Column van Luc

Gestart door Eric, 12 november 2003 - 20:35:24

« vorige - volgende »

Terugkeer van Luc zijn column?

ja
36 (85.7%)
nee
6 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 34

Poll gesloten: 12 november 2003 - 20:35:24

Eric

Het is al een tijdje geleden dat we mochten genieten van de columns van Luc.
Zijn columns lokten soms hevige discussies, maar ze werden hier steeds graag gelezen.

Ik wil nu een poll houden hierover.
Willen jullie die column terug?

Misschien dat Luc dan terug wil schrijven voor ons.

Fingers crossed :wink:

Schumi nr1

Ik heb ja geantwoord, maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik zijn collums niet ken :) Dus je wekt nieuwgierigheid op bij mij :)

Eric

Citaat van: Schumi nr1Ik heb ja geantwoord, maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik zijn collums niet ken :) Dus je wekt nieuwgierigheid op bij mij :)

Snedige commentaar, maar heel leuk om te lezen.

je hebt wat gemist dan, maar misschien komt hij weer...ik hoop het alvast. :wink:

FF

ik ken zijn columns ook niet.
maar heb op ja gestemd.
goede blik op het f1 gebeuren vermoed ik
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Lender

Heb ook ja gestemd. Ook al ken ik zijn collums niet. Maar het maakt me wel nieuwsgierig :)
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

The Iceman

Luc zijn collumns waren altijd een verademening om te lezen, dus kijk ik er al naar uit om ze terug op deze site te zien verschijnen.  :D

Eric

Citaat van: SnekuemLuc zijn collumns waren altijd een verademening om te lezen, dus kijk ik er al naar uit om ze terug op deze site te zien verschijnen.  :D

Luc heeft nog niet toegezegd, maar hij is het aan het overwegen...maar ik hoop zoals jullie dat hij toehapt. :wink:

tazpas

Oei, ik ben hier de enige die nee heeft gepolld!
Ik kan zijn eenzijdige collumns missen als kiespijn, seffens heeft iedere fan zijn eigen merk collumn, nee dank u
Als er een collumn is waar ik kan van genieten moet het ten eerste subjectief en grappig of interessant zijn...en geen grijs eerbetoon of zo, dat lees ik genoeg op het forum (kan ik ook van genieten maar daar dient een forum ook voor!)

Martin

In Luc zijn columns was vaak een lichte partijdigheid te lezen voor een bepaald team. En soms anti partijdigheid jegens een ander team. Dat heeft mij nooit gestoord.

Ik heb ze altijd met veel plezier en interesse gelezen.
Maar de pubers op dit Forum hebben het bloed onder zijn nagels weggezogen.
Vandaar dat hij de redactie heeft verlaten.
Geert, Luc en ik waren de eerste redactieleden.

Misschien kan hij zijn mening op de Smember site gaan schrijven.
Daar komen alleen normale mensen.
Goed idee van mij :?:  :?:

tazpas

Oei!
Dat is nu net wat me het meest gestoord heeft in die affaire! Altijd maar zeggen: "En nu kom ik hier niet meer", "En nu is iedereen tegen mij", enz enz, wie is er dan de puber? Discussies uitlokken en dan weglopen als je geen gelijk krijgt? Of als er meer dan een zegt dat het misschien geen waar is? Het is precies een soap, nu ja voor de kijkcijfers...

Martin

Citaat van: tazpasOei!
Dat is nu net wat me het meest gestoord heeft in die affaire! Altijd maar zeggen: "En nu kom ik hier niet meer", "En nu is iedereen tegen mij", enz enz, wie is er dan de puber? Discussies uitlokken en dan weglopen als je geen gelijk krijgt? Of als er meer dan een zegt dat het misschien geen waar is? Het is precies een soap, nu ja voor de kijkcijfers...

Nee tazpas, Luc is hier uitgemolken.
Hij is er nooit voor weggelopen.
Hij heeft altijd een reactie gegeven.
Eerlijk gezegd was ik het ook niet altijd met hem eens.
Maar dan hoef je niet een bloedzuiger te worden.
En dat waren er te veel.

tazpas

Ik heb dat altijd (en zelfs in een persoonlijk bericht aan Luc) gezegd dat ik evengraag op het scherpst van de snede reageer, maar nog eens een paar spreekwoorden om mijn mening onder woorden te brengen:
Wie wind zaait zal storm oogsten...
Als je in een glazen huis woon moet je geen stenen gooien...
Tja, als je direct in een bunker kruipt als het stormt of als er een steen gegooid wordt...moet je er nie telkens uit kruipen wanneer het over is en dan gewoon opnieuw zaaien en gooien

Martin

Luc komt voorlopig niet terug.

Net een PB ontvangen.
Hij is met andere dingen bezig.

Mikacouli

Citaat van: tazpasOei!
Dat is nu net wat me het meest gestoord heeft in die affaire! Altijd maar zeggen: "En nu kom ik hier niet meer", "En nu is iedereen tegen mij", enz enz, wie is er dan de puber? Discussies uitlokken en dan weglopen als je geen gelijk krijgt? Of als er meer dan een zegt dat het misschien geen waar is? Het is precies een soap, nu ja voor de kijkcijfers...

Het is door kerels zoals jij dat hij uit de redactie gestapt is.Simple as that.