McLaren is en een beetje anti Ferrari.
Maar je mag je mening hier plaatsen.
En een weerwoord geven.

Luc is weggegaan door het puberaal gedrag van een aantal Forum bezoekers.
Niet door een stevig weerwoord van 'normale' Forum bezoekers.
Ik ken hem langer dan vandaag.

Als ik morgen een column schrijf 'Schumacher is de beste' krijg ik ook iedereen over mij heen.

Maar kan je een onderbouwend repley geven?
In het geval van Luc meestal niet.

Let wel, een column is een persoonlijke mening.
De mening van de schrijver.

Eric

Citaat van: tazpasIk wou ook smember worden, liever niet zeker?

Ach waarom niet?
het kan er alleen maar leuker op worden.. :wink:

tazpas

Als jij morgen een collumn schrijft van "Schumacher is de beste" krijg je niet iedereen over je heen hoor, iedereen zal gewoon zeggen dat je gelijk hebt  :lol:
Voor Luc heb ik al veel geprobeerd om een "onderbouwend repley " te geven maar dan heb je wat geprobeert! amai amai, soms zelfs gelijk gekregen van andere forummers (Ferrari gezind maar gelijk is gelijk he!)
Ik moet wel toegeven dat ik zijn collums las hoor maar ik had daar altijd bedenkingen bij, zeker omdat het niet neutraal was. Als ik een Mclaren collumn wil lezen ga ik gewoon een Mclaren site zoeken, als ik nieuws over de F1 wil kom ik gewoon (en meestal altijd) hier lezen...

Doefie

Citaat van: MartinLet wel, een column is een persoonlijke mening.
De mening van de schrijver.

Dat wou ik ook even zegge. Je schrijft een column om je eigen mening te geven over de Formule 1. Moet het daarom dan constant objectief blijven ? Dan kunt ge even goed een nieuwsbericht posten. Een column is er voor je eigen mening weer te geven in een klein artikeltje. Kijk naar de column in het blad FORMULE 1, die zijn verre van objectief, zelfs de redactie is niet objectief. Als het niet zo is, moet je mij toch even zeggen wat een column dan wel is  :wink:

Voorts, ik heb ja gestemd. Ik heb er maar eentje gelezen, maar voor mij mag hij zeker terugkomen.

Eric

Citaat van: tazpasAls jij morgen een collumn schrijft van "Schumacher is de beste" krijg je niet iedereen over je heen hoor, iedereen zal gewoon zeggen dat je gelijk hebt  :lol:
Voor Luc heb ik al veel geprobeerd om een "onderbouwend repley " te geven maar dan heb je wat geprobeert! amai amai, soms zelfs gelijk gekregen van andere forummers (Ferrari gezind maar gelijk is gelijk he!)
Ik moet wel toegeven dat ik zijn collums las hoor maar ik had daar altijd bedenkingen bij, zeker omdat het niet neutraal was. Als ik een Mclaren collumn wil lezen ga ik gewoon een Mclaren site zoeken, als ik nieuws over de F1 wil kom ik gewoon (en meestal altijd) hier lezen...

Vandaar dat het een column is, luc zijn persoonlijke kijk op de zaken.
Natuurlijk mag je reageren op het forum, ieder zijn zegje doen en liefst zonder persoonlijke aanvallen en ik weet dat het best kan.

Eerlijk gezegd verdenk ik sommige Ferrarifans ervan dat ze graag het duel met Luc aangaan en ik denk dat het andersom ook zo is. :lol:  :wink:

McChouffe

Ik heb de columns van Luc stuk voor stuk en met veel plezier gelezen.
En ik kan best wel begrijpen dat hij niet meer wil. Hoe vaak zijn hem niet dingen in de mond gelegd die hij niet geschreven heeft?
En ja, Luc is inderdaad pro-McLaren. Maar ik geloof niet dat hij anti-Ferrari is. Hij is anti-Todt, maar niet anti-Ferrari.
Ik zou hem dus heel graag terug columns zien schrijven ... of misschien moet ik maar eens wat meer met hem mailen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachineIk heb de columns van Luc stuk voor stuk en met veel plezier gelezen.
En ik kan best wel begrijpen dat hij niet meer wil. Hoe vaak zijn hem niet dingen in de mond gelegd die hij niet geschreven heeft?
En ja, Luc is inderdaad pro-McLaren. Maar ik geloof niet dat hij anti-Ferrari is. Hij is anti-Todt, maar niet anti-Ferrari.
Ik zou hem dus heel graag terug columns zien schrijven ... of misschien moet ik maar eens wat meer met hem mailen.

Bullseye, zo is het

FerrariMan

Laat maar komen. Kan ik die sprookjes opschrijven en later aan m'n kinderen vertellen.  :wink:

tazpas

Citaat van: eric

Vandaar dat het een column is, luc zijn persoonlijke kijk op de zaken.
Natuurlijk mag je reageren op het forum, ieder zijn zegje doen en liefst zonder persoonlijke aanvallen en ik weet dat het best kan.

Eerlijk gezegd verdenk ik sommige Ferrarifans ervan dat ze graag het duel met Luc aangaan en ik denk dat het andersom ook zo is. :lol:  :wink:

Ben ik volledig met je eens maar een persoonlijke mening geven lokt  reacties uit op je persoon, als je de draak steekt met alles en iedereen valt het zo nie op, als je altijd hetzelfde verteld over Schumacher wel natuurlijk. En ik hou ook van die duels met luc, zelfs sommige veldslagen met een heel leger tegen hem en zijn strijders zijn fantastisch en ik ben er zeker van dat andere forummers dat ook graag lezen. Maar nog eens: als je een persoonlijke mening schrijft in een collumn ipv op het forum moet je niet op je tenen getrapt zijn als er persoonlijke (relatief natuurlijk) reacties komen.